Ervaringen met Ssang Yong Musso?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Solanos
Berichten: 191
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Brabant

Ervaringen met Ssang Yong Musso?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-04 15:13

Graag zou ik de ervaringen willen horen van diegene die rijden met een Ssang Yong Musso. Zowel positieve als negatieve m.b.t. trekkracht, comfort, problemen met motor/electronica ect. Kortom. ALLE reacties zijn welkom.
Op zich ben ik geinteresseerd in een Musso, alleen (bijna) iedereen heeft er wat op of aan te merken en ik word zo langzamerhand helemaal gestoord van al die meningen, want niet een is er hetzelfde natuurlijk
Alvast bedankt.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 15:15

Ssang Young Nederland zit boven me en er staan de nodige in de straar hier. Af en toen komt Coby en Marlies ook langs met heel hun air .

Als ik zou mogen kiezen zou ik voor de Rexton gaan maar ja ook ander prijskaartjes.

Opmerkingen heb je bij iedere auto en type dat hou je nu eenmaal. Ik weet idd dat er wat mankementen waren in het begin. Vriendin van mij had ereen moest iedere keer terug. Geloof dat dat nu over is.

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 15:22

OK dan! Zo´n auto is het.
M´n vader had er eentje. Hij heeft er 5 jaar in gereden. Hij had de Limeted 500 edition(waren er toen maar 500 van over de hele wereld en 2 van in NL). De zijne heeft hij op de Rai gekocht omdat zijn garage waar hij altijd zijn Mercedesen kocht er toen mee stond.
Echt een geweldige auto, hij heeft mij op z´n dak gekregen toen hij hem weg deed en nu na zo´n 2 jaar heeft hij er ook goed spijt van(hebben nu een Mercedes ML). Ik heb er helaas dus zelf niet in gereden omdat ik nu een dik half jaar m´n rijbewijs heb.

M´n oom heeft er ook een gehad, de ´gewone´ versie, ook een hele fijne auto. Heeft ook altijd super gereden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 15:25

Ik heb geen Musso maar een Korando en die bevalt me prima.
Ik heb hem nu 3 jaar en heb geen klachten, hij rijdt lekker, is comfortabel en trekt mijn Ifor Williams XXL uitvoering met 2 grote Gelderse paarden zonder problemen.
Heb in het begin wat gedoe met de bedrading gehad omdat de cruise control niet helemaal goed was aangesloten.
Verder nooit problemen gehad, ik heb hem van www.ssangapeldoorn.nl en daar is hij ook in onderhoud.
Over 2 weken gaat hij voor z'n 130.000km beurt en 1e APK.
Krijg meestal een Musso mee als leenauto maar vind de Korando prettiger omdat die net wat kleiner/compacter is.

Solanos
Berichten: 191
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-04 15:29

Bedankt guys, kunnen jullie misschien nog vertellen of je de auto nieuw of gebruikt hebt gekocht en van welk jaar de auto is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 15:42

Hij is van dec. 2000 en toen ik hem kocht was hij een paar maand oud.
De 1e eigenaar heeft hem ingeruild voor een Korando automaat.

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 15:48

Ik dacht dat m´n vader hem ong 7 jaar geleden op de Rai gekocht heeft(kan het thuis wel ff na vragen). Hij was toen nieuw. Er was wel een opmerking van m´n vader over de cruise control, hij werkt niet boven de 170 Tong uitsteken . Verder heeft m´n vader er weinig rare dingen mee gehad. Dat was een automaat.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 18:15

Wij hebben er al bijna 6 jaar een!Nooit iets mee gehad!Superauto.!!

Solanos
Berichten: 191
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-04 23:18

Dank jullie!!!!!!!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 23:58

Prisca schreef:
Ssang Young Nederland zit boven me en er staan de nodige in de straar hier. Af en toen komt Coby en Marlies ook langs met heel hun air .


Off-topic: De air van Coby en Marlies valt toch ook wel mee? Verward .

on-topic: Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik ken iemand die er eentje heeft en hij bevalt erg goed .

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 00:59

Volgens mij kennen we beide dezelfde persoon die er een heeft Knipoog . De lange trailer ritten test heeft hij doorstaan in ieder geval!!

Solanos
Berichten: 191
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 09:32

Hallooooo Steef, volgens mij ook!!! En ik had al begrepen dat alles goed is gegaan. Veel succes met je nieuwe paardje!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 09:34

ben benieuwd ik kijk ook rond en weet nog helemaal niet wat ik wil

Solanos
Berichten: 191
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 19:21

Nou, ik weet het ondertussen ook niet meer. Bleh!!