Dag 3...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-01 13:04

Volgens mij zitten we nu op de derde dag.
Gisteren heb ik op die verjaardag geen gebak gehad... wel wat sjipjes, maar dat moet kunnen.
Wiehoe! Het lukt me toch aardig, ondanks de twee paaseitjes die ik net gehad heb. Dat is dan ook mijn enige tussendoortje...

Toch ben ik blij dat ik geen weegschaal heb... Ik kijk wel of het er beter uit komt te zien en het gewicht wat er bij hoort, kom ik vanzelf een keer achter.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 13:21

Het gaat nog goed....
Net een zelf gemaakt soort appeltaartje op (bladerdeeg om appel/rozijnen gewikkeld)
Een tosti, twee witte boterhammen met rosbief (rosbief smaakt niet op bruin Tong uitsteken )
Ontbijt weer Kellogs Special K
Ik eet best veel rijstewafels (heb je tenminste iets te eten maar nauwelijks calorieen)
Ik denk dat ik zodirect maar eens een dikke smee bruinbrood met lineara jam ga nuttigen.
Kitty;
vind jij ook niet dat het veel makkelijker is om nee te zeggen als iemand je wat aanbied, dan wanneer je er zelf aan denkt? Ik ben altijd hardstikke trots als ik op verjaardagen die taartjes afsla.. maar als ze hier in de koelkast liggen kan ik er niet vanaf blijven... Verward
Nouja succes verder, ik ga weer een glas spablauw pakken

Oh nog even iets heel POSITIEFS:
Nu na 3 dagen veeeel water drinken (moet ik echt op letten want dat vergat ik normaal gewoon) ziet mijn huide er ineens heeeel veel beter uit... veel egaler en mn kleine pukjes zijn bijna weg. Joepie! Cool
Vooral dooooorrrrgaan! Party!!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 13:27

Dat van 'nee' zeggen heb ik ook. Nee zeggen gaat prima... maar als ik thuis ben...........dan is niks veilig Lachen

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-01 13:59

Nou, ik vind 'nee' zeggen ook al erg moeilijk, maar 'nee' tegen mezelf zeggen is nog veel moeilijker.
Vooral als ik alleen thuis ben, mag ik graag even de kasten plunderen. Nu wonen we nog bij Robert en zijn huisgenoten in en die hebben nooit wat in huis of het is alweer op, maar als we straks echt samenwonen... Kwijl

En ik moet er echt aan denken dat er iemand mee gaat naar de winkel ... of ik moet net gegeten hebben. Soms kan ik echt een enorme snoeperd zijn.

Ik heb inderdaad ook weinig last van vlekjes en puistjes. Ach, misschien word ik eindelijk volwassen en ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af... (niet dat ik er veel had, maar toch meestal net eentje teveel...)

En ik drink nu enorm veel thee en water. Dan is mijn buikje tenminste gevuld...

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 15:04

Mag ik ook nog mee doen? Ik ben ongeveer 1.73 lang, en weeg 76kg. Kleding maat 42 (strakke broeken groter om de heupen, maar dan zijn ze weer zo wijd in de taille..). Rijbroek maat 44.
Heb vanmorgen 2 broodje met Leverpastei gehad, en een glas melk. Net om 13:30 een schaaltje muesli met melk. En ik eet strakjes het restje nasi van gister op, mischien wat satesaus erbij. En dan nog wat griesmeelpap ( Tong uitsteken Tong uitsteken ) na.
Heb nu andere werktijden (32 uur) waardoor ik, denk ik, makkelijker aan de lijn kan doen. Stomme tijd eigenlijk zo met Pasen (njammie paaseitjes! 'k haal ze gewoon niet meer in huis!) Schijnheilig

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 15:53

Tuurlijk Riette!
Ik zit nu weer aan twee witte boterhammetjes met rosbief Kwijl
Lekker mager en heel lekker Knipoog
Ik geloof dat we vanavond stamppot even ofzo Boos! geen trek in! En de magere yoghurt is net op, dus heb ik geen toetje. Nouja.

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-01 15:57

Doe maar lekker mee, Riëtte!
Ik houd het tot nu toe goed vol omdat ik 8 uur per dag aan het werk ben en daarnaast 's avonds ga paardrijden.

Morgen ben ik echter vrij en vrijdag ook. Morgen gaan we lekker een dagje weg (dus ik ben dan ook niet aan het bokken...) en vrijdag zit ik alleen thuis... ALs dat maar goed gaat! Hopen dat er flink wat mensen zitten te bokken. Die kunnen me dan psychisch ondersteunen.. hahahaha...

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 16:03

okeee...
mijn dag tot nu toe...
vanmorgen yakult (een vriendin van mn moeder is dus afgevallen all1 door dat te drinken.. blabla.. je darmflora wordt er goed van) een glas yoghoyogho,
op school een wit bolletje met tonijnsalade
kwam k thuis om 2 uur 2 croissantjes gegeten
zonet pistach nootjes gegeten (nie zoveel maar r zitten veel eiwitten in!!)
en nu zit k vrij vol.. de zon schijnt dus ik ga zo naar de manees..
misschien eet k nog wel een broodje als k terug kom (om 8 uur...)

vandaag gaat t goed met de tussendoortjes!!!

en inderdaad zodra k thuis kom, wil k gewoon iets om op t kauwen.. terwijl op school heb k geen problemen...

weetje wat ook heeel lekker ipv thee en water.. opkikker... is mega weinig kcal.!!!!!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 23:11

ontbijt : geen
lunch: 4 boterhammen (fricandeau, rauwe ham, boursin), bakje sla
avond: stukje stokbrood (met beetje boter), mixed grill met salade, paar frietjes
sport: geen

Geen goede dag vandaag: lang in de auto gezeten, en om de files te ontwijken maar gaan eten in een eetcafe. Morgen zal ik braaf zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 01:50

Collega is aan de lijn, maar redt het niet helemaal. Is nu zover dat ze nog maar 1 boterham eet maar wel met kroket!
Dames, zorg dat je dat niet doet. Beter 2 met mager spul want je hebt het nodig.

Zet m op meiden, laat ff weten als je afgevallen bent.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 10:11

Lovely, ik was al bezig..ben dus ook al afgevallen, van 98 naar 91 (eigenlijk schaam ik me om het neer te zetten maarja...) ..maar ik ga nog verder....

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 10:14

ik vind t knap van je dat je al 7 kilo kwijt bent!! ga zo door hoor!! *LOL* *LOL*

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 10:39

tnx.... ik wil naar de 70 en zelfs dat vind ik nog zwaar maar ja eerst maar eens zien dat ik dat haal, ik heb er mezelf tot januari voor gegeven dus tijd zat Lachen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 10:44

Drie tips: veel water drinken, veel bewegen en je maar 1 x per week op een vaste tijd (bijvoorbeeld zondagochtend) wegen. Lachen

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 11:00

ik drink veel thee, weeg me op woe ochtend.
en voor zover mogelijk ga ik elke dag op de fiets naar mijn werk (12 km heen en 12 km terug) daarnaast 1 a 2 X pw paardijrijden en af en toe hardlopen Party!!
als ik dit volhou lukt het wel Lachen

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 11:08

als ik zou moeten opschrijven wat ik allemaal eet, dan wordt het echt een lang berichie. nee ik hoef niet te lijnen, kan eten wat ik wil, dikker word ik niet (gelukkig). ik ben 1 meter 65 lang en weeg meestal tussen de 56 en 57 kilo

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 11:09

ik zeg het tegen iedereen: GAAN SKATEN!!!! veel leuker dan dat duffe hardlopen! suc6!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 11:11

ik kan ook eten wat ik wil en kom ook niet aan, val eerder af.... niet echt heel goed, ik ben 1.70 en weeg nog geen 52 kg. naja ik voel me er wel goed bij hoor en ik zie er niet uit als een anorexiapersoontje dus no problem!!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 11:45

ik wil ook naar de 70..
das dus ruim 10 kilo die eraf moet...
ik wil wel skaten maar k wil nooit in mn uppie..
keb net mn discman laten vallen dus naar muziek luisteren kan nu ook nie meer...

ik moet naar mn les!!!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 14:44

Ik wil dus ook graag richting de 70... Dat is me al vaker gelukt, maar dan is het of met de vakantie er weer bij op, of na de kerst... Je wordt er soms zo moedeloos van! Verdrietig