Wanneer wordt je poes krols?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Wanneer wordt je poes krols?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 10:09

Onze Sparky is nu zo'n 9 maanden oud. Ze blijft vrij klein (wat ik wel koddig vind Lovers ) en is nog heel speels (we lachen wat af ).

Ik vraag me echter af wanneer onze dame nu een echte dame wordt.

Wat zijn jullie ervaringen? Mijn DA zei dat krolsheid zo'n beetje met 6 maanden zou beginnen, maar tot op heden dus noppes.

En áls ze krols is, zou ik haar meteen daarna moeten laten helpen? Ze is nog zo jong. Graag ook hierover jullie ervaringen Knipoog


Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 10:22

Moet ik dan wachten tot ze haar eerste krolsheid heeft gehad? Ik vind het zo moeilijk, ze is nog zo onschuldig en klein. Als ik zie hoe ziek mijn puppies destijds waren, wil ik toch nog even wachten en anders eerst een kattenpil geven. Ze blijft overigens binnen totdat ik zeker weet dat ze krols is geweest, om inderdaad verassingen te voorkomen Knipoog

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 10:53

Ze heeft een maand of 3 geleden inderdaad al gewisseld (had er eentje gevonden, maar was zo klein, is nu foetsie... jammer). En ja, als er nog niets is, zal ik ook niet in haar laten snijden Knipoog

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 23:39

Ach, het idee dat mijn kleine meid straks een grote dame wordt.... Lachen

Voorlopig spelen we nog even samen verstoppertje voordat ze echt aan mannen gaat denken Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, __danielle__, Andreeaa, boyca, Briiet, Dax, inge_romeo, Jive03, Letje01, Mrskiwi, Nientsje, Plukje, Rijsa, Rinkex, Solleke_Noah, Theseus, Wopkebrok, xPabloBokt en 76 bezoekers