Politie denken dat ze alles kunnen maken.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Politie denken dat ze alles kunnen maken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 19:18

Zaterdag gingen me vriend en ik uit, reden zondagnacht naar huis.
Netjes aan alles houden, de snelheid, gordel om en niet gedronken.
Zijn we aangekomen in zijn woonplaats, rijd er een politie auto recht op ons af, en we werden aan de zijkant ook nog klem gezet. >;)
Stappen er uit beide auto's 2 politie agenten(waren dus met ze 4e)
Word mijn portier opengetrokken en ik word met geweld (terwijl ik in de gordel zat) uit de auto getrokken Verward Stoom uit je oren Bij me vriend hetzelfde verhaal.
Nou hij blazen, rijbewijs en papieren laten zien, alles inorde dus, kregen we een bekeuring voor geen gordel om Stoom uit je oren terwijl we hem alle 2 omhadden.
Maar hij alles veder goed deed en de politie er zin in had om ons uit te dagen.
Dus ik begon dat we gordels omhadden enzo, zegt zo'n politie ineens tegen mij van dametje je moet je bek houden. Dus ik zat echt zo te kijken van okeej, ik heb me gordel om en jullie maar lekker bekeuren en me met geweld uit de auto trekken Boos!
Nou toen werd me vriend boos en zat van ga iemand anders lastig vallen, dus hun begonnen geweld te gebruiken, mij in me nek pakken en me in de politie auto willen gooien Verward Nou toen hadden ze het gedaan ik wrd echt kwaad toen, want waar het bij hun om ging was dat ik rustig en heel normaal zei dat ik me gordel om had.
Okkej ik moet toegeven dat ik best wel bekend sta daar bij de politie, maar om me dan op te pakken als ik niets gedaan heb, echt belachelijk.
Me moeder gaat er ook werk van maken....
Het is toch niet normaal als je niets doet je zomaar met geweld uit de auto word getrokken en dat ze je dan ook nog willen meenemen... of heb ik dat mis???

Hou van me liefje!!!


Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 19:27

Dit keer deed ik toevallig niets, me vriend en ik waren moe wouden na huis, zaten ze niet uit te dagen wat normaal wel een beetje het geval is.
En ik sta niet bekend door eigen dingen die ik heb gedaan, maar omdat ik bij een vriendengroep hoor die regelmatig wel eens op gepakt worden voor een raampje ingooien of wat dan ook, betekend niet meteen dat ik leuk en gezellig mee ga doen.
En jah me moeder gaat een aanklacht indienen.
Tja, als ik nu toevallig gewoon zit in de auto, ik sliep zelfs half, en dat ik dan ineens eruit getrokken word en ze me dan ook nog in de politie auto smijten om me mee tenemen.
Pak me dan een x als ik een grote bek geef.
En ik werkte ook gewoon mee, maar als hun mij gaan beledigen kunnen ze wat terug verwachten idd, toevallig omdat hun de macht hebben mij op te pakken mogen ze me zo behandelen..... nou dat kan ik niet in mijn koppie krijgen.

Hou van me liefje!!!

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 19:32

gijsenkim schreef:
Gek he, dat dit soort dingen mij nou nooit overkomt........ zelfs niet toen ik jong was


Als ze je eenmaal ergens voor hebben gepakt, blijven ze je in de gaten houden.
En me vriend hoort ook bij die vrienden groep, en dan als hun niets kunnen vinden op zo'n zaterdag nacht, dan gaan ze zo doen.
Het leuk vinden ons uit te dagen omdat ze meer van ons weten, doe je dan nog niets verkeerd, blijf je rustig en redelijk gaan ze zo doen, als ze je vaker te pakken hebben gehad.

Hou van me liefje!!!


Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 19:45

nee idd, en uit je auto getrokken worden vind ik ook niet normaal.
Even niet gekeken op het verleden of hoe goed ze mij en me vriend kennen, maar gewoon gemeen omdat ze weten als ze mij pakken me vriend dan door het lint gaat en ze hem dan ze voorwaardelijk uit kunnen laten zitten.
Best dat ze mij of andere pakken als je wat doet maar je zomaar uit je auto trekken als je niets doet, nee gaat er bij mij niet in.

Hou van me liefje!!!

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 19:54

SuperPepeijn schreef:
waarom dien je dan geen klacht in?


Dat gaan we ook doen, maar het is jou woord tegen die van hun...
En wie krijgt er dan toch gelijk.
We gaan het proberen maar als hun ontkennen kom je niet ver.

Hou van me liefje!!!

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 19:57

Aangezien dit het hele verhaal is....
Onee ik weet nog wel iets, waarvoor 2 vrienden 5 minuten voor ons een bekeuring kregen, lopen door groen licht van een fietspad, omdat er geen looppad aanwezig was en ze anders over de weg moesten.
Veder heb ik het hele verhaal verteld, ik was gewoon rustig en beleefd maar hun niet, ik hield me zelfs nog in om niet te gaan bekken tegen ze omdat ik dan helemaal mee had gekunt.
Ze kicken er gewoon op als je er lekker tegenin gaat, even laten zien wat hun allemaal wel niet kunnen.

Hou van me liefje!!!

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 20:01

Avanti schreef:
Lekker ascoiaal zeg. Je zomaar wakker maken. Haha! Nee maar dit is toch echt asociaal.
Dit kunnen ze echt niet maken, dacht dat te poltie altijd zo uitvoerig werd geselecteerd dat ze zulke dingen nooit doen. Scheve mond
Ik zou absoluut zoals al gezegt is een aanklacht indienen.

Heb eigenlijk alleen positieve ervaringen met de politie. Ben een paar keer aangehouden toen ik gen licht op had en ik over straat fietste. Toen hadden ze me gewoon gematst. OK dan!


OP sommige hebben ze gewoon die pik he...

Hou van me liefje!!!

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 20:04

Rinske"]
[quote="Breezer schreef:
Dit keer deed ik toevallig niets, me vriend en ik waren moe wouden na huis, zaten ze niet uit te dagen wat normaal wel een beetje het geval is.
En ik sta niet bekend door eigen dingen die ik heb gedaan, maar omdat ik bij een vriendengroep hoor die regelmatig wel eens op gepakt worden voor een raampje ingooien of wat dan ook, betekend niet meteen dat ik leuk en gezellig mee ga doen.
En jah me moeder gaat een aanklacht indienen.
Tja, als ik nu toevallig gewoon zit in de auto, ik sliep zelfs half, en dat ik dan ineens eruit getrokken word en ze me dan ook nog in de politie auto smijten om me mee tenemen.
Pak me dan een x als ik een grote bek geef.
En ik werkte ook gewoon mee, maar als hun mij gaan beledigen kunnen ze wat terug verwachten idd, toevallig omdat hun de macht hebben mij op te pakken mogen ze me zo behandelen..... nou dat kan ik niet in mijn koppie krijgen.


Leuke vriendengroep heb jij Rolleyes
Kunnen jullie niet gewoon gezellig met z'n allen een film bij iemand thuis gaan kijken ofzo, hebben jullie ook geen last van de politie (of vooral: De politie niet van jullie).
Ik kan me echt niet voorstellen dat het leuk is om bij zo'n vriendengroep te horen, ik zou me dood schamen.
En als jullie zo werden behandeld, zal het idd niet voor niks zijn geweest.
[/quote]

Dat betekend dus dat is me zaterdag avond moet gaan besteden door thuis te blijven een film te gaan kijken, waar ik een hekel aan heb alleen om geen politie tegen te komen, laat mij maar lekker naar een discotheek gaan, zonder uit me auto gerukt te worden.
Veel heb ik zelf nooit gedaan, het probleem was dat ik erbij was dus medeplichtig was.
ik geef je gelijk dat het niets voor niets is, maar dit keer was er toevallig niets aan de hand...
Denk je rustig na huis te gaan word je terwijl je half slaapt uit je stoel gerukt.....

Hou van me liefje!!!

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 20:05

Rinske"]
[quote="Breezer schreef:

OP sommige hebben ze gewoon die pik he...


En dat gebeurd zomaar? Nee hoor...
[/quote]

Nee dat zeg ik niet, dat ligt ook aan jezelf.
Maar toevallig was er dit keer niets aan de hand maar als hun zich vervelen moeten ze geen boetes gaan geven terwijl wij gewoon netjes een gordel omhadden.!!!!!!!!!!!!!!!

Hou van me liefje!!!

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 20:11

Jah dat lukte dus ook niet want die moest ik eerst los maken, en als ze niets kunnen vinden beweren dat je je gordel niet omhad.

Hou van me liefje!!!

