geldigheid prepay- Hi->kpn!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 22:21

Dat kan bij Telfort en Orange. Over het overstappen zou ik even info vragen bij een telefoonwinkel ofzo. Ik zou een keer overstappen van Orange naar Vodafone en dat kostte 9 euro. (wordt van je beltegoed afgeschreven) Maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan.



Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 22:26

Ja, maar ze hebben nog wel een maximum van 5 jaar dus helemaal onbeperkt is het ook niet. Maar ja, de meeste mensen hebben hun beltegoed dan wel op. Knipoog

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 11:26

Kaj, dat staat in een boekje wat ik bij m'n telefoon kreeg... Verward
Maar goed, het maakt mij toch niet zoveel uit, ik koop wekelijks nieuw beltegoed, dus ik vind het allemaal wel best. Knipoog

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 18:51

Tja, ik kan idd beter een abbo nemen, maar ik wil eigenlijk nergens aan vast zitten, en ik blijf me maar voornemen om wat te minderen. Knipoog

maar over die limiet, dat kan ik best fout hebben hoor. Lachen Ik meende het ergens gelezen te hebben, maar da's ook al weer even geleden, en ik kan het best verkeerd begrepen hebben. Maar ik zal het boekje even opzoeken.

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 19:14

Nou, ik heb m'n orange-doos nog even doorgespit, maar kan het niet meer vinden. Ik herinnerde me zo'n klein kaartje, met wat samengevatte info waar ik het las, maar dan zal ik het wel fout hebben joh. Lachen

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 22:36

Ja, ik heb het boekje van smart nog doorgelezen toen ik aan het zoeken was. Het was me alleen niet duidelijk of je elk moment kunt stoppen, ja dus. Lachen Nou gaat bij mij het meeste beltegoed op aan sms'en en dat is jammer genoeg even duur. Maar ik hoef niet elke week naar de winkel voor een beltegoedkaart. Haha! Hoe zeg je het dan weer op? Met net zo'n kaart als waarmee je je aanmeldt?

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 11:05

Oh oke. Lachen Zal er even over nadenken. Knipoog Jammer dat sms niet goedkoper is!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 12:16

Wow! Wow!

Knipoog

Ik dacht dat ready ook 22 cent was, maar ja, die cent maakt me niet zoveel uit.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Animal, GrapeshotBot, Hootje, LiDi, Mutsie93, nano, Pferdchen, pjer, PlukenKrul, VosjeN, xxxmh en 62 bezoekers