Ideëen voor bedrijfsuitjes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 15:11


.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 15:39

In Almere zit een bureau dat bedrijfsuitjes regelt. Geen flaaaaauw idee hoe het heet, weet wel dat wij er vorig jaar met ongeveer 80 collega's een 'themadag' hebben gehad in piratenstijl (jungle enzo is ook mogelijk). Overdag allemaal teambuildingsactiviteiten (erg leuk trouwens, hutjes bouwen, elkaar beschilderen, dat soort dingen) en 's avonds een aangekleed feest in een 'bunker', volledig verzorgd.

Maar ja, dus echt geen flauw idee hoe dat bureau heet. Zal thuis eens voor je kijken, heb nog wel ergens een foldertje liggen geloof ik.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 17:20

Citaat:
Op 2001-11-28 15:54, schreef Roos:
...ik zit bij een educatieve uitgeverij en dat zijn nu niet echt de mensen die uberhaupt ergens lol van kunnen inzien...


Ehhh pardon??? Ik zit sinds een paar dagen ook bij een educatieve uitgeverij en volgens mij zijn mijn collega's echt wel in voor een lolletje hoor! Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 20:22

Gevonden! Kijk ff op http://www.partypub.nl Party!!

Als je in de linker kolom op 'Themafeesten' klikt en dan op 'The Pirate Conquest', dan zie je wat wij vorig jaar hebben gedaan. Van mijn oud-collega's die de boel moesten organiseren weet ik dat ze er weinig tijd in wilden stoppen. Ze hebben toen vrijwel alles uit handen gegeven aan die lui van Party Pub, en dat is toen heel goed gelukt.

Er staat vast wel iets in het rijtje dat jouw 'saaie' collega's leuk vinden... *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 20:53

Wat is dat toch met schepen? Verward

Het jaar vóór het piratengedoe zijn we met een partyschip (& buffet & salsademonstratie) door de haven van Amsterdam op en neer gaan varen. En in mei dit jaar ging ik met mijn toenmalige werk 'op brainstorm' met een oude vissersboot van Muiden naar een of ander eilandje in het IJsselmeer om daar aan het eind van de dag te barbecuen...

Jammer voor mensen die snel last hebben van zeeziekte... Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, annepaardoes, GoogleAdsense, Lalladidoo, Selima, Verara en 175 bezoekers