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 20:12

Tallie1979"]
[quote="Breezer schreef:
Even niet gekeken op het verleden of hoe goed ze mij en me vriend kennen, maar gewoon gemeen omdat ze weten als ze mij pakken me vriend dan door het lint gaat en ze hem dan ze voorwaardelijk uit kunnen laten zitten.


Oww, hij heeft een voorwaardelijke straf?? Tja, als ze hem dan in de gaten houden is dat vervelend he?

quote]

Jah dat is vervelend jah en vooral omdat de schuld op hem is afgeschoven.
Als die andere eerlijk waren geweest had hij alleen een dagtaak of hoe dat ook heet gehad.

Hou van me liefje!!!

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 00:37

boygirl"]
[quote="Rinske"][quote="Breezer schreef:

OP sommige hebben ze gewoon die pik he...


En dat gebeurd zomaar? Nee hoor...
[/quote]

neej maar dat is nog geen reden om iemand zonder reden zo aan te pakken

als je een bekeuring krijgt omdat je niets gedaan hebt vind ik dat behoorlijk ver gaan ... hoe oud je ook ebnt ... hoe je ook bekend staat bij de politie...

dat is net iemand in een gevangenis stoppen ... omdat ie 3 jaar geleden mischien gearresteerd is...
[/quote]

Idd, en we waren nu met ze 2e, zonder dat groepje vrienden, en we reden gewoon richting huis om lekker naar bed te gaan.
Jammer dan als ze mij willen pakken om wat dan ook, maar doe het dan goed doe het dan als ik wat gedaan heb.
En gijsenkim heel toevallig drink ik niet Knipoog kheb alleen gehoord dat dat heel goed schijnt te helpen...

Hou van me liefje!!!

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 00:38

Shiloh schreef:
volgens mij zit hier duidelijk 2 kanten aan het verhaal... vind het ook een vaag verhaal... je klinkt hoe dan ook niet als iemand waar ik vrienden mee zou willen worden


En ik waarschijnlijk ook niet met jou, want jij heb nu al je vooroordeel over hoe ik ben, en toevallig ben ik niet zo 'crimineel'

Hou van me liefje!!!

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 00:47

Dat in het ziekenhuis ben ik met je eens, me moeder kreeg een transplantatie, hebben ze verkeerd om gehecht, maar niet dat ze hun fouten onder ogen komen hoor.
Met de politie veder geen erveringen mee, behalve dan dat ze je onnodig bekeuren.

Hou van me liefje!!!

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 13:05

gijsenkim schreef:
Das idd een naadje situatie......... en daar kan je idd weinig aan doen....... sorrie!


Sorry????
Als je rustig op je taxi staat te wachten verwacht je toch niet dat je kop aan gort word geslagen met een gummy knuppel?!?

Hou van me liefje!!!

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 13:08

Sjuimpje schreef:
Volgens mij hadden ze jou al veel eerder een taakstraf van 20 uur per week moeten geven, tot je 21e.
Wat haal je wel niet in je kop? "zaten ze niet uit te dagen wat normaal wel een beetje het geval is."
Volgens mij ben je echt niet wijs als je bij zo'n groepje wilt horen, welke het ook leuk vinden om af en toe eens een raampje in te gooien.

Ik heb zo'n godsgruwelijke hekel aan zulke asociale kinders. Van mij part hadden ze je gelijk meegenomen naar het bureau en je voor een poosje opgesloten. Kijken of je dan nog zo bijdehand bent.


Laat ze me maar opsluiten dan, maar kan je meteen vertellen dat het dan allemaal erger word.... Dan ben ik juist 20 x zo erg bijdehand....
Pas ook gaven ze me een boete omdat me knipperlichten van me scooter het niet deden, die zijn niet eens verplicht.
En ik werd aangehouden voor me remlicht.... Gek dat ik kwaad word he?!?!

Hou van me liefje!!!

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 13:22

Pervinco schreef:
Ja, gek ja... Waarom zou men toch een remlicht hebben? Om te voorkomen dat er automobilisten over jou en je scootertje heen knallen omdat ze niet zien dat jij remt!

Jij meent echt dat alles tegen jou persoonlijk gericht is he? Iedere idioot wordt op kapotte (rem)lichten ed aangesproken, en ik geef de politie absoluut geen ongelijk dat ze jou en je vriendenclubje, en dan vooral jouw vriend, extra in de gaten houden! Je moest eens weten hoe het voor 'buitenstaanders' is om langs of door zo'n groep te moeten lopen...


Ik had niet eens door dat me remlicht kapot is, en in het boekje van het cbr staat 'knipperlichten zijn niet verplicht zolang u uw hand uit steekt'
En ze vallen heus geen mensen aan als die langs fietsen of lopen, en wie ben ik om te gaan zeggen gooi geen raam in, luisteren zullen ze toch niet.....
En met mijn vriend is niets mis hoor, dat is echt geen crimineel.
Laten ze hem maar in de gaten houden ze doen maar, maar als ze zoiets doen word ik kwaad jah...
Van mij appart komen ze elke dag bij ons aan de deur om hem in de gaten te houden als hun lekker hun tijd willen verdoen, prima!!

Hou van me liefje!!!

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 13:33

Sypheron"]
[quote="Breezer schreef:
Ik had niet eens door dat me remlicht kapot is, en in het boekje van het cbr staat 'knipperlichten zijn niet verplicht zolang u uw hand uit steekt'


Je remlicht hoor je te controleren voordat je op de scooter/brommer stapt.
En met die 'attitude' van jou, kan ik ook niet echt geloven dat jij ook werkelijk je handje uitgestoken hebt.
[/quote]


Nee omdat ik op een rechte weg zat, ik remde voor een auto voor me.
Politie zag dat me remlicht het niet deed, hield me aan, en controleerde alles, lichten en toeter.
En ze durven me nog een boete te geven voor iets wat niet verplicht is, ik heb gewoon geen goede ervaringen met ze, ja jammer dan dat ik een schijt hekel aan ze heb.... dat is en blijft mijn mening en ik ben vast niet de enige!

Hou van me liefje!!!

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 13:36

SAKKIA"]
[quote="Sypheron"][quote="Breezer schreef:
Ik had niet eens door dat me remlicht kapot is, en in het boekje van het cbr staat 'knipperlichten zijn niet verplicht zolang u uw hand uit steekt'


Je remlicht hoor je te controleren voordat je op de scooter/brommer stapt.
En met die 'attitude' van jou, kan ik ook niet echt geloven dat jij ook werkelijk je handje uitgestoken hebt.
[/quote]

hier ben ik het helemaal mee eens. Ik zou maar eens goed bij je zelf te rade gaan als ik jou was!! Denk eens aan je toekomst, de meeste werkgevers willen geen mensen mte een strafblad hoor of met een verleden zoals jij!!

En ik denk ook echt dat de politie je geen bekeuring had gegeven als jij echt je gordel om had gehad.

Ik weet dat er echte mierenn**kers bijzitten, vooral die motormuizen kunnen er wat van, maar als jij je gewoon gedraagd en je netjes aan de regels houd overkomt je echt niks.

En misschien een goede tip, zoek andere vrienden, want vrienden die niet naar je luisteren zijn geen vrienden van je.
[/quote]

Goh en dan houd ik me aan de regels krijg je er nog 1.
Het is gewoon zo, er zijn dingen gebeurd die met name ik en me vriend allang niet meer doen, hij is rustig geworden omdat hij voorwaardelijk heeft, hij doet niets meer verkeerd, ik ben rustig.
En het gaat in dit topic erom dat we een boete kregen voor iets wat we niet deden, neit wat er vooraf is gebeurd...
Is het normaal dan?? Tja misschien omdat ze de pik op ons hebben, maar wat ik ook zei 2 vrienden van ons kregen een boete omdat ze door het groene licht van het fietspas liepen en anders op de weg moesten lopen, hadden ze door moeten gaan was het dan wel goed geweest!?!?!!?!

Hou van me liefje!!!

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 13:47

Sjuimpje schreef:
Je bent gewoon een asociaal kind, en ik hoop dat je ooit gaat inzien dat dit gedrag niet normaal is.
Moet je nou eens jouw eigen titel lezen! Op wie is die titel nou eigenlijk van toepassing?

Kijk nou maar gewoon eens naar jezelf, zoals ik al zei, ik heb alleen maar goede ervaringen met de politie, dat ze jou 'altijd moeten hebben' zal heus wel ergens vandaan komen.


Asociaal kind he, nou misschien met uiterlijk met kettingen enzo, waarvan de politie ook meteen denk dat ze zijn gejat of dat je dealt terwijl je ze voor een aardig prijsje van het kamp kan halen maar goed.
Veder ben ik heel sociaal, vriendelijk behulpzaam.
Misschien ben jij wel een burgelijk tr*tje, dat kan ik natuurlijk ook zeggen.

