heb gesolliciteerd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-01 20:37

op een baan in de paardenbranche. het gaat om het freelance verkopen van advertentieruimte in een stamboekblad. ik heb gebeld en degene die erover ging was er niet. het enige wat ze vroegen was affiniteit met de paardenbranche en goede overtuigingskracht. nou die heb ik wel Haha! ik heb ook al ervaring in de verkoopbranche. ik hoop dat het wat word. het zou wel leuk zijn want ik kan het van huis uit invullen. dus hoef ik er niet de deur voor uit. morgen zou hij terugbellen dus dan weet ik meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 20:50

Dat lijkt me super te combineren met wat je nu allemaal al doet!! Vaak werkt het met dergelijke banen zo dat je een bepaald percentage krijgt over de omzet die je maakt. Zo bepaal je dus zelf je salaris Haha! Heel slim bekeken hoor *LOL*

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 20:57

ow zou gaaf zijn als t echt wat gaat worden joh!!! ik ga voor je duimen!!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-01 21:08

klopt jippie. hoe meer advertentieruimte je verkoopt hoe beter je verdient. het lijkt me goed te combineren met mijn kids (waarvan er 1 op de basisschool zit) en mijn husband (die zijn eigen orchideeenkwekerij heeft dus ook veel werk) en mijn diertjes. ik hoop ook echt dat het wat is. en dat het leuk werk is en dat ik maar heeeeeel veel advertenieruimte mag verkopen. morgen eerst maar eens afwachten wat ie wil en of ie al iemand had.duim duim duim. Party!!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 13:12

Ik hoop voor je dat het wat wordt joh!!
Perefect te combineren!
Succes! Party!!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 13:15

Leuk, mijn vrouw is nou bezig om Tupperware verkoopster te worden. Kan uit het huis gedaan worden en is niet teveel werk. Daarnaast is ze nog steeds fan van Tupperware en is ze tot April 2003 nog met moederschapsverlof Haha!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-01 14:09

vandaag weer gebeld. helaas was ie al in een vergevorderd stadium met een sollicitant, maar evengoed mag ik een sollicitatiebrief sturen omdat ik de nodige ervaring heb. ik heb ook gezegd dat als hij nu met die ander in zee zou gaan, dat ie me altijd mag bellen als er nog eens zon vacaturen vrijkomt. dus de brief schrijf ik zoizo. wie weet wat er ooit nog uit komt. hij klonk wel enthousiast maar was al bezig met een kandidaat. jammer, maar misschien dat ik nog eens zoiets vind. toch maar even die brief schrijven. wie weet wat het opleverd.