Ik heb een tekkeltje aangeboden gekregen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:32

W

*\o/* Life is Flantastic *\o/*


Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:35

Wat een klote mensen hebt je toch!

Wij hebben zelf een teckelreu en willen misschien een teckel erbij voor gezelschap. Wij zijn per dag ca. 8 uur van huis ivm werk.

Alleen is Lemmy wel een beetje dominant....
Wat voor soort teckel is het? Luisterd ze, is ze zindelijk? Kan ze ook in huis zonder bench?

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 12:12

Jellie schreef:
Alleen is Lemmy wel een beetje dominant....
Wat voor soort teckel is het? Luisterd ze, is ze zindelijk? Kan ze ook in huis zonder bench?

Ze moet nog loskomen. Ze zit nu in een huis met 3 andere honden, 4 katten en konijnen. Ze loopt overal naartoe, snuffelt maar is rustig. Zoekt ook niet echt de andere honden op, hooguit om even te snuffelen. Ze verblijft nu niet meer in een bench. Zindelijk is ze ook. Ze heeft wel leren ophouden he, 12 uur achtereen in een bench!
[/quote]

Ik ga het vanaaf met mijn mannetje bespreken! Wie weet dat het bij ons iets kan worden...

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:33

We hebben het met een teckelken(nis)(ster) besproken maar zij raadde ons af om een vrouwtjes Teckel bij Lemmy te nemen ook al is ze gesterilliseerd. Scheve mond Hij is nl. vrij dominant en begint bv dus ook snel op gecastreerde reuen te rijen Bloos!
En ondanks dat ze gesterilliseerd is kunnen ze toch ruiken wanneer de periode van loopsheid had moeten plaatsvinden.

Hopelijk vind het teckie snel een lief baasje en een heel fijn huis om in te wonen

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:44

ilsjuh schreef:
Citaat:
we willen er zowiezo nog een hond bij die iets groter is, en waaks is.


Nou wij hebben 2 teckels, korthaar, dwergteckels, en die kunnen er met zijn 2en wat van zeg..poeh poeh, om afentoe gek van te worden,maar tja groot zijn ze natuurlijk niet echt!! Tong uitsteken Schijnheilig

Ik zal eens met mijn ouders overleggen...je weet maar nooit! Tong uitsteken



Als je onze Teck hoort blaffen als er vreemden op het pad komen (en je weet niet dat t een Teck is) zou je echt zeggen dat het op z'n minst een Doberman is Haha! Lemmy is een standaard gladhaar teckie Lovers

*\o/* Life is Flantastic *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Floko, haffiefreak, Josien_, laran, Lestria, LisaVH96, mika11, Mo_86, Piekosjj, Venthe, wiifke en 173 bezoekers