ah ik heb nu al trauma's aan sinterklaas :)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-01 01:51

Ah er was vanavond een sinterklaasbal op onze dansschool. En wie moest er bij sinterlaas komen Haha! Ja ikke. Nee, ik heet geen ymke, echt niet, neej ik ben het niet. Maar helaas. Eerst bij zwarte piet op zijn knie }> Hij zat me gewoon uit te lachen. Toen ging sinterklaas een gedicht voorlezen over een koekje van eigen deeg , ik ben altijd heel lief Schijnheilig . Toen kreeg ik een cadeautje en mocht ik bij sint op schoot. Jeah Haha!
Zat een chocolade letter in van de Y en euromuntjes van chocolade. Tuurlijk moest wijze sint er nog even achter aan zeggen dat elk pondje door het mondje ging. Toen mocht ik eindelijk, en inmiddels blauw van het lachen, terug naar me stoel.Aan de arm van piet en ik kreeg nog een echte handkus Jippie Haha! Clown *LOL* Kusje
Nou heb ik hele erge trauma's want ik zag sinterklaas in burger. *schrik* hihi, neej viel best mee. Hij zei nog zo leuk " dag jongedame ik ken jou" Ik een beetje benauwd terug " ja ik u helaas ook" *LOL* *LOL*

Zit nu trouwens lekker van me chocolade dingetjes te snoepen...jummie elk pondje gaat door het mondje , hihihi Haha!

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 02:08

O jee... opeens verliefd op sint in burger ?

*imke*
Berichten: 444
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: leiderdorp/ rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 13:10

hhhahhhahaa was wel een leuk verhaatje heeh een paar jaar geleden vroeg ik mijn stiefvader voor zwarte piet te spelen en ik zou voor sint zorgen ( op mijin 9e begon ik al van alles te reggelen ben ik goed in echt war... Haha! ) mijn stiefbroertjes geloofde daar nog in maarja dus komt hij op sinterklaas avond aan gestormt en gooide keihard met pepernoten tegen mijn kop aan Huilen Huilen Huilen maar t was wel laggen even later hoorde we een pony lopen ( heb ik geregeld) hadden we moeder en ik een pony ingehuurd met daarop mijn favoriete lerares ( kon goed paardrijden ) zij in volle galop voor onze deur met CADOUTJES!!!!!! hihihi die had mijn moeder gekocht later mochten mijn stiefzus en ik nog fijn op het paardje door de straat rijden Haha! iedereen kijken en wij maar zeggen jaja dit is nou ons paard!!! heeheheh dat was erg cool die avond vergeet ik nooit meer en in mijn cadoutje zat : een rjbroek met laarzen en sporen cool he? toch nog steeds last van mijn hoofd AU!! Verward