Single en de Hopeloze Man

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Single en de Hopeloze Man

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 15:46

Okee. Volgens mij draag ik inmiddels een bordje op mijn hoofd van "Foute Mannen, hier" ofzo. Gaaaap

Een paar weken geleden op zondag stond ik me in de kroeg te vervelen. Beetje om me heen aan het kijken, je kent het. Knipoog Op een bepaald moment een man in het oog, die leek wel okee. Dus ik sta een beetje te kijken, komt zijn (foute, nerderige) vriend op me af. "Hoi, ik zag je kijken. Ik denk, ik stel me even voor, ik ben A." Waarop ik antwoord, "Hoi, ik ben Laura, stel je me ook even aan je vrienden voor?" Schijnheilig (wie die niet snapt moet het zeggen. Dat was toch wel heel direct he?) Haha!

Nouja, A bleef om me heen hangen terwijl ik me maar eens die vriend B voorstelde. Ging A een plaat voor me aanvragen. Welke? Candle in the Wind van Elton John. Nagelbijten / Gniffelen Okee, nee dat is een lekkere binnenkomer. Ik ben nog niet dood... ?

Maargoed, die twee waren er afgelopen week weer. Weer even met ze staan praten (rephrase, poging gedaan met B te praten zonder A al te onbeleefd af te poeieren Bloos ) Kwam het gesprek op Curacao waar A had gewerkt. Daar wil ik misschien stage lopen, dus zo'n contactje is altijd handig. Kreeg ik z'n nummer, en ik mijn (verkeerde) nummer ook maar gegeven. Haha!

Gisteren werd ik gebeld. A. Verward Hij was mijn nummer kwijt en had het via een vriend van hem. Okee.... Scheve mond
Begon ie al met 'ja ik ben normaal heel verlegen en ik weet niet wat ik moet zeggen" Stress - stress - Dus ik geprobeerd een beetje de conversatie op gang te brengen (hee, een tien voor de inzet he. Ik ben nog niet zo'n heks dat ik meteen ophang) Ach gut
Maargoed. Toen ie eenmaal begon te praten stopte ie ook niet meer. Gaaaap Toen ik erachter kwam dat hij 38 was en zijn leuke vriend 42 >;) (nevermind) had ik al zoiets van 'en... wáárom belde je ook al weer?' Vervolgens wilde ie eten met me, liefst meteen morgen, of hij kon ook vanavond langskomen, we konden vanavond wel een biosje pakken, of ik kon naar zijn huis komen, of of of....

Toen ik zei dat ik pas volgende week vrijdag ergens een gaatje kon vinden ( Schijnheilig "Wat ga je dit weekend doen dan?" "Stappen" "Oh waar? Dan ga ik mee!!" ... ) Was ie enigszins ontmoedigd. Nou, ik zeg 'ik bel je nog wel, ik ga nu ECHT ophangen en doei doei. Cool

Dus Laura stapt lekker relaxed in het stoombad (wat een luxe, zo'n ding thuis) Lachen

Kom ik weer boven (ik bedoel, ik ben mobiel, maar zó mobiel dat ik hem mee stomen neem net!) heb ik 3 oproepen gemist en één voicemail. Jahoor, van A. Frusty Of ik svp terug wilde bellen. Ik denk, dat klinkt wel heel ernstig, dus ik bel terug (dom dom dom )

Ik zeg, "Ja? Wat is er?" Daar begon het al hoor "Ik voel me klote" (same here, dacht ik nog) "Ik heb het net helemaal verpest, ik was zo zenuwachtig, dan doe ik alsof ik een grote bek heb, en nu vind je me natuurlijk een hufter, en nou weet ik niet wat ik moet doen, dus ik denk ik bied maar mijn excuses aan, ik vind het heel vervelend, want ja ik ben natuurlijk jaren getrouwd geweest, en ik ben heel slecht met vrouwen, want ik was vroeger heel trouw enzo, en dit is helemaal nieuw voor me, dus ik denk ik ben maar eerlijk, ..." (adempauze) "En jij wilde ophangen, en ik banketstaaf maar door, en en en"

Dus ik zeg "Dan heb je nu een goede mogelijkheid om dat goed te maken. Ik ga nu ophangen. Doeg" Lips are sealed

Sjonge jonge. Wát een lozer. Ik had best een hapje met hem willen eten en het over curacao willen hebben. Maar dat heeft ie nu een beetje verpest. De getraumatiseerde mannen die in mij een leuk nieuw project zien heb ik wel gehad nu... Nagelbijten / Gniffelen

Gaaaaaaap. Gaaaap
Jullie ooit zo'n fout figuur aan de haak gehad? Ik ben gewoon té aardig! Ik moet gewoon bitcheriger worden! Dit schiet niet op!!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:55

Nou nee heb nooi zoiets aan de haak gehad,maar moest wel vreselijk lachen om je verhaal!!

Gewoon lekker niet meer opnemen, en verder zoeken.

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:57

hahaha geweldig! Ik lig altijd helemaal dubbel om je verhalen, we want more, we want more! Haha!

enne idd wat een sukkel, hopen maar dat ie niet meer belt.Haha!

