leraar overleden

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

leraar overleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 18:05

mijn ma kwam vanmiddag btje verdrietig binnen, haar collega is overleden. toen ik op de Havo zat heb ik 3 jaar les van hem gehad, en want een vent was het..........geweldig!!!! ik heb nog nooit zo'n toffe leraar gehad! ik wilde dit jaar nog stage bij hem gaan lopen, maar helaas Huilen Verdrietig
mijn moeder is er erg kapot van,omdat hij zo'n geweldige collega was! hij kwam ook wel eens bij ons thuis. eigenlijk zouden we vrijdag naar school moeten om feest te vieren(mijn ma werkt er 12,5 jaar) maar dat is maar afgezegd
afgelopen donderdag kreeg hij te horen dat hij tumors in zijn hoofd had, gister is hij is coma geraakt en waarschijnlijk door een bloeding overleden Huilen hij is 52 jaar geworden......
Verdrietig

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 23:13

Anskar_lief"]
[quote="reddytobias schreef:
mijn ma kwam vanmiddag btje verdrietig binnen, haar collega is overleden. toen ik op de Havo zat heb ik 3 jaar les van hem gehad, en want een vent was het..........geweldig!!!! ik heb nog nooit zo'n toffe leraar gehad! ik wilde dit jaar nog stage bij hem gaan lopen, maar helaas Huilen Verdrietig
mijn moeder is er erg kapot van,omdat hij zo'n geweldige collega was! hij kwam ook wel eens bij ons thuis. eigenlijk zouden we vrijdag naar school moeten om feest te vieren(mijn ma werkt er 12,5 jaar) maar dat is maar afgezegd
afgelopen donderdag kreeg hij te horen dat hij tumors in zijn hoofd had, gister is hij is coma geraakt en waarschijnlijk door een bloeding overleden Huilen hij is 52 jaar geworden......
Verdrietig



Jeetje, wat banketstaaflig ! Ach gut


Was het btw. een leraar van de Werenfridus in Hoorn ?
[/quote]

jep!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 22:29

vandaag was de dienst, ik was er zelf niet bij,maar me ma deed de inleiding geloof ik
een leerling had wat opmerkingen die deze leraar altijd maakte

'degenen die de volgende x geen lapje hebben,zullen het dan niet meer nodig hebben omdat zij niet meer kunnen tekenen wegens plotselinge invaliditeit!'

''twee kleine oogjes kijken de meester aan: Ach Brouwer, sla mij niet!'

zijn vissen: mijn geschubde vriendjes

''en gij zult u bakje schoonmaken, opdat mijn hand u aangezicht niet zal treffen!''

kletsende leerling==== ''wij zullen de grote tongschaar pakken!''

roepende collega op de gang: "Gerrit!!!'' Dus Brouwer draait zich om: ''ja!''
''nee- Gerrit Boot(andere leraar)''
''oh lelijke Gerrit''

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, Googlebot en 18 bezoekers