Bij de Staatsloterijshow worden ze steeds brutaler

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 00:20

Ik wou dat mij dit overkwam !!!!!
Dan zou ik het heel anders doen... Er is geld afgeschreven zonder toestemming, en er is niemand die je verplicht telkens je afschriften te bekijken.

Dus gewoon wachten tot na de trekking... en dan terugvragen.

Dit is een ander gaval dan wanneer je het niet eens bent met een afschrijving waar je wel een machtigingsformulier voor hebt ondertekend. Zelfs deze afschrijvingen kunnen natuurlijk binnen een bepaalde tijd terug gevraagd worden, zonder opgaaf van reden.
Wel heb ik trouwens onlangs gemerkt dat de postbank hier een raar beleid er op na houdt. Bij een geval wat ik meemaakte "zouden ze wel kontakt op nemen met de incasseerder !!" in plaats van onmiddelijk terugstorten. Bij ING wordt niks gevraagd, maar direkt teruggehaald.
Bertus


lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 01:27

Storneren kan altijd; en zeker als er geen machtiging afgegeven is voor automische incasso.
Een telefoontje naar de bank zou voldoende moeten zijn, zou me anders wat fraais worden !!

Zo niet dan echt snel.. en op "hoge poten" naar de betreffende bank.

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 01:29

0h ja..nog dit: Natuurlijk onmiddelijk bij de loterij schriftelijk protesteren en vragen om een kopie van de "afgegeven" machtiging

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 22:31

De bijkomende voorwaarde dat er bij kansspelen niet gestorneerd kan worden staat op de afgegeven incasso-machtiging.
MAAR DIE IS ER IMMERS NIET !!!!

Bij een fout van de organiserende loterij, moeten ze in elk geval gewoon terugbetalen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Apacheshadow, Athelas, BLEXBot, Charlottemv, Evito_06, Finesse, Flux, IASCrawler, Iloveiswan, Jessica_1998, Lalladidoo, lanouska, linoleum, Olikea, Roosch, TheNovelist, Vajramani, Verara, YandexBot en 199 bezoekers