Vanmorgen om 10.20 werd ik wéér gebeld, door beide nummers, daarna een smsje hoe was de bloeduitslag *
Vanmiddag wéér gebeld en toen heb ik mn voicemail van gister afgeluisterd, een oude man die vrij moeizaam praatte, iets over thuiszorg voor zn vrouw, die voorlopig aan huis vast zat en verpleging nodig had.
Wat later het andere 06 nr dat belde, ik opgepakt, het was de vrouw van de man op mn voicemail, wanneer de thuisverpleging kwam en dat ze dit nr van haar man had gekregen. Ik uitgelegd dat ik níet heb gebeld naar hun, zéker niet met dit nr en dat ik niet van de thuisverpleging ben. heb ze een fijne dag gewenst, vrouw zei dat haar man wrsch dan een verkeerdnr op had geschreven en ik dacht oke opgelost.
Maar nu blijven ze bellen, kreeg weer een smsje over wanneer ik begon, ik teruggestuurd dat ik het beu was en aan de tel al uit had gelegd aan zn vrouw dat dit het verkeerde nr was en ik niet van de thuisverpleging ben en toen was het de rest van de middag stil.
maar nu sinds 1,5 uur wordt er weer steeds gebeld en net een smsje van het nr die man : welterusten, slaap wel **
Ik vind het aan de ene kant dus een vaag verhaal, mijn nr staat nergens geregistreerd en ik geef mijn nr ook zelden weg dus dat die man het verkeerde nr had opgeschreven en ik per ongeluk gebeld werd door hun beide, dat kan prima kloppen.
Zmaar waarom dan blijven bellen en sms'en nadat ik via tel en via sms aan beide heb uitgelegd dat ik niet van de thuiszrog ben en dat ze een verkeerd nr hebben
en dan nog dat laatste smsje ineens??
Als het echt oude mensjes zijn die in de war zijn vind ik het sneu om erg boos/bot te doen maar mijn geduld begint nu wel aardig op te raken, en rustig en netjes uitleggen via tel en sms werkt dus blijkbaar niet.
iemand dé gouden tip om dit netjes op te lossen, niet opnemen werkt niet ze blijven bellen&smsen en mn voicemail volspreken...
ow en ik kreeg van een 3e onbekend 06 nr een nieuwjaars smsje, dat nr heb ik nog niet teruggebeld om te kijken wie het was maar ik denk dat die los staat van deze 2 oudjes