't Gaat weer lekker...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

't Gaat weer lekker...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 11:48

Bij ons thuis en in de familie...

Me moeder is al ziek, heeft MS... Vorige keer was ze ook ziek geworden (griep) en wilde ze uit bed komen, kon ze niet meer lopen, dus heeft me vader de dokter gebeld en die heeft een ambulance gestuurd en toen was ze opgenomen in het ziekenhuis en na een paar dagen mocht ze weer naar huis, dat was vorig jaar... Nu is ze weer ziek, krijgt niks naar binnen, want alles komt er weer uit ze heeft volgens me vader al zeker 1½ á 2 liter gespuugd... Scheve mond En ze was ook nog is door de rug gegaan, dus ze kan nu zeker al bijna niks... Me vader heeft vannacht ook bijna niet kunnen slapen omdat me moeder telkens aan het spugen was, en rond 6:30 heeft me vader de dokter gebeld, vroeger kwamen dokters nog wel eens bij je thuis als er iemand ziek was ofzo, maar nu doen ze dat blijkbaar niet meer en zouden we zelf even langs moeten gaan en anders opgenomen moeten worden in het ziekenhuis... Ja, dan kan ze net zo goed iedere keer worden opgenomen als ze griep krijgt, want als ze griep heeft dan komen er eigenlijk allerlei symptomen bij enzo, waardoor ze eigenlijk niks meer kan, ook omdat ze nog eens MS heeft... Gister was het dus carnaval, kon ze dus ook niet mee naar toe, en eergisteren waren me ouders 20 jaar getrouwd, en zouden we gister nog met ze allen uit eten gaan, maar toen kon zij dus ook niet mee, maar ze wilde dat wij wel gingen (me vader, broer en vriendin, zus en vriend en ik)... Dus zijn we toch maar wel gegaan, maar dan zouden we het nog wel een keer overdoen met ze allen...

En hoorde ik gister ook weer van me broer... Mijn oma heeft 2/3 jaar terug huidkanker gehad, en daar is ze voor bestraald enzo, en dat ging allemaal goed en het was om zo maar te zeggen eigenlijk weg enzo... Maar dat is nu dus waarschijnlijk weer terug... Maar vind het dan weer zo raar dat ik dit van me broer moet horen, ipv van me vader ofzo, terwijl die het al veel langer wist...
En me vader is dan ook weer zo negatief bezig, gister onder het etentje... Van ja, dat konden we al wel een beetje voorspellen en we zullen er rekening mee moeten houden dat we dit jaar waarschijnlijk weer de volgende klap gaan krijgen (vorig jaar is me oom overleden)...

Moest dit ff van me afschrijven hoor...

    If you can dream it, you can do it ...


Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 12:20

Bedankt Marjon Lovers
En de rest ook! Lachen

En dat zal ik ook zeker wel doen hoor Maaike, vanmiddag ff alle nare dingen van me af rijden tijdens een buitenritje Lachen

    If you can dream it, you can do it ...

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 17:59

Me moeder heeft zetpillen gekregen en als dat niet helpt word ze waarschijnlijk opgenomen... Scheve mond Morgen komt ook als het goed is de dokter nog langs, maar dat weet ik niet zeker...

    If you can dream it, you can do it ...

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 19:02

Bedankt allemaal Lachen

Maar het gaat nog niet veel beter... Dan wil ze een broodje, neemt ze een hap komt er gelijk weer een hele golf uit Scheve mond En ook als ze thee drinkt! Er blijft niks binnen...

    If you can dream it, you can do it ...

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 19:22

Ja... Jammer genoeg heb je gelijk... Verdrietig
Maar bedankt Lachen

    If you can dream it, you can do it ...

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 11:06

Gelukkig gaat het nu alweer ietsjes beter Lachen

    If you can dream it, you can do it ...

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 11:51

Ja ik hou je op de hoogte hoor Knipoog
Mij best, is dan ook nog gelijk voor hun 20-jarig huwelijk Tong uitsteken

    If you can dream it, you can do it ...

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 18:00

Droog beschuit ook... Ging ze ook proberen maar lukte ook niet...
Nou is ze al niet meer misselijk en gaat het alweer beter en ligt ze ook niet meer op bed dus ze knapt gelukkig al weer op Lachen

Maar bedankt allemaal Lachen

    If you can dream it, you can do it ...

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 21:51

Bedankt Lachen
Het gaat alweer stukken beter, de dokter hoefde vanochtend ook niet te komen!

    If you can dream it, you can do it ...


Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 11:24

Idd, ze staan al op tafel hoor! Lachen
Me moeder is nu vrijwel weer helemaal beter, en dat is te horen ook *mopper mopper*zeur zeur* Schijnheilig

Nu nog op de uitslag wachten van me oma...

    If you can dream it, you can do it ...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, corinec, Facebook, GoogleAdsense, GrapeshotBot, kaatje89, Lugea, Tigerboy en 174 bezoekers