Hou van me liefje!!!

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 13:49

Pervinco"]
[quote="Sypheron"][quote="Breezer schreef:
Ik had niet eens door dat me remlicht kapot is, en in het boekje van het cbr staat 'knipperlichten zijn niet verplicht zolang u uw hand uit steekt'


Je remlicht hoor je te controleren voordat je op de scooter/brommer stapt.
En met die 'attitude' van jou, kan ik ook niet echt geloven dat jij ook werkelijk je handje uitgestoken hebt.
[/quote]

Juistem.

En je vriend niet crimineel? Waarom is ie dan voorwaardelijk vrij? Ooooh wacht, dat was zeker ook omdat ie niets gedaan heeft!

Het kan wel wezen dat het topic erom gaat dat jullie bekeurd werden voor iets dat jullie niet gedaan hebben, dat geloof ik al niet helemaal... En ik ben van mening dat het wel degelijk belangrijk is, wat eraan vooraf is gegaan!
[/quote]

Ik kan niet ontkennen dat hij geen dingen gedaan heeft, maar hij moest voorkomen en kreeg 7 maanden voorwaardelijk.
Sinds dien heeft hij niets meer misdaan, dat heeft hem veranderd, maar aangezien jullie hem en mij niet kennen en lang niet weten wat er precies allemaal is gebeurd en dat wij de pik op de politie daardoor hebben...
Maar hou maar lekker jullie vooroordeel ik weet wel beter hoe ik ben!!

Hou van me liefje!!!

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 13:52

Tja als je dat vind, aangezien ik er een paar keer bij ben geweest en veder niets verkeerd heb gedaan of mee heb gedaan, laat mij dan maar lekker naar de zon gaan hoor.
nee ik spoor ook niet aangezien ik wel prettig gestoord ben, maar ja dat is iedereen wel he...

Hou van me liefje!!!

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 13:57

Jah dat weet ik dat ik dan medeplichtig ben, tja jammer dan ik heb geen strafblad, niet vast gezeten dus jah, hou jij maar lekker je vooroordeel...

Hou van me liefje!!!

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 14:53

Mijn ouders keuren het heus niet goed hoor, krijg ook wel eens op me kop.
Waardoor ik rustig ben geworden vast niet door me vriend want die kende ik toen nog niet.
Waar die kettingen vandaan komen, heel toevallig maken ze die zelf jah op het kamp waar wij komen.
Er word vast ook wel wat illegaal ingekocht, tja daar kan ik ook veder niets aan doen, ik koop daar goud meer niet.
En kampers zijn niet zo asociaal als dat de meeste denken, want jah veel van mijn vrienden komen van het kamp, maar heel toevallig zijn dat de meest gastvrije mensen die ik ken!!!!
Ik een nare meid in jou ogen misschien, ieder zo zijn eigen soort he..... want zo naar ben ik niet, krijg vaak zat van nieuwe mensen te horen van familie van me vriend die ik nog nooit gezien heb dat ik zo'n lief en spontaan meisje ben.... en die weten toevallig ook alles.... dus jah tis wat je dr zelf van maakt he...

Hou van me liefje!!!

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 15:13

Rinske"]
[quote="Breezer schreef:
Er word vast ook wel wat illegaal ingekocht, tja daar kan ik ook veder niets aan doen, ik koop daar goud meer niet.
En kampers zijn niet zo asociaal als dat de meeste denken, want jah veel van mijn vrienden komen van het kamp, maar heel toevallig zijn dat de meest gastvrije mensen die ik ken!!!!


Uhuh, zelf maken, geloof je het zelf Rolleyes >;)
Ze zijn gastvrij, maar ook zo gastvrij om bij andere mensen dingen te jatten. Nee, voor mij geen mensen van het kamp (en zeg niet dat ik er niks van weet, mij ex had ook familie op het kamp. En het was dan ook snel over tussen ons toen ik daar achter kwam Haha! )
[/quote]

Dus jij maakt het uit omdat je erachter komt je vriend familie ophet kamp heeft, nou ben ik nblij dat jij mijn vriendin niet bent, het om zo'n rede uitmaken
Het gaat toch om die jongen zelf toch niet om ze familie, en ik zie niet in wat er mis is met mensen van het kamp!!!

Hou van me liefje!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, AnoukS_, bebble, friezenfan2, Ineke2, Jara, Marcato, MerleSimone, mingming, Saaams, Verara en 156 bezoekers