Geslagen door vriend

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
abcdef
Berichten: 7
Geregistreerd: 10-02-04

Geslagen door vriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 10:34

Sorry Moderators maar ik heb nog een account gemaakt voor dit verhaaltje. Sommige mensen op bokt kennen mij persoonlijk en ik wil niet dat die het weten!!! Ik ben nu twee keer door mijn vriend geslagen.. Het was na het uitgaan en hij was dronken. IK was alle twee de keer heel erg vervelend geweest fdoor jarloers te zijn wat hij dus haat!! Hij heeft me niet echt heel erg pijn gedaan, maar hij heeft het wel gedaan!! NOrmaal gesproken is hij heel erg lief en ik hou ook super veel van hem!! Ik wil hem ook echt niet kwijt.. HIj is lief houd van mij helpt me met alles en enz... Maar toch zeggen de mensen die het weten dat ik het uit moet maken omdat hij me twee keer geslagen heeft. Wat vinden jullie? en zijn jullie wel eens geslagen? Ik zij zelf ook altijd als mijn vriend me zou slaan nou DAN.............. Maar als je zelf in de situatie zit is het echt heel anders. En sommige mensen kunnen het ook niet geloven omdat ze hem zop aardig vinden... Wat hij dus ook wel is... Ik weet het echt niet meer. Het is al een tijdje geleden en op het moment gaat het ook super goed tussen ons

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:37

Mijn ex had losse handjes, en geloof me: hij had nooit zo'n spijt als nadat hij me had geslagen. Maar dat was hij de volgende keer dat hij weer zo'n bui had weer helemaal vergeten. Tot daarna, dan had hij weer spijt. En dat was hij de volgende keer weer vergeten. Tot daarna, dan had hij weer spijt. Maar dat...... etc etc etc etc

Meteen dumpen die hufter, ze veranderen echt niet en ze menen er geen barst van dat ze spijt hebben.
Dronken zijn is NOOIT een excuus, dan had hij maar niet dronken moeten worden.

Wegwezen daar, KIES VOOR JEZELF!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:39

Ik heb ooit een vriend gehad die mij sloeg. Hij hield van me, wou me nooit meer kwijt, wou me niet pijn doen, het speet hem blablabla De standaard dingen dus.

Op het moment dat jou vriend je slaat moet je hem aan de kant zetten!! Problemen en ruzies zijn op te lossen met woorden en niet met losse handjes meis!!
Hij slaat je nu omdat je jaloers bent geweest. Stel je doet ooit iets stommers dan dat... Wat doet hij dan? Als hij je nu al voor zoiets banketstaaf slaat!

Je bent dat niet waard meis! Denk heel goed na! Een man/jongen die zijn vrouw/vriendin slaat zal altijd met de standaard onzin aankomen, "ik hou van je, ik bedoelde het niet zo, ik wil je niet kwijt, ik zal het nooit meer doen"enz enz. Maar dat zeggen ze iedere keer, en nooit komt er verandering in...
Dus denk HEEL goed na over wat je wilt doen meis!!!

Heel veel sterkte en succes!!

Dikke knuffel Ach gut Als je wilt mag je ook een PB sturen hoor!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:39

Misschien niet de reactie waar je op zit te wachten, maar zó denk ik erover:
NIEMAND heeft het recht om jou te slaan. NIEMAND.
Dus ook hij niet.
Ik weet niet wat jij onder "supergoed" verstaat, maar ikzelf zou absoluut geen intieme relatie willen met iemand die ik niet kan vertrouwen. Wanneer er eenmaal geslagen is, zal dit zeker vaker gebeuren. Op de één of andere manier is de drempel om te slaan verlaagd en is het makkelijker. Net zolang (kan jaren duren hoor) tot het uit de hand loopt.

Ik zeg niet dat je meteen je spullen moet pakken (wonen jullie samen?), maar overweeg voor jezelf heel goed of je dit wilt accepteren (en het risico wilt nemen dat het steeds erger wordt). Het lijkt me ook niet goed voor je gevoel voor eigenwaarde...

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:42

Ik kan je iig 1 ding zeggen meid, een man die eenmaal een vrouw geslagen heeft blijft dat doen...
En het wordt niet minder het wordt erger...Ik heb dit al zo vaak gezien en gehoord. En telkens beloven ze dat ze het niet meer doen, maar het tegendeel wordt vaak bewezen.

En nog iets als hij het gore lef heeft om je nog 1 keer te slaan ( hoewel ik vind dat je er nu al mee moet kappen ) dan sla je hem terug, en hard ook! Stoom uit je oren

Niemand, maar dan ook niemand heeft het recht om jou te slaan, begrijp je dat, niemand!

Ik ben nog nooit geslagen door mijn vriend, of vriendjes die ik daarvoor had. Niemand moet het proberen om mij te slaan, want die krijgt een flinke mep terug.

Laat jezelf niet 1 van die vrouwen worden die uiteindleijk in het blijf-van-mijn-lijf huis terecht komen. Kom voor jezelf op nu het nog kan.
Dump dat stuk verdriet.

En als je het nu niet wil of kan, stel dan iig voor jezelf de regel dat als hij je nog 1 keer slaat, jij hem ten eerste terugslaat en ten tweede dumpt.

Ik zegt het weer opnieuw om het je goed in te prenten, een man die een vrouw slaat doet dat weer,en weer en weer!

Stop ermee meisje, voor jezelf...Succes ermee...Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:43

Citaat:
En nog iets als hij het gore lef heeft om je nog 1 keer te slaan ( hoewel ik vind dat je er nu al mee moet kappen ) dan sla je hem terug, en hard ook!


Dat is heel makkelijk gezegt, maar op zo'n moment ben je zo bang voor hem dat je dat wel uit je hoofd laat hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:45

Relly schreef:
En nog iets als hij het gore lef heeft om je nog 1 keer te slaan ( hoewel ik vind dat je er nu al mee moet kappen ) dan sla je hem terug, en hard ook! Stoom uit je oren


Hier sluit ik me nadrukkelijk NIET bij aan. Dat leg je af. De kans dat hij op dat moment nog kwaaier wordt en dan helemaal alle controle over zichzelf verliest, is te groot. Veel te riskant.
Gewoon wegwezen bij die vent....

abcdef
Berichten: 7
Geregistreerd: 10-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 10:46

het erge is dus nog dat ik hem juist terug wilde hebben!!! Hij heeft er wel spijt van maar wat hem betreft was het toen dus uit!! ik ben naar hem toe gegaan om het goed te maken!! Zelf is hij vroeger ook veel geslagen misschien heeft dat er mee te maken... ik weet ook wel dat ik het uit had moeten maken maar ik houd zoveel van hem maar ben toch ook wel bang voor een volgende keer!! Nadat het gebeurd was ben ik bijna vreemd gegaan met een hele knappe jongen. Hij zoende me en ik heel ff terug maar wilde daarna niet meer. Ik heb het toen mijn vriend ook eerlijk vertelt en toen deed die niks. We hebben ook al 1,5 jaar en het is alleen maar gebeurd toen die dronken was! Jullie zullen nu wel denken waarom maakt ze een topic als ze het toch alleen maar voor hem opneemt maar ik wil het gewoon graag kwijt omdat er met andere mensen niet over te praten is... Iniedergeval bedankt voor de steun!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:48

Vind je dit een normale situatie??? Het begint als hij dronken is... Maar hij is die drempel tot slaan nu al overgegaan dus hij zal verder gaan
Hij heeft wat met je genomen ondanks hij wist dat jij jalours was... hij moet je nemen zoals je bent en anders een relatie met iemand nemen die niet jalours is. Als hij je niet kan nemen zoals je bent moet hij de relatie verbreken!!!
Nu is het nog als hij dronken is.... Straks is hij nuchter en doet hij het ook. Nu is het nog een klap... straks worden het er meer. Nu is het nog om jou jalouzie straks is het omdat hij een rotdag heeft gehad op werk.....

Jij moet dit NIET accepteren!!!! Een vent hoort zijn handen THUIS te houden!!! Ondanks jou karakter trekken... Waar blijft jezelf respect? Slaan is vernederend een teken van onmacht je laat je vernederen door iemand met onmacht Boos!

Zet een punt achter deze relatie ondanks dat je van hem houd... Je moet dit NIET accpeteren want het gaat van kwaad tot erger!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:48

Nou die steun krijg je van mij dus NIET he.
Een beetje het op gaan zitten nemen voor iemand die met z'n bezopen kop een ander in elkaar gaat raggen. Die vent is ziek in z'n hoofd. Hartstikke ziek!
Lees nou toch es wat je zelf schrijft: hij heeft er spijt van maar wat hem betreft was het toen dus uit.....
Dus als het uit is mag je iemand slaan? Ga toch weg!

Maar als jij je graag door hem in elkaar wilt laten slaan, fine with me. Maar kom dan niet met zielige verhalen aanzetten want je kiest er dus zelf (weer) voor.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:49

Moeilijk hoor! Het is makkelijk gezegd van ga weg bij hem maar als je al een tijdje bij elkaar bent! Tja dan doe je dat niet zomaar!
Okej ik zou ook weggaan hoor! Zou geen minuut langer bij een jongen willen zitten als hij mij zou slaan...
Zeker als het niet bij 1 keer is gebleven! En jaloers zijn is geen slechte eigenschap dat betekent dat je van hem houdt en dat je hem niet kwijt wilt!

iig heel veel sterkte hoor. En denk er goed over na, praat desnoods nog een keer met hem...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:50

Dan heeft hij gewoon weer spijt. Wedden?

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:52

Sonja schreef:
Dan heeft hij gewoon weer spijt. Wedden?



