Vorige week de vrijdag de dertiende (pech)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Vorige week de vrijdag de dertiende (pech)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 14:33

Vrijdag de dertiende

Vorige week vrijdag de dertiende was het weer zover.
Wat had ik die dag een pech, ik geloof er wel niet in, maar alles wat fout
kon gaan, ging ook fout. Verward Ik werk bij de thuiszorg als verzorger dus op de fiets de wijk in. Ik stapte op mijn fiets, was net de straat uit knapte mijn trapper er af . Was wel blij dat ik zat, want het is een herenfiets. En geloof mij.. als je op die stang komt zing je wel een toontje lager . Dus het gevolg ervan was dat ik moest lopen naar al mijn mensen toe. Waardoor ik twee uur langer aan het werk was Huilen . Normaal koop ik altijd een broodje bij de bakker. Zo ook deze dag. Ik bestelde mijn broodje, had ik geen geld in mijn jas. Zat nog in een andere jas, dus geen brood ik had behoorlijke trek en dus weer pech Huilen . En dat was nog niet alles. Gebeurde er thuis weer wat. Was aan het koken, kreeg ik iemand aan de deur die wou het huis even zien. Bezoek dus. Vergeet ik dat de aardappels op staan de hele keuken onder de rook Boos! ik baal baal baal en een stank in huis dat wil je niet weten. Dus het raam open gezet, zat ik in de kou. Alle maal pech op 1 dag, wat ook nog de vrijdag de dertiende is. Is het nu waar van die dag of was het gewoon een pech dag voor mij ???????? Verward Verward Verward
Laatst bijgewerkt door drachtenboy op 17-02-04 14:51, in het totaal 2 keer bewerkt

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 14:36

Als ik achteraf zo nadenk, had ik er niet eens bij stil gestaan dat het vorige week vrijdag de 13e was. Haha!
Maar terugdenkend aan die dag, was er wel een beslissing in mijn nadeel, maar heb ik verder niets schokkends beleefd.
Volgens mij kun je er het beste maar niet bij stilstaan. Heb altijd gedacht dat je het ongeluk dan juist op je afroept. Knipoog

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 14:42

Goh ik geloof dat jullie allebij wel pechvogels zijn.......

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 14:43

fsoudan schreef:
Goh ik geloof dat jullie allebij wel pechvogels zijn.......


Haha dat dacht ik ook, misschien moeten we maar "samen bidden" voor hun welzijn Haha! Haha!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 14:46

imker"]
[quote="fsoudan schreef:
Goh ik geloof dat jullie allebij wel pechvogels zijn.......


Haha dat dacht ik ook, misschien moeten we maar "samen bidden" voor hun welzijn Haha! Haha!
[/quote]
Neem aan dat dit op mij slaat? Is mijns inziens niet echt nodig zo'n opmerking, aangezien ik mezelf niet zie als een pechvogel. Knipoog

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 14:47

't was ook maar een grapje hoor, niet meteen zo negatief denken Ach gut .

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 14:48

imker schreef:
't was ook maar een grapje hoor, niet meteen zo negatief denken Ach gut .

Doe ik ook niet... vandaar die knipoog Knipoog

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 14:49

Okidoki!

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 14:57

een pechvogel. ja zo voelde ik mee wel die dag. zo veel pech op 1 dag en dan ook nog de dertiende en op een vrijdag!!!!!!!!!! Verward

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 15:43

Niet toevallig onder een ladder doorgelopen Haha! Knipoog

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 15:48

Ga jij een toontje lager zingen als je met je 'geval' op de stang komt? Toen het mijn broertje een keer overkwam was het toch echt een toontje hoger Clown .
Het enige wat het getal 13 mij brengt is geluk. Er gaat nooit iets fout op vrijdag de 13e bij mij. Maar ik geloof dan ook niet in die onzin Schijnheilig

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 16:02

Malabarista schreef:
Ga jij een toontje lager zingen als je met je 'geval' op de stang komt? Toen het mijn broertje een keer overkwam was het toch echt een toontje hoger Clown .
Het enige wat het getal 13 mij brengt is geluk. Er gaat nooit iets fout op vrijdag de 13e bij mij. Maar ik geloof dan ook niet in die onzin Schijnheilig



ja ik ga een toontje lager dan van de pijn dan Haha! hahaha

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 16:03

fsoudan schreef:
Niet toevallig onder een ladder doorgelopen Haha! Knipoog


neeeee ik blij *LOL* nog meer pech dan

renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 16:49

ik had ook pech ik kreeg om 5 voor half 5 te horen dat ze mn contract niet wouden verlengen omdat er te weinig werk was (en om half 5 was ik klaar) ik kon ook direct vertrekken ivm atv en vrije dagen dus nu maar druk opzoek naar wat anders

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 12:08

renegade schreef:
ik had ook pech ik kreeg om 5 voor half 5 te horen dat ze mn contract niet wouden verlengen omdat er te weinig werk was (en om half 5 was ik klaar) ik kon ook direct vertrekken ivm atv en vrije dagen dus nu maar druk opzoek naar wat anders



he wat een ... streek zeg Boos!
zal hier wel even kijken als er nog leuke bannen zijn Verward *LOL* je weet maar nooit. of dat andere bokers iets weeten????? ik dacht dat ik pech had maar dit slaat alles.