Ouderlijke bijdrage???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vicky_88

Berichten: 5033
Geregistreerd: 15-02-07
Woonplaats: Overpelt

Re: Ouderlijke bijdrage???

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 13:12

ik stel de TS in het gelijk.
afspraak is afspraak.
@LDRD: als het andersom zou zijn... zou het dan ook overkomen als een ''ouder'' die al het nodige heeft en toch nog stampvoet?
nee, dan is het niet meer dan normaal.

@TS: jou ouders hebben het je beloofd, ze hebben in feite dat geld van jou geleend. ik vind het dan ook niet meer dan normaal dat ze het jou terug betalen.
wat kun je hier aan doen? tsja, kijk ik moet elke maand ruim 200euro ontvangen van mijn opa (alimentatie, lang verhaal) en die betaald vaak ook niet of pas aan het einde van de maand of zelfs pas in de volgende maand. ik bel hem dan altijd op, doe een babbeltje en meestal heeft ie het dan zelf al in de gaten. wat je kunt doen is je ouders opbellen en het ze vragen. of ga een keer spontaan langs, maak een praatje, (niks over dat geld) maar gewoon hoe het met je gaat, op je werk, met paardrijden, met je vriend... als je dan merkt dat de ''kloof'' wat minder is geworden kun je er nog eens over beginnen.
goodluck

<3 mama van een prachtig meisje <3
Sponsored by: http://www.ruitershoponline.nl :D



Vicky_88

Berichten: 5033
Geregistreerd: 15-02-07
Woonplaats: Overpelt

Re: Ouderlijke bijdrage???

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 13:15

LDRD schreef:
Sorry hoor, maar ik begrijp gewoon niet dat je uberhaupt nog bij je ouders wil aankloppen voor geld?


het is en blijft een afspraak die ze ruim 10 jaar geleden hebben gemaakt.
als je moeder jou geld heeft beloofd! en ze het steeds niet wil betalen, hoe zou jij dat vinden.
ze heeft een belofte gemaakt en die breekt ze op deze manier. zou jij dan nog van je ouders op aan kunnen? als ze steeds maar weer die afspraak en die belofte niet nakomen??

<3 mama van een prachtig meisje <3
Sponsored by: http://www.ruitershoponline.nl :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Amazonbot, Es_ther, Facebook, flooooo, GoogleAdsense, Jara, Lian, Lotusje555, lynn_Joy, paljaslaura, Peerke_, pluklief, Riviera87, rocky_1995, Temeraire, Xanthippe, xKatinkii en 216 bezoekers