plankenkoorts :S

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sirius_

Berichten: 10949
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-01 21:24

:s
ik ga op pandora zingen. en niet accapella ik zing een van mijn eigen nummers. en wie me gaat begeleiden? die jongen die ik zo fantastisch vind!! maar.. ik zit al te shaken als ik naast hem sta, laat staan zingen? hoe pak ik dit aan?

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 10:53

nergens aan denken gewoon doen wat je moet doen.


Ow wat heb ik makkelijk praten zeg Schijnheilig

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 14:12

Oef, dat is irritant!!

Ik ken het zelf ook wel een beetje.
Ik moest voor mijn eindexamen muziek een solostuk (One of Us) zingen en daarvoor moest ik zelf mijn bandje samenstellen.
En de jongen waar ik toen superverliefd op was, kan heel erg goed drummen. Lovers
In een gekke bui heb ik hem dus gevraagd of hij mij wilde begeleiden tijdens de uitvoering, en dat wilde hij dus wel!!

Maar ja, ik had beter na moeten denken, want met zo'n onwijs lekker ding naast je, wordt het natuurlijk heeeel moeilijk om nog een beetje normaal een noot uit je keel te krijgen Bloos Bloos *LOL* !

Maar het is allemaal goedgekomen. Ik heb me gewoon heel goed op het zingen geconcentreerd en vooral NIET aan hem gedacht! En ik had een 8 voor mijn uitvoering!! Party!!

Dusse..ik zou zeggen ZET 'M OP!!!!!!!!! Knipoog Party!!

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 15:53

gewoon je gedachten op 0 zetten en er voor gaan. en voor de jongen en voor het zingen! komt alles goed! laat je effe weten hoe het ging? Party!!