40 mensen gezocht voor...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

40 mensen gezocht voor...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 16:27

ik moet een handelingsdeel maken voor nederlands, na net met dank aan bokt Haha! 5 van die beroepen hebben gevonden is de volgende opdracht:
Leg beide lijsten aan 20 mensen onder de 25 jaar voor en aan 20 mensen boven boven de 40 jaar. Vraag ze naar hun voorkeur. Probeer ook een motivatie voor hun voorkeur te ontdekken.

de 2 lijsten van namen:
Vijf namen van winkels en een zelf verzonnen nederlandse naam:
·Coolcat- Hippe kat
·The Sting- De steelk
·Miss Etam- Mevrouw Etam
·WE- Wij
·Shoetime- Schoenentijd
B.
Beroepen in het Engels en een Nederlandse naam:
· Bodyguard – lijfwacht
· Personal assistant – persoonlijke assistent
· Designer - ontwerper
· Baby-sitter – oppas
· Security – beveiliging


dus waar gaat jullie voorkeur naartoe? naar engelse of nederlandse naam, en waarom?
alvast bedankt!


_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 16:55

Vippie schreef:
pies ik met mn 32 maar mooi weer naast het potje, weeehhhh Huilen mag niet meedoen...


ahh... Ach gut je mag evengoed je mening geving, zet ik em wel bij onder de 25 jarige neer (zeg wel dat je 24 ofzo bent Haha! , ik kan je ook bij de 40+ zetten, wat je voorkeur is Knipoog )

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 13:47

hartstikke bedankt allemaal, ik heb nu al 20 mensen van onder de 25. en 3 van boven de 40, dus ik ben nog op zoek naar 40+ Lachen


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten