Straks naar de dokter

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Straks naar de dokter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 09:34

Ik heb een beetje rare afwijking aan mijn knieen. Ik heb geen kraakbeen zitten, mijn miniscus is niet in orde en de slijmvliesjes die er in horen te zitten heb ik niet.
Op zich is dat niet zo'n heel groot probleem. Totdat het pijn gaat doen en de boel slaat steeds op slot.
Dat is 12 jaar geleden al gebeurd met mijn rechterknie, toen konden ze meteen opereren om de boel te herstellen. Oke 3 dagen in het ziekenhuis 2 weken gips en van mijn leven geen last meer. En dat klopt, die knie doet nooit meer pijn.

Ze hadden me toen al gewaarschuwd dat dat met de linker ook ooit zal gebeuren. Verdrietig
Nou dat klopt wel hoor Boos! Ik loop nu al sinds gisteren met een ontzettend pijnlijke knie die steeds op slot zit Stoom uit je oren
Dus nu moet ik zo naar de dokter toe om te kijken of hij er wat aan kan doen. OF dat ik geopereerd moet worden.
Pff dat heb ik weer...
Aan de ene kant heb ik zoiets van Alsjeblieft niet zeg, moet ik weer het ziekenhuis in. Maar aan de andere kant kan ik er maar vanaf zijn... Verward


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 09:42

Tyrza schreef:
Meid, even doorbijten en je bent er vanaf! Je geeft je zelf al antwoord: een paar weekjes gips en je bent van je problemen en pijn verlost.

Sterkte! Knipoog


Dank je!!
Het is inderdaad zo dat ik er met een paar weekjes volledig vanaf ben. Maar ik ben echt een held op sokken als het op ziekenhuizen aankomt hoor Schijnheilig Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 09:45

Tyrza schreef:
Laat het gewoon op je afkomen en probeer er niet teveel over na te denken. Denk maar aan een paar maanden verder, waarbij je weer gewoon kan lopen Lachen


Das waar ja!!

Ik ga nu gauw even in bad en omkleden en dan naar de dokter... Laat het wel weten als ik terug ben...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 11:58

Nou ik ben net thuis. Slecht nieuws...
Een gescheurde miniscus en nog iets ik weet niet eens meer wat. Ik moet nu bellen voor een afspraak om een MRI-scan te laten maken en dan gaan zo opereren. Ik krijg een ritssluiting van +- 15cm over mijn knie heen.
Als ik geopereerd ben moet ik 6 weken in het gips en dan 6 tot 8 maanden revalideren.
Heel vervelend MAAAR ik ben er dan wel voorgoed vanaf!!

Nu maar even bellen voor een afspraak...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 12:06

Lautjuh123 schreef:
nouja, als je hierna nergens meer last van hebt is het ook wel goed nieuws toch? Haha!
veel sterkte met je operatie Ach gut


Dat is waar ja, maar ik ben niet zo blij met een ristsluiting van 15 cm over mijn been...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 12:27

Lovely schreef:
Heel erg fijn dat je er strakjes helemaal vanaf bent, dat lijkt mij een heel fijn vooruitzicht. Dat van die ritssluiting is wel vervelend, mijn moeder heeft dat ook, aan beide knieƫn ook nog. Misschien heb je de eerste zomer wat schaamte om in korte broek/badpak te lopen, maar waarschijnlijk slijt dat snel hoor.


Ik heb op mijn andere knie ook twee littekens lopen maar die zijn zo klein en die zie je bijna niet...
Maar inderdaad het zal wel wennen. En mensen nemen me maar zoals ik ben hoor. En anders kijken ze de andere kant op Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:31

Haagsemeid schreef:
Dat is wel balen, maar het is wel lekker als je er vanaf bent.

Het is trouwens maniscus Bloos



Ben niet zo thuis in de medische termen Haha! en ik ben Blond dus je kan het me niet kwalijk nemen.

Ik heb het net wel even opgezocht in een medisch handboek. Het is meniscus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 21:53

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Het is ook wel redelijk een opluchting eigenlijk. Ik zit hier al zolang tegenaan te hikken, dus het moest er toch van komen.
Ik heb geen idee hoelang de operatie op zich laat wachten. Ik hoop niet al te lang.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 09:41

Ik moet vanmiddag al voor een MRI-scan. Via de verzekering mag ik naar een prive-kliniek. (ben blij dat ik het niet zelf hoef te betalen).
Als dit niet kon had ik bijna 6 maanden moeten wachten op die scan. Gelukkig hoeft dit niet.

Er is me verteld dat ze hoogstwaarschijnlijk een iv contrastvloeistof moeten inspuiten. Pff nou nooit meer, een keer was meer dan genoeg...

Dus wish me luck. (het is ook wel een lekkere datum om te gaan...)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie