Zwanger en ontzettend bang

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
eenanoniem
Berichten: 4
Geregistreerd: 10-02-04

Zwanger en ontzettend bang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 18:42

Zoals mijn username al zegt wil ik graag anoniem blijven, er zijn bekenden van mij hier op bokt.

Ik heb een probleem en ik weet totaal niet hoe ik er mee om moet gaan. Ik zal eerst het verhaal uitleggen.

Ik ben een meisje van net 16 jaar. Een kleine anderhalve maand geleden is er iets met mij gebeurd waar ik niets meer van weet. Ik was uit met een vriendin, in een grote discotheek. Ik ben niet in staat om precies te vertellen hoe het gegaan is, maar het komt erop neer dat er waarschijnlijk iets in mijn drankje is gestopt waarna ik (?) met iemand mee ben gegaan. Dit is een zwart gat in mijn geheugen.

Ik ben er net achter dat ik zwanger ben. Dit betekent dus dat ik verkracht ben tijdens mijn 'black out'.
Ik zit nu tegen het randje van paniek aan, ik weet niet wat ik moet doen. Niemand weet er nog van en ik heb geen idee aan wie ik het kwijt moet. Met mijn ouders wil en kan ik het niet bespreken. Aan vrienden durf ik het niet te vertellen, daar heb ik nare ervaringen mee gehad in iemand anders' situatie.
Wat moet ik nou?
Ik weet niet wat ik met het zwanger zijn aanmoet. Ik ben tegen abortus dus dat valt af. Maar ik zie mezelf geen kind krijgen, ik ben zelf nog een kind! Ik wil het niet weg laten halen omdat ik bang ben dat ik daar spijt van krijg, maar ik wil het niet houden omdat ik dan mijn hele leven ermee geconfronteerd word.

Sorry dat ik het hier neerzet, misschien zitten jullie niet op zo'n verhaal te wachten maar ik ben zo blij dat het er in ieder geval uit is. Ik kan onderhand niet meer goed nadenken van de stress, alles loopt nu door elkaar heen. Zo bang ben ik nog nooit geweest.

Nog maals sorry ook voor het schaduwaccount



eenanoniem
Berichten: 4
Geregistreerd: 10-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 18:57

Sorane, daar ligt nou net het probleem. Mijn vader is mijn huisarts.
Mijn relatie met mijn ouders is niet echt close te noemen, de drempel om het ze te vertellen ligt (nu) veel te hoog.
Ik weet van die hele avond niets meer af, dus ook niet of ik echt verkracht ben of dat ik er 'toestemming' voor heb gegeven. Ik noem het verkracht omdat het niet mijn bedoeling is geweest.

eenanoniem
Berichten: 4
Geregistreerd: 10-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 19:05

Ik ga morgen proberen om een van die organisaties te bellen, ik moet nu eerst een beetje tot rust komen. Ik denk dat ik nu hysterisch wordt als ik iemand aan de telefoon heb.
Een andere huisarts hier is ook geen optie, ik ken die mensen vanaf dat ik klein ben. Ik durf dat echt niet.
Daarbij ben ik als de dood dat het bekend wordt (klein dorp)
Die vriendin heeft me laten vallen als een baksteen

eenanoniem
Berichten: 4
Geregistreerd: 10-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 07:55

Lieve allemaal,

Na jullie aandringen ben ik gisteravond toch naar mijn ouders toegegaan. Ze reageerden gelukkig heel kalm en heel anders dan ik verwacht had. We hebben een gesprek van meer dan twee uur gehad en ik heb besloten dat ik het toch weg laat halen. Er is gewoon nog geen plaats voor een kind in mijn leven. Mijn moeder zei ook 'denk maar zo, het is nog niet echt een kind, er zit nog geen persoonlijkheid in je buik'.
Ze zeiden trouwens wel, dat als ik besloot om het te houden, dat ze me (financieel) zouden steunen.
Ik ben de hele nacht wakker geweest, ik lig nog behoorlijk met mezelf overhoop. In principe ben ik gewoon tegen abortus, er zijn zoveel vrouwen die geen kinderen kunnen krijgen en dan laat ik het weghalen. Maar ik hou er maar aan vast dat het niet mijn schuld is.
Ik ga vandaag met mijn moeder naar een huisarts buiten de groep, gewoon in de stad. Daar gaan we vragen wat we nu het beste kunnen doen.
Ik ga nu proberen om het zelf en met mijn ouders te verwerken, daarom denk ik niet dat ik nog hier ga reageren. In ieder geval wel onwijs bedankt voor jullie adviezen en steun.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Amazonbot, Danseresje, Everest, Firebug, hagelslag, Jessica_1998, JessicaK en 164 bezoekers