Gele vla voor paard & hond ?!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 21:56

Vende schreef:
Onze honden krijgen ook altijd gele vla of chocolade vla Lachen.


Kijk, dat gele vla goed zou kunnen zijn, daar kan ik nog inkomen.

Maar nooit chocolade aan je hond voeren en dus ook geen chocoladevla!!!!
Dit kan de dood van een hond tot gevolg hebben.
In chocola zit een goedje waar de hond niet goed tegen kan en wat het op het hart kan slaan oid.
Het precieze weet ik niet, maar chocolade en hond is fout ivm hart.
Het kan tot nu toe nog wel goed gaan, maar eens moet de eerste keer zijn dat het fout gaat (en het is dan soms ook meteen de laatste keer), eens heeft hij teveel gehad en gaat het fout.

Tja, wat voor melk je ook aan je honden en/of katten geeft, als ze er aan gewend zijn, raken ze er niet van aan de scheit, kennen ze het niet en drinken ze het dan, dan heb je idd grote kans.

Als ik melk haal uit de tank, komt er altijd wel wat melk op de grond en dat likken mijn honden dan op.
Dat is dus echte koeienmelk, niks er bij ingestopt, niks eruit gehaald, toch raken die van mij daar niet van aan de scheit, dit omdat ze het gewend zijn.

Yoghurt kende ik wel, van gele vla had ik nog nooit van gehoord, zal ergens anders wel ff informeren, want ben nu toch wel nieuwsgierig.
Jodenvet ken ik ook niet, schapenvet wel, dit is goed voor de vacht van de hond.

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_vD, Antonius, Britta31, delist, Dennenboom, katinker, Travel_me, xChoco en 49 bezoekers