Door bed gekrakt..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Door bed gekrakt..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 03:13

Nee niet ik. Schijnheilig maar Dolfijn die kwam logeren. ok eerlijk gezegd was het bed al krakkemikkig. Ik heb het al zo'n hmm 19 jaar ofzo.

Nu moet er dus een ander bed komen.

een twee persoons??? Hmm erg verleidelijk. Maar ik heb daar eigenlijk geen ruimte voor. Of wel????

Afbeelding
Deze vind ik dus erg stoer. Maar 209 euro. (alleen het bed dus)

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 03:16

Dolfijn is je knuffel? Schijnheilig

Ik zou zeggen, neem lekker een 2persoons! die is heel mooi! Ze hebben bij de IKEA trouwens ook leuke 140 bedden, da's dan weer net wat kleiner, maar toch groot zat! Lachen

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 04:46


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:48

Ik ben eens door een bed op een vakantie adres gezakt. Lag gewoon heel onschuldig te slapen plots schiet de lattenbodem los Nagelbijten / Gniffelen

Dat bed ziet er wel heel mooi uit hoor!
Je zult dan inderdaad een nieuw 2persoons matras moeten kopen.
Je kan ook gewoon 2 losse matrassen naast elkaar leggen (Als dat past)
Dat hebben mijn ouders ook omdat mijn moeder anders helemaal om hoog komt als mijn zware pa aan de andere kant gaat liggen Tong uitsteken

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:57

Whahaha... sorry, moest er wel even om lachen Bloos
Trouwens wel mooi bed dat je had uitgezocht

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:58

Ik ben ook wel eens door mn bed gezakt...
Ik had zo'n houten ding, en die plank aan de zijkant was gewoon finaal doormidden.... Bloos!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 13:43

Leuk bed! Pas alleen op dat wanneer je een bed koopt wat zogenaamd compleet is, je vaak een slechte bodem en matras krijgt... Ik weet niet of je klachten (of makkelijk krijgt van een slecht matras) hebt of dat je overal wel makkelijk op wegsnurkt?
Maar in elk geval veel plezier gewenst met een nieuw bed uitzoeken en kopen, want dat is altijd wel leuk! Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 16:45

Carlaa schreef:
Ik weet niet of je klachten (of makkelijk krijgt van een slecht matras) hebt of dat je overal wel makkelijk op wegsnurkt?


Zou het geen logeerbed zijn? Zo nee, dan vind ik bovenstaand idd erg belangrijk...

Ik ben een klein halfjaar geleden door het bed van mijn schoonbroer-to-be gezakt Bloos! Nou vragen jullie je wsn af wat ik in het bed van M deed... Haha! *geen commentaar* Best leuk, als je dan aan je schoonouders - die toch al de pest aan me hebben - moet gaan vertellen dat je door een bed heen gezakt bent... Scheve mond

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 18:59

Heike schreef:
die maat is zeker wel fijner ja. dat zal wel assen. Hmm wel weer een duur matras zeker..


Valt best mee. Ze hebben bij de IKEA prima matrassen (wel de duurdere versies) maar die zijn echt niet heeel erg duur ofzo. En de bedden zelf, de stellages zeg maar, zijn ook helemaal niet zo duur!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 21:50

Ik zal toch aan een duurde matras komen omdat er een voor mij gemaakt moet worden ivm mijn rug. Ik heb nu een hele fijne.

Dus ik moet ook even gaan kijken hoe duur het bij elkaar wordt met matras.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:53

Ben ook wel eens door het bed gezakt, in minder onschuldige omstandigheden, en ook nog eens op de eerste werkdag op de camping waar het bed en de caravan van waren.... Haha!
Vriendje ging gezellig mee..... *LOL* *LOL* *LOL*

robir

Berichten: 327
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Dwingelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:25

haha door het bed gekrakt geinig

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 01:19

Hihi, toen ik dit las schoot me meteen het verhaal van een oud-collega weer te binnen. Hij was zelf een tamelijk iel persoontje, maar z'n vriendin was nogal stevig. Hij wilde haar net een eh... zoentje Schijnheilig geven toen ze zo voor hem weg knalde, dwars door de lattenbodem van het bed heen Haha! .

