lichtelijk gefrustereerd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

lichtelijk gefrustereerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 15:20

ARGH Boos! . Volgens mij ben ik aan het doorslaan.

Ik ben op zoek naar een stageadres, maaar ik ben zeker al zo'n 30 afgewezen: geen tijd, geen stagaires etc etc.

Waar moet het heen met de secundaire paardenbedrijven als ze niet eens tijd willen maken voor een stagaire?

ik moet het even van me afschrijven hoor, sorry als ik jullie er mee lastig val Scheve mond .

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 18:13

Maakt niet uit hoor Knipoog
Dat is zeker aardig frustrerend! Ik heb het een tijd lang met baantjes gehad, overal hadden ze niemand nodig etc...idd heel vervelend!
veel succes met het vinden van een stageadres!
ps, moet het perse in Nederland of kan het ook in het buitenland? kijk anders is op www.yardandgroom.com!

groetjes, renske

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 18:14

Eh...wat zoek je precies? In de Starnmeer zit een paardebedrijf dat wel stagairs aanneemt. PB me maar voor meer info en een tel.nr.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 18:16

Wat klinkt mij dat bekend in de oren zeg...Had zeker álle hoefsmeden hier in de buurt afgebeld,maar geen éen die zin had in een stagaire...
Pas toen ik lichtelijk begon door te draaien,de haren uit mijn kop trok en gillend over straat ging ( Knipoog ) Kwam ik na 3 maanden via via toch bij een smid terecht...Niet naast de deur maar per trein goed bereikbaar...Kop op,eens kom je iemand tegen met de gouden tip.

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 18:46

Ik ben dus op zoek naar een secundair bedrijf en geen primair bedrijf zoals een manege of wat dan ook, maar een (grote) ruitersportzaak ( divoza, harry's horse etc) of verzekering (dierzorg). Het punt is alleen dat in mijn regio niet vele van dit soort bedrijven zitten.

Het is maar voor 2 dagen in de week dus intern gaan is geen optie ( kan ook meestal niet bij zo'n bedrijf).

Als ik drie maanden verder ben kan ik naar mijn studiepuntjes fluiten. Doei, doei

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 02:06

En een handelsstal, fokkerij en trainingsstal valt zeker ook onder primair?
Anders weet ik misschien wel wat.

Veel succes iig

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-04 10:05

Ja helaas wel. Tenzij het een hele grote handelsstal is die paarden im-en exporteerd, want daar heb ik ook wel interesse in.

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 12:50

Heeft je school geen alternatief stallen? Kan me gewoonweg niet voorstellen dat een stal geen stagiaires willen hebben...er is toch altijd werk genoeg te doen zou ik zo denken...

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 13:59

Het gaat niet om een stal! Het gaat om secindaire bedrijven, bedrijven die producten of diensten leveren aan de paardenhouderij, bijvoorbeeld een evenementenorganisatie of een verzerkeringsmaatschappij of een hippisch adviesbureau.

School helpt geen flikker mee, ze zeggen dat het goed is om zelf op zoek te gaan naar een stageadres. Maar ja het valt dus echt niet mee. Momenteel heb ik een email gestuurd naar Parmalux ( producent van Primeval supplementen). Zij nemen tenminste stagaires aan, maar nu is het dus de vraag of ze tijd voor me hebben. Ik heb al zoveel bedrijven gebeld, maar die nemen geen stagaires aan.

Vandaar de vraag of iemand hier op bokt nog een secundair bedrijf weet tussen alkmaar en amsterdam.