mn scooter gejat vannacht.. :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-01 11:43

Vannacht hebben ze dus mn scooter gejat uit de schuur.. en nee de deur waarachter mn scooter stond was niet op slot, en ja ik weet dat dat niet slim is als je er zo over nadenkt, maar je gaat er gewoon niet van uit dat 1 of andere ****lijer het in zn kop haalt om beetje langs de auto, over de oprit, door het piepende hekje, door de tuin, naar de schuur te gaan om daar vervolgens mn scooter open te breken of op te tillen en vervolgens weer terug te lopen!
Heb aangifte gedaan, heb de scooterzaken hier in Deventer ingeligd, hebben verzekering gebeld (was WA-verzekerd, niet all-risk, ook stinkmodder dus) en nu maar hopen dat de inboedelverzekering wil betalen.. dan heb ik iig nog IETS!

mn lieve scootertje.. Huilen klinkt misschien heel gek dat ik hem zo noem, maar ik vond het echt een top machine.. en de mooiste die dr was.. Boos!

Afbeelding dit WAS mijn scooter..

Oh wee als ik zo'n gozertje op mijn scooter zie rijden (waarvan er maar 2 in deventer reden in deze kleur), dan heeft ie pech dat mn scooter maar 60 rijdt!

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 11:49

Jee, balen voor je zeg!

Je ziet dat ze echt steeds brutaler worden, je spullen zijn nergens meer veilig Boos!
Sinds ze mijn auto hadden opengebroken en mijn net nieuwe cd speler gejat hebben, laat ik nooit meer iets in mijn auto zitten.

Je moet zo voorzichtig zijn tegenwoordig, helaas maar waar ..

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 11:59

aaah arme bartje wat sneu.

Ook idd niet slim dat het niet op slot zat want nu is hij helaas niet verzekerd. had de deur en de scooter op slot gestaan had je geld via de inboedel verzekering kunnen vragen.
PS ik zou het alsnog proberen hoor je weet maar nooit maar dan moet je wel aangifte doen bij de Politie.

Plingikke knuf* voor Bartje Lovers .

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-01 12:11

heb andere tekst geschreven op liedje van "dromen zijn bedrog"

ipv "jij kan de zon laten schijnen, blablabla"

"Jij gaat zoveel klappen krijgen, als ik je zie, ga'k je aan mijn mes rijgen, als ik je zie breekt de hel voor jou loosssss"

Ik zeg dit natuurlijk wel allemaal, maar doe da nie hoor.. die klappen krijgt ie misschien wel van me, zit ik nog over te twijfelen (ALS ik hem al ooit zou zien.. als ik al ooit mn scooter terug zie..) kan er echt van janken gewoon, gvd!

MIJN scooter, niet die van hem of van een ander!
MIJN scooter! die ik van MIJN vader heb gekregen, die ik over 7 maanden ofzo wou verkopen voor zo'n 2500 piek om vervolgens geld te hebben voor als ik op kamers ga enzo!

MIJN SCOOTER WAAR HIJ VAN AF HAD MOETEN BLIJVEN!

Mer1980

Berichten: 18827
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 13:38

Dan ben ik blij dat ik auto rij. (he dat rijmt Haha! )

En als iemand al naar mijn autootje wijst begint ie een klere herrie te fabriceren waar een viswijf jalours op is. Lang leve de Volvo alarm installatie Boos! .

Succes met je zoektocht.

Greetz Merilyn

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 15:14

das idd balen jah.
ik had me brommer vorig jaar bij de paarden laten staan onder aan de berg met slot. kom ik 3 uur later terug brommer pleite.

ook aangifte gedaan, en na 3 maanden mis nog korter had ik hem wel terug. Hoop dat het voor jou ook zo loopt

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 15:30

Jeetje Bart wat een ongelooflijk eikel is die vent die dit geflikt heeft zeg!!!! Extreme duivel
Zomaar een beetje de schuur van iemand anders ingaan en ff een scootertje jatten, tssssk! Frusty
Dus je krijgt helemaal niks terug van de verzekering?
Das zeker balen! Frusty
Wat een eikel!


