Iets wat jullie waarschijnlijk niet verwacht hadden...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 10:25

Hee Mayo,
Wat een nare situatie zo zeg. Schrijf het maar lekker van je af bij Bokt hoor! Iedereen kan hier zelf kiezen of hij/zij iets wel of niet wil lezen dus je legt niemand wat op. Ik kan me voorstellen dat je je nu erg k*t voelt en in de war. Beter om lekker een daje thuis te blijven.
Sterkte!



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 11:21

Sjonge jonge, en ik maar denken dat ik de enige was die een foute relatie achter de rug had. Blijf maar lekker bokken er over hoor Mayo. Ik heb altijd tegen mijn omgeving gedaan alsof die relatie helemaal niet zo slecht was omdat ik me er voor schaamde dat ik zo stom was geweest om er in te tuimen. Toen had ik er ook echt behoefte aan om er over te praten maar dat durfde ik dus niet. Gelukkig durf jij dat wel want dat is veel beter.
En met mij is het ook goed gekomen want na die foute relatie heb ik weer wel leuke relaties gekregen en heb ik nu de man en relatie van mijn dromen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 16:50

Jakkes, wat hebben een hoop mensen hier ook een rotrelatie achter de rug. En Jura (en eigenlijk alle anderen die er nog mee worstelen): als je een keer de juiste tegnkomt, dan voel je dat wel dan vertrouw je hem vanzelf. Soms schrik je dan dat je iemand zomaar vertrouwd en krijg je dan een terugval maar jouw tijd komt ook wel hoor!
Ik heb nadat het uit was met mijn creep nog zo'n 3 jaar regelmatig enge dromen van hem gehad. Of als ik hem in de verte zag lopen was ik van binnen, in mijn hoofd, weer dagen van slag.
En nu heb ik dus een geweldige vriend, die ik echt super kan vertrouwen (soms kost dat wel moeite maar hij is die moeite wel waard omdat hij gewoon echt de ware voor mij is).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 19:29

Citaat:
Op 2001-04-11 19:10, schreef Karin:
En dan probeer je eens iemand te vertrouwen en dan maakt-ie daar dankbaar misbruik van - en dan ben je weer terug bij af.



Ja, dat sucks. Ik verbaas me er altijd over hoeveel vrouwen/meisjes van die klote relaties hebben (gehad). En dan echt iedereen, de mooiste, slimste,leukste vrouwen, jong en oud,de middenmoot, het glimlachende meisje achter de kassa. echt zoveel. Ik had eens toen ik 22 was verkering met een jongen van 34. echt een leuek vent, dacht ik, iets voor een stabiele relatie. Maakte hij het opeens uit omdat hij niet volwassen genoeg was voor een volwasssen relatie Verward In hem had ik me dus echt helemaal vergist, hij was accountant, leuke vriendenkring,altijd aardig tegen iedereen, joviaal maar pas achteraf zag ik wat een profiteur het eigenlijk was. Maar ja, ook weer zo'n verhaal wat velen hebben meegemaakt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Amazonbot, CairnTerrier, Frummel01, IASCrawler, Isab123, journee, Lestria, lillylover, loeslover, Maaaarije, ryukapple, XxLMMxX, XxMariellexX, YandexBot en 169 bezoekers