Puberhondjes :)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Puberhondjes :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 10:32

Het is zover hoor Bart is een puber. Zet overal de tanden (gelukkig niet in ons), sloopt de boel als wij er niet zijn (pakken de bende ook al op voordat we ff weggaan), gaat op loop met de pantoffels van haar baas, stronteigenwijs, gaat op de bank liggen als wij er niet zijn..... deed het gister zelfs toen wij thuis waren. Springt 's nachts nog net niet op bed (maar goed ook, anders komt ze aan 2 kanten een persoon tegen die dat niet willen hebben). Maar hier tussen door is het zo'n lieve hond dat ik haar voor geen goud meer zou willen missen. Zal mij benieuwen wanneer ze loops word Extreme duivel weet ze ook een keer wat wij vrouwen vernemen Haha!

Trouwens ik weet niet wie me laatst de tip over sambal gaf...... maar dat eet ze dus op Verward , gelukkig voor ons heeft ze ontzag voor peper dus gaan we dat maar gebruiken

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 11:03

Hehehe als ik niet de titel had gelezen, dan had ik aan BartVB gedacht Tong uitsteken

Ach joh leuk die puberhondjes Haha! Alleen jammer dat die de boel gaat slopen Huilen

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 11:34

zijn er meer die dat denken ja hahahaha, maar het is Bart de hond en niet BartVB (sorry voor de naamsverwarring Bart Haha! )

Dat is een nadeel, maar het heeft zijn voordelen, we zijn een kei in oppakken geworden hahaha

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 14:19

Hou je vast.....

De hond van m'n ouders is nu bijna 5 en nog steeds in de puberteit !! Haha!

Sloopt vanalles, gaat heel eigenwijs met z'n kont op de bank zitten, terwijl hij dan met z'n voor- en achterpoten op de grond staat, eet pompoenen en kalabassen op als ze niet hoog genoeg voor 'm staan, wil constant spelen maar is ondertussen ook superlief.... Schijnheilig

Succes ermee !!

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 15:06

das het nadeel van honden, ze zijn stronteigenwijs, maar die koppies maken alles weer goed. Ze is gelukkig nog niet getraint in zieligere koppen te trekken, zoals de hond van mijn broer, anders word het zeer moeilijk om kwaad op haar te worden als het nodig is.

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 16:43

hahaha, komt me maar altegoed voor! met pantoffels er vandoor gaan, en dat is d ebeodeling dat jij er achter aan gaat rennen *LOL* en ze is nog steeds zo, is nu 2,5 jaar, gata met dingen ervandoor, en als je er niet achterna kotm dat is ze er zo op uitgekeken Knipoog