Onthouden jullie dromen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 22:59

ik weet nog heel veel dromen van vroeger ja. zeker als ik een uurtje neem om ze me even te proberen te herinneren, doe ik wel vaker.

als ik 's avonds voor het slapengaan vraag aan mijn onderbewustzijn om een droompje te laten hangen, en liefst een mooie, weet ik er 's morgens altijd 1. ik heb wel een goeie verstandhouding met mijn onderbewustzijn .

wat mij ook helpt is mijn wekker op 5u zetten als ik om 7u op moet. gewoon als ik zin heb om te dromen (en het me te herinneren). dan val ik steeds weer in slaap en wordt weer wakker, dat helpt erg om veel te dromen en te onthouden en werkt nog een paar dagen na.

ook als ik 's morgens nog even mag blijven liggen, herinner ik me alles beter.

het ligt ook een beetje in periodes. de ene keer helemaal geen dromen (enfin, herinner ik ze me niet), meestal als ik het psychisch ook een beetje lastiger heb, en dan anders weer heel veel dromen, als ik ook rustig ben in mijn kopke.

Enya - Daya :-)


ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 14:27

ik schrijf ze vaak op in mijn dagboek, dat helpt ook.

Enya - Daya :-)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Abiola, AnneMarijeP, DeTjoeter, EsmeeKKK, Eve_Nie, Flippertje, GaitMonster, gelato, HighFly_, ingvdh, janneke_S, Lau07, Mnoonn, Mo_86, N_Quirro, PowerPoef, stoer, Telpeva en 64 bezoekers