Baby met extra hoofd?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Baby met extra hoofd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 19:53

Is hier al een topic over gestart? Ik hoorde het van een vriendin van mij, dat er een baby was geboren (waar ergens?) met op zijn hoofd een extra hoofd van een broertje/zusje.

Erg eng en vaag verhaal, vond ik! Scheve mond

Toos paardloos



Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 19:59

Kun je mij de link wel even per PB geven?

Alvast bedankt!

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-04 11:22

De foto vond ik ook maar een beetje raar, er stak een soort friemeltje uit en mijn vriend zei dat dat het onderontwikkelde lijfje was. Dat kon ik er iig niet uithalen.

Sneu dat de baby is overleden, maar waarschijnlijk was er zodanig iets mis, dat het zo heeft moeten zijn....

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-04 11:35

Je kan meteen wel zien waarvoor ik me interesseer, of niet soms? Haha!

Dit soort bizarre dingen fascineert me gewoon vreselijk Bloos .

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-04 17:32

pmarena schreef:
Goh , er zit toch een heel gewoon mooi kindje onder dat rare tweede hoofd... het lijkt trouwens wel of er het tweede hoofd zelf ook nog uit 2 "in elkaar gedraaide" hoofden bestaat ...of ben ik de enige die dat erin ziet Verward

Oortje zit naast de mond , en dat haar , de groote van het tweede hoofd....volgens mij zijn het er echt stiekum 2 Lachen

Lijkt me geen prettige bevalling te zijn geweest *ieks*
en het moet toch ook loodzwaar zijn geweest voor het kindje , nog zo'n grote toeter aan je hoofd vast..dat beperkt ook niet zo'n klein beetje Scheve mond



Welke foto heb jij dan gezien? Ik heb die van Planet.nl gezien, maar daarop zie ik alleen een soort friemeltje wat eruit steekt en een soort putje in het hoofdje...
Nu word ik toch wel nieuwsgierig!

Toos paardloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: astrea, Azhari, Esther, Exorcizamus, GrapeshotBot, ikkebenmar, inge_romeo, Iselda, Lizzy__87, Maanon_, MartinJJ, Natashaa, Polarize, Winna, XxLMMxX en 228 bezoekers