Goed voornemen betreft conditie en gezondheid!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Goed voornemen betreft conditie en gezondheid!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 17:51

Nou mensen, ik heb een goed voornemen wat ik nu eens waar ga proberen te maken! Ik heb voor mijzelf besloten buiten Kore om ook eens iets extra`s te gaan doen om de nodige vetrolletjes te laten verdwijnen en mijn kantoorconditie ietwat omhoog te krijgen!

Dus, Mieke gaat zwemmen! En dan niet wat poedelen in het ondiepe of sneaky het bubbelbad in, neeeee Miek gaat baantjes trekken, en dan wel een uur lang! Eens per week. Scheve mond
Morgen na het werk ga ik gewapend met pasfoto en identiteitsbewijs naar het zwembad in Eindhoven, om een passepartout kaart aan te vragen. En ja, als ik er dan toch ben ga ik ook meteen maar zwemmen he! Dit ga ik proberen eens per week te doen, aangezien Kore zowieso een vrije dag heeft, en nog een andere dag waarop Camilla haar rijdt, dus heb ik geen excuus meer! Doen jullie mij wel even supporten svp, dit is wel een hele stap hoor *kuche kuche*


Bloos ga eerst maar eens kijken of ik nog in mn badpak pas! Bloos

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 17:52

nou succes Haha! OK dan!

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 18:01

Haha succes!
Ik fiets elke dag een half uur heen en een half uur terug naar school, en dan nog elke avond een half uur/uur fitnessen!