Moeilijk !! -> wat vinden jullie hiervan ?? (werk)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Omegamedo

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 14:25

Maudje schreef:

mijn eerste prioriteit is ook dat het in het team beter gaat, of ik dat nu doe of dat zij dat nu doet maakt me niet uit.


Dan moet je dat zeggen , Maud !!
Je moet er niet voor weglopen hoor, praten lost het meeste op en je
weet ; eerlijkheid duurt het langst.
Je mag ook best zeggen in dat gesprek hoe jij erover denkt !!!!
Ik zou er wel bij gaan zitten, hoe moeilijk of eng dat ook is !!
Wil E ook tegen jou niks zeggen ? Als ze niks zegt, kunnen jullie haar toch ook niet helpen ? Ik zou wel naar haar toegaan om te vragen of zij er problemen mee heeft als jij bij dat gesprek komt zitten , omdat de leidinggevende dat ook aan jou gevraagd heeft.
En verder moet je je er niet teveel bij betrekken , als je collegae die positie wat voor jou vinden, laat hun dat maar kenbaar maken, stuur ze maar naar je leidinggevende. Anders ben jij straks de kwaaie pier...
Ik ben ook degene van een heel klein clubje die uiteindelijk iets zegt, anderen vinden de dingen ook vervelend, niet goed of weet ik wat, en als je er met een leidinggevende over praat , weten ze ineens van niks en heb jij het gedaan. Zeg maar niks meer en laat het maar over je heenkomen, je leidinggevende haalt je er wel bij als zij dat wil, ik zou er niet meer om vragen.

Meissie, ik weet een klein beetje hoe je bent , je wil ook alleen maar een ander helpen, en ik heb hier een paar opmerkingen gelezen die ik absoluut niet op jou van toepassing vind , ik wens je veel succes en sterkte met de eventuele gesprekken. Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, Googlebot, kaatje89, Koekie_186, lastig, Lugea, Muiz en 193 bezoekers