[edit] Oh ja ( vergeet ik het nog ) ik heb wel eens ene vriend gehad die vond alles goed wat ik zei, en deed echt alles voor me. Pfff zeer vermoeiend zo'n gast. Toen ik hem dumpte ging ie huilen, OMG! Rolleyes we waren drie weken samen geweest...nerd...Haha!
Was blij dat ik van e'm af was.
Laatst bijgewerkt door Relly op 25-02-04 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:58

Ehm, hij is misschien best cute? Misschien toch een kans geven?
Hahaha, weer eens een geweldig verhaal.

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 16:00

Hihihihihih, sorry maar je schrijft het zo grappig...
Ik heb ook altijd van de gekkigheid.

Je bent een beetje de Bridget Jones van Bokt!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 16:04

De titel moet eerder zijn: De hopeloze single en de man
denk ik Lips are sealed
Wat een trieste verhalen steeds zeg.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 16:04

Jeetje wat een handige Harry... daarna nog even terug bellen. Dat zou ik dus niet durven.
Ik heb ook weleens meegemaakt dat je van die mannen hebt die dan alleen maar blijven praten en het liefste ook nog over zichzelf Huilen
Ik vond je laatste opmerking wel een goede. Wat zal er nu gebeuren? Belt ie misschien wel weer Knipoog

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 16:06

Fabiënne1 schreef:
Ik vond je laatste opmerking wel een goede. Wat zal er nu gebeuren? Belt ie misschien wel weer Knipoog

Of hij moet ervoor in therapie hihi....

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 16:09

Billy schreef:
De titel moet eerder zijn: De hopeloze single en de man
denk ik Lips are sealed
Wat een trieste verhalen steeds zeg.


Verward ik kan er altijd om lachen hoor. Ieder zijn eigen mening natuurlijk maar om nou zo'n reactie te geven? Verward

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 16:09

Ik heb nog wel een boekje voor je thuis liggen... met een beetje geluk komt het bij mijn verhuizing aankomend weekend boven water... de titel is "How to be a bitch" ... Lenen??? Haha!

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 16:47

hahaha Lachen geweldig! Je moet maar zo denken die mensen moeten er ook zijn (alleen ... je moet ze niet tegen komen) , we moeten ergens om kunnen lachen Knipoog

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:18

het is niet:

"ik kan pas volgende week vrijdag een gaatje vinden" maar:

"ik heb totaal geen interesse in je"

ben je er gelijk van af Knipoog en zijn nerd-vrienden bellen ook niet meer omdat je een zgn. bitch bent.

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:19

of gewoon .. "euw, pleur op engerd"

werkt altijd, spreek uit ervaring. Heb het vaak genoeg gehoord Lachen

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:24

dat zal ook wel werken idd Haha!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:37

Whahaha, geweldig verhaal Haha!
Ik kan me idd voorstellen dat het een nerd is, wat een telefoongesprek Haha!
Hopelijk ben je nu van hem af Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:39

DunnitsMystery schreef:
of gewoon .. "euw, pleur op engerd"

werkt altijd, spreek uit ervaring. Heb het vaak genoeg gehoord Lachen


*LOL* *LOL* *LOL* OK dan!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 18:00

Je kan leuke verhalen schrijven over je liefdesleven. Het is helaas wel altijd hetzelfde... Ach gut Hordes mannen achter je broek maar nooit de juiste.... mmmmm, misschien het Sex & The City syndroom Scheve mond
Ik hoop dat je ooit wat meer geluk in de liefde zult vinden, moet haast wel lukken met al die mannelijke interesse. Keus genoeg in jouw geval... sneu voor je Scheve mond

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 19:42

Citaat:
Hordes mannen achter je broek maar nooit de juiste....

Ik streef naar perfectie Haha! Dan vind je ook nooit wat Knipoog

Citaat:
mmmmm, misschien het Sex & The City syndroom

Nou, ik zou op het moment heel gelukkig zijn met een Big hoor... wat is dat een leuke vent (*Laura amuseert zich momenteel 's avonds laat met de laptop, de dvdserie van Sex & the City en een pot thee... - bij gebrek aan beter Knipoog *)

Oh, ik zie net: Billy geeft het goeie voorbeeld van hoe ik me bitcheriger op kan stellen! Haha!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 19:57

Jeetje 38 en 42 Scheve mond

Gewoon duidelijke taal spreken en nee is nee
Ik zou zeggen ga eerst maar iets van een pedo vergunning halen....Opa

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 19:59

laura, ik vind jou manier van schrijven zo leuk Lachen (moest ik even zeggen )

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 20:12

En the soap continues *LOL*

Ik ben benieuwd of hij je de volgende keer durft aan te spreken als hij je ziet Haha!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 20:22

Jeetje, wat kun je dat altijd leuk vertellen! Je trekt ze wel aan, he?

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 20:29

Houd je ons nog op de hoogte? *LOL*

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 22:12

Hhahahahaha wat een verhaal! Nee, als ik iemand niet zie zitten dan krijgt hij dat meteen wel te merken op het moment dat hij me aanspreekt. Ik schijn dan nogal arrogant voor me uit te kunnen kijken en iemand totaal te negeren Haha! Haha! Haha! Dan komt de boodschap snel over hoor!!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 22:16

Hahaha egweldig geschreven weer Haha!