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 10:27

Kun je niet ergens een bed op de kop tikken waar je huidige matras qua afmetingen inpast?

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 11:21

Heike schreef:
Ik zal toch aan een duurde matras komen omdat er een voor mij gemaakt moet worden ivm mijn rug. Ik heb nu een hele fijne.

Dus ik moet ook even gaan kijken hoe duur het bij elkaar wordt met matras.

Dan lijkt het me toch veel slimmer om gewoon op zoek te gaan naar een bed waar jouw matras inpast. Anders ben je nog veel meer geld kwijt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 12:46

Ik heb mijn bed, vanaf dat ik voor het eerst in een "echt" bed ging slapen. Tot een paar jaar terug, had ik wel eens de neiging om me op bed te laten vallen, dat doe ik nu niet meer, ik stap heel behoedzaam in, anders zak ik erdoorheen. Sta er nog altijd van te kijken, dat ze niet doorbreken, die latten, maar enkel uit de zijkant schieten Schijnheilig Ach... zolang het houdt Haha!

Heike, is een mooi bed, maar kijk eens rond wat er zoal is, en of het bij jouw inrichting past, is toch ook wel belangrijk hoor

yentel90

Berichten: 165
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Dwingelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 12:55

robir schreef:
haha door het bed gekrakt geinig

ja het klinkt wel heel erg grappig Haha!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 13:58

Ik vind dat bed wel erg cool!

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 14:10

ik zak ook regelmatig door mn bed (nou jah plank schier eruit want die is niet goed meer) maar ik laat me dan ook gerust neerploffen.. hij ligt er nu weer uit maar ik ben te lui om hem er weer in te stoppen.
in ons nieuwe huis krijg ik een nieuw bed: een boxxpring van 140 breed.
tsja ik heb me ma overgehaald onder het mom dat als ik een vriendje zou krijgen het toch echt niet gaat passen in mn huidige bedje van 90 cm haha

vorige week ben ik trouwens door de slaapbank van omar (vriend leon(snowdon) ) heengezakt. heel stom ik zat gewoon rechtop en was nog steeds bezig om mn ogen goed open te krijgen, klabam zakt ie door...(geloof niet dat dat de bedoeling was ...)

dolfijn

Berichten: 132
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 16:55

Ik vind dat een dure prijs voor zo'n bed je kan aan veel goedkopere komen als je wilt.
En als je slim bent koop je nu een stevigere zodat ik er niet door heen zak haha.

RoCKyLoVE

Berichten: 1766
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 21:52

haha Bij ons op vakantie in Italië lagen mijn ouders in een bed wat al eerder door zijn voegen was gezakt maar waar ze gewoon houtsblokken onder hadden gelegd Haha! maar die zakten de laatste dag ook nog door Bloos!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 08:50

heike, mijn schoonmoeder heeft ook zo'n bed, gewoon uit een advertentiekrant gehaald. en hij was in perfecte staat, en zeker veel goedkoper dan die op de foto. mijn zoontje is ook eens door zijn bed gezakt. wilde gelijk niet meer in zijn bed slapen die nacht. nu hebben we er een plank tussen geschoefd zodat het niet meer kan gebeuren en kan hij weer ristig slapen.

pingu
Berichten: 449
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Belgisch limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 03:05

hihi, dit doet me denken aan het verhaal van mijn oom...... hij en zijn vrouw, alletwee aan de grote en zware kant zijn eens met bed en al door de vloer gezakt van hun slaapkamer.gevolg: de pootjes van hun bed kwamen door het plafond van de living... hihihihihihihi Haha!