niets gaat goed...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Irsa

Berichten: 562
Geregistreerd: 02-08-03

niets gaat goed...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 12:02

Ik voel me zo waardeloos, alles schijnt te mislukken en als ik er met iemand over praat dan zeggen ze dat alles vanzelf wel weer goed komt.
Maar ik voel me zo poedersuiker en heb echt nergens meer zin in. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden, maar misschien helpt het als ik het hier allemaal even van me afschrijf..
Ik doe nu een snelcursus voor m'n autorijlessen en ik wil zo onwijs graag mijn rijbewijs halen en de eerste lessen gingen ook best goed, maar de laatste twee dagen gaat het echt waardeloos. Ik heb vier uur autorijles en mijn intstructeur heeft gewoon vier uur lang alleen maar kritiek, ik vind dat zo zwaar om alsmaar te horen dat je alles fout doet, terwijl je onwijs je best doet. ik kan het gewoon echt niet beter en hij heeft alleen maar kritiek. Gister moest ik opeens huilen in de auto Bloos! omdat ik het echt niet meer trok. Ik heb toen met hem gepraat en gezegt dat ik echt gek werd van die non stop kritiek en toen zei hij dat hij het juist wel goed vond gaan, maar dat hij gewoon heel kritisch is. Maar als hij het goed vindt gaan, waarom heeft hij dan zoveel kritiek?
Ik wil zo graag m'n rijbewijs halen, want dan kan ik veel vaker en makkelijker naar Irsa (paard), nu moet ik aldoor met de bus en dat is best een eind. Als ik mijn rijbewijs heb kan ik gewoon lekker met de auto. Dus ik wil het zooo graag, maar het lukt gewoon niet en ik kan er echt niet zo goed tegen. Volgende week moet ik alafrijden en ik weet echt niet hoe dat goed moet komen.
Verder dacht ik dat ik echt een heel fijn stallings plekje voor irsa had en alles ging ook goed, maar de laatste weken is er steeds wat. Het weekend stond het hek van het weiland gewoon wagenwijd open en konden ze er zo uitlopen, de boer zat gewoon binnen koffie te drinken. toen ik er wat van zei,zei hij dat ze er niet zo maar uitlopen. Maar ik vind het echt geen prettig idee, dat hij dat hek zo maar open laat staan. Ik zit dan echt niet met een rustig gevoel thuis. Ook heeft hij nu ineens een aantal andere paarden bij Irsa en nora (gezelschaps shet) in gezet. Als ik Irsa uit het weiland wil halen gaan ze onwijs hard om mij en Irsa heen galopperen en wordt Irsa helemaal gek. Ik krijg haar in mijn eentje nauwelijks uit het weiland, omdat die andere paarden mee willen, ik moet dan en het schrik draad open maken en het hek en Irsa vasthouden en die andere paarden weg jagen en ze ook nog tegenhouden dat ze niet mee naar buiten lopen.
Ik zal wel een mietje zijn, maar dat lukt me echt niet allemaal tegelijk!
En daarnaast moet ik beginnen met mijn scriptie, maar mijn scriptie begeleider laat niets van zich horen, ik probeer hem al sinds 16 januari te bereiken en heb alles geprobeerd, hem gemailed, gebeld, thuis gebeld, mobiel gebeld en ingesproken, maar hij reageert gewoon niet.
Ik moet mijn scriptie bij hem doen want hij is de enige die me kan begeleiden op dit gebied, dus ik kan niet naar een andere hoogleraar. Ik word er dus hardstikke flauw van. Ondertussen heb ik nergens meer zin in en hang ik maar eeen beetje suf op de bank van mezelf te balen.

sorry voor het lange (saaie) verhaal, voor jullie niet zo interssant denk ik, maar ik wilde het graag even van me afschrijven, want ik weet echt even niet hoe ik weer vrolijk moet worden. Ik weet dat er veel ergere dingen zijn en dat dit allemaal niet zoveel voorstelt, maar toch voelt het nu even klote

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 12:10

Kan mij best begrijpen dat je je niet lekker voelt!! Ik weet nog wel met mijn rijbewijs de 1e lessen waren leuk en werd er niet veel van je verwacht daarna had ik er geen zin meer in het ging zo slecht. Als je niet voor die snelcursus betaald had zou ik het rustiger aan gaan doen met gewoon 1 a 2 lesjes in de week. Je 4 uur lang concentreren is lang hoor. En anders even de situatie uitleggen aan de instructeur misschien kan hij dan een beetje milder zijn met zijn/haar commentaar.

Wat je paard betreft ik zou haar daar laten staan (of er moeten nog meer dingen zijn) beter vind je vaak toch niet... en als je met iets zit toch duidelijk maken dat je het liever anders ziet.

Kan je niet iemand op de opleiding vragen contact op te nemen met je scriptiebegeleider?? Vind dat niet normaal nee maar misschien is er wel wat aan de hand met die persoon. Weet het secretariaat niet waar hij uithangt kunnen zij geen boodschappen aannemen?

he succes laat je niet kisten en ga leuke dingen doen om uit je dip te komen

Irsa

Berichten: 562
Geregistreerd: 02-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 12:21

Ik wil m'n paard daar ook laten staan, ik heb een ideaal plekje, midden in het bos ,goedkoop enz. Beter is iddd slecht te vinden, maar ik vind het heel lastig dat je zelf alles wilt doen om goed voor je paard te zorgen en dat iemand anders er dan maar zo nonchalant mee omgaat.
Iemand van de universiteit heeft al contact met mijn scriptie begeleider opgenomen en hij heeft beloofd om mij te bellen, maar dat is inmiddels al weer twee weken geleden....

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 13:05

ja dat zelfde probleem heb ik ook ik ben pietje precies in de verzorging van mijn oudje maar staleigenaren vaak niet. Dan is het afwegen geblazen ergens anders is er vaak wel weer wat anders. Het is nooit 100% of je moet hem aan huis zetten. Ik ken het probleem maar al te goed. Toch proberen op een normale toon met de staleigenaar te overleggen en je geduld niet verliezen. wow in het bos en lekker goedkoop.
Jeetje wat slecht van je uni zeg. Blijven stalken he toch ze moe van je worden en je wel terug moeten bellen. Mijn zus is ook bezig met haar afstuderen/scriptie en loopt ook tegen dat probleem op. hmmm aangetekend schrijven gaat te ver denk ik he?? kun je er niet naar toe en dan overal naar binnen lopen en aan iedereen vragen achter die gene aan te gaan. Zijn postvakje volproppen met briefjes of eventueel in de koffieruimte een notitie ophangen pffff. lastig hoor maar wel volhouden he en als je diegene te spreken krijgt dit jaar even vragen waarom diegene zo slecht bereikbaar is want als er geen reden (vakantie/ziekte) is dan is het niet netjes....

joogre
Berichten: 99
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 13:57

meid geloof me k ken t pronbleem, k doe alleen niet aan het halen van me rijbewijs want daar heb k t geld niet voor.
en die leraar van je zulke heb k ook opschool en geloof me k snap hoe vermoeiend deze zijn.
maar je moet het zo zien dat als hij je niet helpt en jij bewijs hebt dat i dat niet egdaan heeft dat je je dan niet echt zorgen hoeft te maken over je scriptie, jij kan er tenslotte nix aan doen.
verders dat van je paarden kank begrijpen, heb je het er al met die boer over gehad???
k bedoel kan i toch niet zomaar maken je betaald er toch voor om ze met z'n 2e in da weiland te zetten of zie k da nu verkeerd. (heb niet echt veel verstand van paarden, maar probeer zo veel mogelijk bij te leren)
dus maak je nu maar niet al te druk en nu komt de suffe zin: t komt wel goed.
K zit zelf ook niety helemaal lekker in me vel, eigenlijk al een hele tijd. maar daar gaak jullie niet mee lasstig vallen, en k leef ook nog steeds mede dank zei me vriendin Lachen
Maar ga dingen doen die je leuk vind ook al heb je nergens zin in, of doe wat k doe alss k me poedersuiker voel zet je emoities op papier of op de pc wat je fijner vind.
dat helpt goed voor mij en je raakt zo je zorgen enigsinds kwijt, nu weetk dat dit eigenlijk helemaal niet helpt waarschijnlijk maar k probeer zo goed mogelijk te helpen.
dus k hoop dat je der iets aan heb.
en tja als je verders iets kwijt wil geef maar een gil heb altijd een luisterend oor voor iedereen, maar dat moet je wel willen. Lachen