eigen paardensite maken en beheren?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-01 15:28

De initiatiefnemer van http://www.sportwebsite.nl vroeg aan mij of ik invulling wilde geven aan het kopje 'paardensport' op zijn site.
Op bovengeoemde site kun je bijv. bij volleybal kijken wat ongeveer de bedoeling is (kies eerst sport rechtsboven).

Je hebt dan dus gratis een eigen site in een site over paardensport. Je mag ook adverteerders (voor banners bijv. zoeken, en krijgt dan een deel van de opbrengst.
Ik heb hier geen tijd voor, het is toch de bedoeling dat de paardensport in al zijn facetten zoals die wordt beoefend in Nederland wordt omschreven voor de leek of beginnende paardrijder.

Uiteindelijk willen ze alle sporten in Nederland en alle verenigingen een plaats geven. Erg optimistisch en misschien wel een tikkeltje ambitieus, maar heel enthousiaste mensen met een hart voor sport in het algemeen.

Benieuwd of er iemand van jullie zin in heeft, toen ik hem vertelde dat ik er helaas geen tijd voor had zei ik tegen die man: maar ik ken wel zo'n 2000 andere paarden en internet liefhebbers, dus ik zal het eens aan ze voorleggen Haha! , je had z'n hoofd moeten zien...

Oh ja en voor de liefhebbers van andere sporten, volgens mij zoeken ze nog wel meer vrijwilligers!

_________________
"Geef hem die graag de waarheid zegt een paard, waarop hij kan ontkomen" (Armeens spreekwoord)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marja op 2001-11-22 14:29 ]</font>

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 16:43

Ik denk dat je voor zoiets heeeeel veel mensen nodig hebt. Iedere tak van paarden sport is iets aparts en moet je verstand van hebben. Voorbeeld? Een dressuur-expert kan je waarschijnlijk niets over western vertellen... tenzij je "indianenverhalen" wilt horen natuurlijk...

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-01 16:52

Maar je kunt natuurlijk gebruik maken van bestaande sites en informatie om de pagina's te maken. Je hoeft het niet zelf te verzinnen.
Verder mag het zo uitgebreid of beknopt als je wilt. Dus eerst de verschillende takken van paardensport noemen met een korte beschrijving erbij en langzamerhand uitbreiden met plaatjes, links en meer informatie bijvoorbeeld.

De pagina's zijn makkelijk te maken omdat de vormgeving al bepaald is. Zo blijft de identiteit van de overkoepelende site ook behouden, en ik geloof dat je ook een mini-cursus site bouwen krijgt.