Ik moet verplicht op fitness van de fysiotherapeut

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Ik moet verplicht op fitness van de fysiotherapeut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 13:19

Een tijdje terug had ik geplaatst dat ik een overbelasting heb van spier en peesaanhechtingen in mn armen.
Hierdoor mag ik veel dingen niet meer ( waaronder paardrijden,zwaar paardenwerk etc )
Ik moest van de doc naar de fysiotherapeut en ben daar vrijdag dan ook voor de eerste keer geweest. Mijn belastbaarhied ligt lager dan de belasting, dat houdt in dat ik dus meer doe dan mijn lichaam/armen aankunnen.
Die kerel heeft me gemasseerd ( of nou ja, masseren ? Gemarteld ! Blauw oog )
en nog wat rek en strek oefeningen gedaan.
Maar nou kwam het leuke: Om mijn spiergroepen sterker te maken moet ik dus op fitness ! Whaaa ik ben echt geen sportfiguur en het lijkt me dus helemaal niks, maar ja het is voor mn eigen bestwil dus ik zal er wel aan moeten geloven. Zij zijn groot en ik is klein! Schijnheilig

Mijn vriend is wel een sportfreak en zit al op fitness dus die vond het geweldig: Kunnen we fijn samen fitnessen...
bleugh! Misselijk

Ik was er gewoon chagge over, getverderrie, fitness. Lips are sealed

Zegt mn vriend: Misschien ga je het wel leuk vinden, dat weet je niet..
Ik zei dat ik dat wel wist, ik heb op verschillende sporten gezeten maar dat was een blauwe maandag, ik ben echt anti sportief.
Volgens hem moest ik niet zeuren..

Ik zei dat hij hetzelfde zou hebben als hij vanwege een kruiscomplicatie verplicht op paardrijden moest, dan zou hij ook niet staan te juichen >;)

Maar goed, volgende week dus eerste keer naar fitness.. mag eerst wel eens sportkleding gaan aanschaffen, ik kan ook in mn paardrijbroek heen Haha! Tong uitsteken

Ik hoop dast mn vriend een kruiscomplicatie krijgt, zal ik even de doc bellen om hem paardrijden te adviseren, kunnen we zien wie er net zo hard gaat zeuren als ikke ~~}>


SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 21:51

Poehoe Fasel, als jij dat al als advies krijgt, wat moet ik dan ?
Mijn conditie is ronduit slecht, als ik naar het station fiets ( 5 straten verderop ) ben ik al bekaf.
En mijn gewicht is ok niet echt laag, ben niet té zwaar, maar zit wel tegen de zware kant aan voor mijn lengte...

Ohoh... nou ja volgende week inteek( hoe schrijf je dat ) gesprek en dan maar zien wat ze zeggen, ik heb niet vaker tijd dan 1 keer in de week, ze kunnen roepen wat ze willen maar 1 keer in de week is al vaak voor mij Haha!


SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 20:55

Ja ik ben doorgestuurd naar een goede, bij ons in het dorp heb je ook wel een fitnesscentrum maar die is niet zo goed.
Alle fysiopatientjes worden naar Zwaagwesteinde gestuurd.
Je kan dan zeggen wat je hebt en wat je moet trainen van de fysio en dan maken ze een trainingsprogramma voor je.
Ik weet al precies welke spiergroepen ik trainen moet Haha!
Wordt ik lekker breed van Tong uitsteken Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Benzz, corinec, Dammie, Eleeke, Gaby, Googlebot, IASCrawler, karelien, katinker, LiDi, mirtedl, Stephaniiee_, Taucha, teunis001, Vjestagirl en 67 bezoekers