opleiding diermanagement v. Hall instituut

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 13:30

ik ben er ook geinteresseed naar...enne heb vandaag ook zo'n kaartje gekregen voor uitnodiging in leeuwareden op 27 maart. ga er ook zeker heen! want het lijkt mij een leuke en interessante opleiding, al heb ik ook gehoord van sommige mensen dat het beetje saai is, mar dat ligt ook aan de richting die je hebt gekozen.


Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 14:08

Ik heb ook vaak gehoord dat mensen er bij dze opleiding vanuit gingen dat je veel met dieren werkt. Dat is ook vaak de grootste fout die mensen dan maken, want je werkt meer met de mensen die met dieren bezig zijn. ->dit heb ik al heel vaak te horen gekregen. maar ben evengoed geinteresseerd.
Wat kun je nou eigenlijk precies worden met die opleiding?


Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 15:55

hmmzz...als ik dit allemaal zo lees, ga ik toch es heel goed nadenken of ik dat echt wel wil. Want als ik dit zo lees, "verdoe" je je tijd eigenlijk een beetje aan deze opleiding, of heb ik het verkeerd?

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 16:41

hmmmzz...volgens mij ga ik toch van deze opleidingt afzien...ik weet namelijk helemaal niet precies wat ik wil! ik wil het liefst een hbo-opleiding..en met dieren werken vind ik leuk, maar hoeft niet perse...ik weet het nu echt niet mee!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, amy495, Anoukjuuuhh, Barchetta, bebble, Christina, hagelslag, IASCrawler, Iloveiswan, Jooytjee, Lalidan, Lalladidoo, LWDaisy, Mo_86, nuevo_mien, spookyskippy, TinkerTreas, wilmatj, YandexBot en 143 bezoekers