Collega's met het IQ van een gemberwortel [deel 1]

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-01 19:28

Sinds twee weken hebben we van die dispensers van Cup-a-Soup. (Ja, we zijn officieel gecertificeerd!) Ongeveer 5 keer per dag loop ik langs dat ding en iedere keer liggen de deksels van de containers eraf. Ze er weer op doen vergt enige oefening (gaat niet zo makkelijk, het kaartje moet er ook weer goed in) en niemand doet dat dus. Ik erger me al een week groen en geel hieraan. *Moppermoppermopper* Zegt een van mijn andere collega's (een hele bijdehante Haha! )ineens: " Zouden ze wel snappen hoe het werkt?" Niet dus, kennelijk. Dus nu hangt er een instructie boven, even gauw foto's gemaakt van de "handeling" met de digicam... En het volk dat wel heeft uitgevonden hoe het werkt, laat de soep gewoon op het aanrecht staan omdat ze er toch geen zin in hebben. KILL!! (Hebben we hier geen smilie voor die een andere smilie met een mes bewerkt of zo? Frusty )) *zucht* Maar zien hoe het maandag gaat... knurften!

_________________
BERTA FOR PRESIDENT!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Elles op 2001-12-10 13:59 ]</font>

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 19:45

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 21:11

Hihi, zeeeeeeer toepasselijk in sommige situaties!
Ik vind ze helemaal geweldig *LOL*

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 21:13

hahahahaha, Sjuimpje die zijn echt geweldig!!!! Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 21:28

hmmm, gemberwortel-IQ's... die komen me nogal bekend voor... Wij hebben op de afdeling nu een WATERKOKER.. en zelf maar pakjes soep meenemen! Maar goed, het werkt waarschijnlijk wel beter dan zo'n automaat, want bij ons is t IQ gedaald tot onder nul (zelfs met mijn super genieen erbij).... Huilen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 21:45

Aaargh... wat komt me dat bekend voor! Ik heb er net drie en een halve maand bij de KPN op zitten. Daar stond een volautomatische koffie/thee/chocomachine in de hal. Met daarop een enorm plakkaat met iets als: 'Geen volle bekers op de tafel laten staan, giet ze leeg in het reservoir'. Maar iedere dag stond het daar toch vol met koud geworden verkeerd getapte drinkwaren. Kunnen mensen dan niet lezen of zijn ze gewoon gemakzuchtig? Het zal het laatste wel weer zijn...