what happend to ylva?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-01 00:32

Volgens mij ging ze een tijdje werken op een stal in NH, maar ik zie haar hier nooit meer, spreek haar dus ook nooit.
Hoe is het met haar?
Ik had haar tel nr, maar heb dat niet meer. Als iemand dit eventueel voor me heeft graag.
Zij zou mijn zadel overnemen, en dat heb ik weer terug nu, dus dat wil ik haar op een of andere manier graag laten weten

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 00:36

Geen idee. Probleem is dat er ook niemand echt in de buurt woont. Ik zal eens kijken of ik een smoes kan bedenken om erheen te rijden, is toch 180km. Misschien ga ik deze week kijken voor een auto in Zeeland, mogelijk kan ik er even langs.

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 00:37

Tel nummer krijg je wel via de PB

Ze zit op een stal in Purmerend(een IJslanders-stal), waar ze zich prima vermaakt, ze heeft t erg naar haar zin, en de ysco's zijn leuk zei ze.

Mar ze heeft daar geen mail en helemaal geen bokt, dus vandaar dat je nix meer van haar hoort!

_________________
"When you build something to be idiot-proof, then someone will just build a better idiot"

[ Dit Bericht is bewerkt door: Bill Gates.... Thanks BILL!!! ]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Death_Squad op 2001-11-25 23:42 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 00:37

Noord Holland? Weet je ook waar?

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 01:01

Ik heb nog wel een PC over, als ik die nou doneer, heeft ze dan wel tijd om te bokken.
Nou ik het lees weet ik trouwens weer dat ze daar zit. We hebben er nog over ge-PB-t.

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 02:12

PC was ook nog wle te regelen geweest, alleen een i-net aansluiting, en de tijd, ze past daar ook op de kinderen enzo, en t werk is nou niet echt van t werk waar je niet moe van word!

MAar ze mist t wel enorm moest ik zeggen van haar!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 08:11

Ook ik sprak haar laatst nog.. eindelijk had ze een pc met inet aansluiting weten te bemachtigen. Lachen
Ik zou zeggen, pb haar anders gewoon, ze reageert wel. zo nu en dan is ze nl. wel op bokt.

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 12:49

Ja ze zit vlakbij Purmerend bij Mark en Marianne Timmerman, Flodgardur voor de ijslander insiders.

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 13:21

Je kunt haar wel PBen, laatst had ze bij mij achter de PC gezeten, dus vandaar dat ze reageerde.

Maar zo af en toe zal ze wel achter de PC kunnen kruipen ergens Lachen