werk zoeken (thuiszorg)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

werk zoeken (thuiszorg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 16:27

ja dat heb ik weer Boos! heb werk maar zou er uuren bij krijgen toen ik in dienst kwam. heb nu 20 uur maar zou over een maand 32 krijgen maar dat ging niet door om dat de mensen weg blijfen om dat het te duur word. nu ben ik zo ver dat ik veder moet zoeken naar een andere baan om mee staande te houden dus nu druk aan het zoeken bij www.werk.nl hoopen dat er wat bij zit *LOL* oja ik werk in de zorg bij thuiszorg miden gelderland. het werk is wel leuk maar ja 20 uur is niet veel

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:33

Ik heb ook een tijdje in de thuiszorg gewerkt. Ook mij konden ze niet meer bieden dan 24 uur per week. Voor mij was dat een van de redenen dat ik weer ben gaan studeren...
Zitten er geen particuliere bureaus voor thuiszorg in je omgeving? Die hebben vaak wat meer "vermogende" klanten. Misschien kun je daar wel terecht?

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 16:38

Yorghos schreef:
Ik heb ook een tijdje in de thuiszorg gewerkt. Ook mij konden ze niet meer bieden dan 24 uur per week. Voor mij was dat een van de redenen dat ik weer ben gaan studeren...
Zitten er geen particuliere bureaus voor thuiszorg in je omgeving? Die hebben vaak wat meer "vermogende" klanten. Misschien kun je daar wel terecht?



heb ik al naar gebeld. maarrrr ik was te jong zeiden zeeeeeeeeeee ik jong 29 bijna 30 hahahahahaaa Haha! ze zochten wat oudere die weer aan het werk wilde. vond het wel een dome antwoord van ze maar ja ik zoek veder Knipoog laat het er niet bij ziten. ben nu mijn cv aan het maaken hoop dat die goed leukt Knipoog nog tips voor een goede cv Verward

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:42

Wat doe je precies in de thuiszorg?

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 16:50

ik werk als verzorgende.is wel leuk bij de mensen thuis maak je veel mee is soms wel Haha! Haha! . daar voor heb ik drie als groepsbegeleider gewerkt in drachten .

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:57

Kun je niet terecht in een verzorgingshuis in je omgeving? Daar zitten ze hier in de regio om te springen...
Maar ja, je moet het wel leuk vinden. Ik zelf vind dat niet echt een leuke omgeving om te werken.

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 17:38

ja lijkt mij ook wel leuk toe heb al 7 briefen de deur uit gedaan dus ik blijf hoopen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen:=

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 17:48

Drachtenboy, zou je misschien eens aan leestekens willen denken en je toetsen eerder loslaten. Dit leest echt voor geen meter.

juval

Berichten: 13208
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 17:57

ik lees in je profiel dat je groepsbegeleider bent, op het kinderdagverblijf bij ons zoeken ze nog een leid(st)er (voor de babygroep Tong uitsteken ).... misschien een idee Haha! ??

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 19:42

Ik wacht ook al een half jaar op een baantje bij de thuiszorg, maar idd heel veel mensen melden zich niet aan of stoppen de thuiszorg dus ze hebben geen nieuwe mensen nodig.

Wel jammer want het verdient heel goed en ik ben mn bijbaantje ( cassiere) helemaal zat.

Over een tijdje moet ik stage lopen in een verpleeghuis daar krijg ik 2 euro per dag. Scheve mond

Echt rot want ik heb geldtekort...

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 19:52

Als je je cv maakt(niet dom of kattig bedoeld) let dan op je spelling een beetje.....veel succes ermee!!

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 20:53

bakkie schreef:
Als je je cv maakt(niet dom of kattig bedoeld) let dan op je spelling een beetje.....veel succes ermee!!

dankje ik zal er aan denken. ik laar het ook altijd naar leezen door iemand dat scheeld een boel. maar toch bedankt

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 20:53

juval schreef:
ik lees in je profiel dat je groepsbegeleider bent, op het kinderdagverblijf bij ons zoeken ze nog een leid(st)er (voor de babygroep Tong uitsteken ).... misschien een idee Haha! ??

ooooo verteel waar OK dan!

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 20:58

Geen dank
Mijn vriend heeft het zelfde als jou , die laat mij altijd nalezen haahha

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 21:01

oooooooooooooooooooo ik blij:D:D:D:D:D:D:D ik heb het altijd al gehad en kan er ook niks aan doen

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 21:07

Geeft niks je bent ECHT NIET de enige , ik ken veel meer mensen die dit hebben.
Is niet zo erg hoor alleen soms lastig met cv's ofzo idd.
De een heeft moeite met spelling en de ander met rekenen ....ach iedereen heeft wel wat hoor....maar je bent in ieder geval niet alleen hihih

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 21:13

bakkie schreef:
Geeft niks je bent ECHT NIET de enige , ik ken veel meer mensen die dit hebben.
Is niet zo erg hoor alleen soms lastig met cv's ofzo idd.
De een heeft moeite met spelling en de ander met rekenen ....ach iedereen heeft wel wat hoor....maar je bent in ieder geval niet alleen hihih

thnxxxx bakkie Lachen dikke kussssss