Iemand leuke ideeen voor een kinderfeestje???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-01 19:57

Wie weet wat voor gouden ideeen hier nog vandaan komen..vandaar!
Nigel en Eloy worden volgende maand alweer 5! En het is de hoogste tijd voor hun allereerste kinderfeest!
Ik had een heel goed plan: er bestaat een bedrijf dat kinderpartijtjes organiseert bij je thuis. Dan kies je een thema (bv piraten ofzo) en dan komen die dames verkleed en wel (nemen een rol aan dus..) bij je thuis, de kinderen worden verkleed en geschminkt en je huis wordt toegetakeld ivm de juiste sfeer. De spelletjes, entourage, taart, alles in het teken van het thema. Het kost wel wat, maar ze houden het gespuis de hele middag zoet en na afloop maken ze zelfs je huis weer toonbaar. Dat leek me dus wel wat, zodat ik mooi alles kan filmen en zien, zonder me de p*** te rennen. Helaas..dat dachten meer mensen en de hele maand mei was dus volgeboekt. Ik heb maar vast voor volgend jaar gereserveerd!!!!!
Maar nu mag ik dus iets anders origineels gaan verzinnen, dus als iemand nog een geweldig idee heeft, heel graag!!!

Groetjes Suzanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Bloemetje75, Cowboy55, Eve_16, Fly_high, GrapeshotBot, IASCrawler, luuntje, Siers83, Talindos, xmirax, YandexBot en 52 bezoekers