Morgen naar amsterdam!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Morgen naar amsterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 16:28

Morgen ga ik met een vriendin winkelen in amsterdam! Lachen Weten jullie nog winkels, uitverkoopjes etc. waar ik zeker even moet kijken.. Knipoog Ik heb eigenlijk niet iets speciaals nodig: cadeautje, witte oogschaduw en kleding (misschien nog een broek of leuk truitje ofzo Cool )

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 16:57

ik weet een ontzettend leuk winkeltje in de damstraat.
Dus als je met je gezicht richting de Dam staat, het straatje rechts ervan, het loopt een beetje naar beneden.

Daar is een heel leuk winkeltje met allerlei beeldjes en spulletjes van trollen, elfen, heksen en vanallesennogwat....

Heeeeeel erg leuk om eens binnen te lopen, ook al zou je niet van trollen en zo houden !!!

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 17:07

oke dan Lachen volges mij is de staat niet bekend bij mij, maar ik zal zeker even langswippen... die vriendin die mee gaat , is zeker helemaal gek van dat winkeltje!!!

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 17:30

Met wie ga je Car??
Amsterdam.. Uhm..
Je moet daar gewoon alles gehad hebben!!
Amsterdam is echt DA place to be Knipoog

FF offtopic, sorry: Hoelaat ben je morgen bij de paarden, heb nog wat voor je Lachen

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 17:34

met griet Lachen erg gezel dus!! en heel amsterdam ga ik vrees ik niet redden Knipoog en mijn portomonee al helemaaal niet! Bloos

(en offtopic trug, nou ik denk dat het wel avond word Haha!)

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 17:55

Veel plezier hè, met Griet Haha! !!
Die kan ook wel wat leuks gebruiken Lachen
Heb je teruggePBt Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 18:19

Duik de Kalvertoren maar in, daar zijn vestigingen van Mango, H&M en nog wat winkeltjes, daar kun je vast wel wat vinden. En als het daar niet lukt, dan heb je nog de hele Kalverstraat om te shoppen Haha!.

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:24

Kalverstraat is inderdaad de winkelstraat die je heb beste helemala kan uitpluizen! De leidsestraat zijn ook wel leuke winkels, maar wel erg toerist gericht. Verder heb je nog de nieuwe dijk (verlangde na de kalverstraat, na de dam) en de damstraat.
Veel plezier!!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:00

Kijk er niet van op als je om de 5 stappen een H&M tegen komt Haha!

Amsterdam is gewoon leuk, maar wel druk, en dat vind ik jammer Haha! (maarja, wat wil je met zo'n grote stad) Maar je moet gewoon rondlopen, en dan zie je vanzelf wel een winkeltje wat je leuk vindt, er zijn er genoeg Haha!

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 21:16

Ja er zijn inderdaad TE veel leuke winkels Haha! dat is ook het 'probleem' we hebben niet al te veel tijd Knipoog haha...maar ik zal jullie iniedergeval melden wat ik allemaal gekocht heb!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 00:21

Ik heb er 21 jaar gewoont en moet zeggend dat ik er redelijk op uitgekeken ben... Ben vandaag nog in de Kalverstraat geweest, maar het valt best tegen. Je kunt voor leuke koopjes beter naar de Cuyp of de Dappermarkt gaan.

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 16:31

ben inmiddels terug uit amsterdam Lachen en ik heb gekocht:

- blauw spagittiband truitje
- ketting
- oorbellen
- oogschaduw
- kadootje voor een vriend die zaterdag een feest geeft
- kadootje voor beste vriendin Lachen

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:00

En, ben je nog in het trollenwinkeltje geweest??

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 17:10

uh nee.. Schijnheilig ik had niet zoveel tijd, maar ik zal het onthouden Lachen

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:23

Maudje schreef:
ik weet een ontzettend leuk winkeltje in de damstraat.
Dus als je met je gezicht richting de Dam staat, het straatje rechts ervan, het loopt een beetje naar beneden.

Daar is een heel leuk winkeltje met allerlei beeldjes en spulletjes van trollen, elfen, heksen en vanallesennogwat....

Heeeeeel erg leuk om eens binnen te lopen, ook al zou je niet van trollen en zo houden !!!


Dat is mijn favoriete winkeltje... Chimera heet het, prachtige sieraden hebben ze daar... Koppenhagen is een leuke kralenwinkel op de rozengracht... funframes is een leuk winkeltje met allemaal leuke wisellijsten/jes... en Lush in de Kalverstraat of de Leidsestraat niet te vergeten... je zou de Amsterdam fun shopping guide moeten kopen Linardsje, dat zijn leuke boekjes die 5 euro kosten en daar staan tal van leuke en aparte winkeltjes in Amsterdam in... en je hebt ze ook van andere steden. Iig weet je vast waar je heen kan gaan als je weer een keertje naar Amsterdam gaat. Knipoog