Ja je hebt gelijk
Maar iemand moet het wel inzien.... En dit kan heel lang duren want zo'n iemand blijft de schuld op zich nemen..... tot ze mentaal kapot is gemaakt Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:54

Sonja schreef:
Dan heeft hij gewoon weer spijt. Wedden?


En de keer daarop ook en ga zo maar door

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:54

Wat je moet doen is even een heel simpel sommetje maken...... stel je bent nu een jaar samen en hij heeft je twee keer geslagen. Jullie blijven nog 50 jaar bijelkaar........ dan betekend dat dat je nog minstens 100 keer geslagen gaat worden. Een ding is zeker......... het wordt steeds erger..... en hij zal nooit ophouden met zijn woede lijflijk uitten! Als jij daarmee kan leven moet je bij hem blijven....... zo niet dan moet je weggaan.

abcdef
Berichten: 7
Geregistreerd: 10-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 10:56

Sonja voor dat het gebeurde zal ik net als jou gereageerd hebben maar als het gebeurd dan is het echt heel anders, ik begrijp dat ik het uit had moeten maken maar het is echt heel erg moeilijk... En hij heeft het tot nu toe ook nooiot meer gedaan. Ik heb ook gezegt als je het nog een keer doet dan maak ik het niet alleen uit maar dan geef ik je ook nog aan. Het is zo ontzettend dubbel want die kant had ik nog nooit van hem gezien omdat hij juist een hekel aan geweld heeft!! Het is echt heel erg moeilijk!!!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:56

Ik ben 1x door mijn ex geslagen..... Ik heb hem nog erger mishandeld als hij mij..... En ik heb hem nooit meer gezien
Ik woonde toen 2 jaar samen... 1x = nooit meer

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:56

Hoe vervelend jij ook ben, hij mag je niet slaan. punt.

Ik zou het met deze vriend alleen om een andere reden uitmaken: dat hij dronken wordt en daarom dingen doet die hij blijkbaar niet wil. Of dat nou jou slaan is of een ander wijf aflebberen, hoe kan je iemand op die manier ooit vertrouwen?

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:57

abcdef schreef:
Sonja voor dat het gebeurde zal ik net als jou gereageerd hebben maar als het gebeurd dan is het echt heel anders, ik begrijp dat ik het uit had moeten maken maar het is echt heel erg moeilijk... En hij heeft het tot nu toe ook nooiot meer gedaan. Ik heb ook gezegt als je het nog een keer doet dan maak ik het niet alleen uit maar dan geef ik je ook nog aan. Het is zo ontzettend dubbel want die kant had ik nog nooit van hem gezien omdat hij juist een hekel aan geweld heeft!! Het is echt heel erg moeilijk!!!


En jij denkt dat hij daarvan onder de indruk is Haha! Haha! , Als die jongen iets van respect voor jou had, of van je hield dan zou hij je niet slaan......

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 11:00

Wat een vervelende situatie. Wat de rest hier al zegt: het blijft vast niet bij 2X. Drankgebruik moet ook geen excuus zijn.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 11:01

Kijk naar de reacties die je krijgt!!!!! DIT IS NIET NORMAAL!!!!
Waarom heb je dit topic geopend???? Je blijft het voor je "vriend" opnemen..... Heb je nou zo'n blad voor je kop????? Kom op hee..
Je moet dit niet accepteren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 11:04

abcdef schreef:
Sonja voor dat het gebeurde zal ik net als jou gereageerd hebben maar als het gebeurd dan is het echt heel anders,


Been there, done that. And I'll NEVER do it again!!!!!

Degene die ooit nog denkt dat 'ie me met 1 vinger aan kan raken, heeft een heeeeeel groot probleem.....

abcdef
Berichten: 7
Geregistreerd: 10-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 11:04

jah oke, ik zie het ook wel in maar jullie vinden dus echt niet dat ik het nog een keer moet proberen? Ik had echt noooooooooit gedacht dat mij dit zou overkomen... Ik denk dat ik nog feller gereageerd zal hebben dan jullie!! Binnenkort ben ik 5 weken weg voor stage, misschien is dat wel goed, merk ik hoe het is om zonder hem te zijn en kan ik er eens goed over nadenken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 11:05

Dat wordt nog leuk dan. Hoe jaloers denk je dat hij wordt als hij je 5 weken niet ziet, en zich in z'n zieke kop gaat halen dat jij andere kerels tegenkomt daar?

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 11:06

Ik was 26 toen ik Richard leerde kennen..... ik was 27 toen ik van hem verlost werd...... en emotioneel en lichamelijk een wrak, Ik ben daadwerkelijk gered, door de vader van Sanne die hem een koekkie van eigen deeg gegeven heeft en hem over de kling gejaagt heeft. Richard durft nu niet meer binnen een straal van 10 km bij me in de buurt te komen.......... maar ik kan je vertellen dat het een hele zwarte periode in mijn leven is geweest..........