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lautje op 2001-11-26 14:32 ]</font>

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 16:10

Djeeeeezzz Bart, wat K*T voor je, wat een stinkmodder gast!
De brommer van een vriendin van mij is ook een keer gejat bij ons in Haarlem. Dat vertelde ze me en iets van twee weken later zag ik hem rijden, met 2 gasten erop..... we hadden er namelijk een hele grote SAIKO sticker op geplakt en die zat er ook gewoon nog op, daarom herkende ik hem Ik kon ze wel slaan, maar ja, wat moet je als zo´n ding met 50 langs je skeurt, ik bedoel zo hard kan ik niet rennen hoor! Ik ging heel hard schreeuwen, maar dat schiet ook niets op!

Ik hoop dat je hem terugkrijgt of iig een heleboel geld van de verzekering!!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 16:27

en probeer het ook via de inboedel verzekering ?

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 17:04

Wat een klootzak die jou dit heeft geflikt!
Hoop voor je dat je je scootertje nog terug vind, of dat je op zn minst nog wat geld krijgt van de verzekering....
kxsje,
[**]

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 17:05

tja, bij iemand van onze stal is ook de trailer 's nachts gejat. WEet je weer waar je voor werkt he: niet voor jezelf maar voor anderen.

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 17:07

Jeetje das poedersuiker!!!

Mijn broer is helemaal weg van zijn Aerox! Die is dus opgevoerd, mooie kappen etc. Dus heel veel mensen kennen mijn broer en ze hebben al heel vaak geprobeerd z'n scooter te jatten. Heel vaak sloten kapot, hekjes eruit enz.

En m'n vader heeft een motorzaak en wij hebben dus ook regelmatig motors thuis staan, die ook weleens gejat zijn.

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-01 17:12

Wat ik terug krijg van de verzekering (inboedelverzekering) is 0,00000000
en waarom dit bedrag, omdat de deur niet is opengebroken en dat moet willen ze uitbetalen

oftewel dag met mn handje naar zo'n 3000 piek die ik wou gebruiken voor op kamers gaan volgend schooljaar

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 17:30

Kun je dan niet eigenhandig de deur forceren?? En heb je niet nog reservesleuteltjes, zodat je kunt aantonen, dat je scootie op slot stond!! Echt heel zielig voor je! Ik zou het ook heel erg vinden als mijn broemert gejat zou worden! Als je dan ook op een brommer van iemand anders rijdt, besef je hoe fijn de jouwe is/was in jouw geval Haha! ohoohooo wat ben ik toch weer gemeen! Schaam je Dildodee ( Lips are sealed )

*imke*
Berichten: 444
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: leiderdorp/ rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 17:32

wowwwwwwwww wat een stoer ding hey maarja ik heb hem neit gezien haha maar ik ebn dol op scooters dus ik leef met je mee ik rij ook heel vaak Cool Cool Cool maarja uhm...nou weten jullie gelijk waarom ik zoveel wondjes op mijn poten heb ahahah maarja laatmaar ik hoop dat de politie um vind kuzzies im

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 18:11

Ik zou gewoon lekker gaan sparen voor een auto. Hoef je ook niet meer op een scooter. Als je een baantje zoekt heb je tovh zo 5 mille bijelkaar? Moet niet te moeilijk zijn voor iemand die nog thuis woont

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 18:12

Oja het is natuurlijk wel een k ut situatie. Dus idd zonde van het geld. Ik hoop dat ze hem vinden

gillian

Berichten: 4417
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 21:06

kl*te voor je zeg!!
heb ik begin dit jaar ook gehad, alleen die van mij hebben we helemaal uit elkaar gesloopt teruggevonden.
echt kl*te voel je je dan he?
dat wordt voorlopig fietsen das nog het ergste Haha!
toedeledoki
gillian

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 21:39

Owwwwwwww wat vreselijk!
Sjiez, wat voel je je dan vet kote zeg!

Hepen dattie nog gevonden wordt Verward

Greetz, Danielle

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 23:19

Ik zal eens opletten of ie misschien in apledoorn rondrijd! Mijn vriend en zijn vrienden doen aan scooterracen en die krijgen nogal eens wat aangeboden, zal in elk geval opletten oke?

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-01 09:06

obsession als je da wil doen graag!! Lachen

De kans is klein.. maar wie weet.. *duim duim*

En Gillian, was dat fietsen maar het ergste.. het ergste is dus dat ik mijn (ong.) 2500-3000 piek kwijt ben, wat ik over paar maandjes wou gebruiken om op kamers te gaan.. maar ja...
Gebeurd is gebeurd, jammer genoeg.