MSN Probs

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

MSN Probs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 19:12

Ik heb zojuist even snel de fora doorgekeken, ik heb zo gauw geen ander topic hierover kunnen vinden, mijn excuses als er wel 1 is.

Maar ik begin de pest te krijgen in de MSN, ik kom er gewoon met geen enkele mogelijkheid meer op, ik heb werkelijk alles gedaan wat ik maar kon, herinstalleren, repareren, via UITVOEREN trachten te starten, andere account maken en weet ik veel wat nog meer, ik heb er zelfs Spybot bovenop gegooid!
Het mag gewoon niet baten. Ik raak nu in de zeik met mijn huiswerk omdat ik dus afhankelijk ben van MSN voor mijn huiswerk aangezien de persoon waar ik (van school) mee moet samenwerken 50 km verderop woont ! Stoom uit je oren

Hebben jullie hier nou ook last mee? en zo ja, weten jullie een manier om dit probleem op te lossen? Ik kan op msn.nl hier dan ook helemaal niks over terug vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 19:17


Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 19:19

thnx, dus vandaar dat ik geen topic vond, nou je het zegt... volgens mij weet ik dat zelfs wel. naja, ik weet dat het niet mag van kazaa enzo, maar msn wist ik eigenlijk niet. nou,maar afwachten dan.

Bedoel je het msn.pagina.nl? daar is niks op te vinden, ook op het forum niet, dus hoopte dat ik hier zou slagen (en ik denk vele anderen ook)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 19:21

ik bedoel deze. Dit is een forum voor als je problemen hebt

http://forum.tweakzone.nl/index

Was ff te snel was anders bang dat je topic al gesloten zou worden.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 19:34

ow op die manier Lachen naja, thanx!

Arabsrulezz
Berichten: 1248
Geregistreerd: 30-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 19:39

Heb er ook last van...MSN is echt vervelend laatste tijd.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 19:39

btw, ikkreeg net trouwens de tip van iemand om trilian te gebruiken, dat schijnt wel te werken (is een combi MSN, ICQ en nog wat dingen :S)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:20

lunatje schreef:
btw, ikkreeg net trouwens de tip van iemand om trilian te gebruiken, dat schijnt wel te werken (is een combi MSN, ICQ en nog wat dingen :S)

Is dat ook een messenger?

Ik heb trouwens nooit last, als het niet goed gaat installeer ik gewoon een oudere versie en is er niks aan de hand.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 20:24

trillian is een variant op messenger, of eerder gezegd denk ik een variant op ICQ, maar je kan met alles tegelijk doen, je hebt dan zowel ICQ IAM MSn en al die andere programma's tegelijk aan doen. dit dan in 1 scherm,maar ik heb zojuist geprobeerd het te gebruiken maar ik snap er echt helemaal NIKS van Verdrietig *hopeloos*

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:26

Mijn broer heeft iets met de verbinding gedaan. nu doet internet het wer want deed helemaal niet meet. misschien verbinding ff uitgooien en dan weer opnieuw er in doen? bij mij doet hotmail het nu niet vet klote. want moet een werkstuk maken met iemand. en zou vandaag van alles naar haar mailen dus niet het doet het niet en yahoo doet het ook niet. hoop dat het bij jouw gauw is opgelost. hoop bij mij ook hhiih

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 20:28

ja, ik heb presies hetzelfde probleem dus, nee, hier werkt de verbinding wel goed, alleen het MSN op zich, het messenger werkt niet, de rest wel.

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:35

ik heb dat een tijdje geleden ook gehad
toen is er een computer expert gekomen (maakt bij mijn ma op het werkt alle computer enz) en die heeft het opgelost vraag me alleen niet wat hij heeft gedaan want ik begreep er niks van
ergens via een site heeft hij het terug in orde gemaakt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:44

Waarschijnlijk een oude versie geinstalleerd....heb je dat al geprobeert Lunaatje? Wel de oude verwijderen bij je software...

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 20:51

al geprobeerd :S had 6.1 en heb die ge-herinstalleerd, werkt niet Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 21:06

lunatje schreef:
al geprobeerd :S had 6.1 en heb die ge-herinstalleerd, werkt niet Boos!

oliebol he balen zelf heb ik er ook eens eentijd last van gehad, kreeg steeds "page cannot find"of "wachtwoord inlognaam ongeldig"

Niks hielp ik kon ook geen nieuwe account aanmaken bij MSN want ook daar kwam ik niet meer op, "page cannot found"

Het enige wat bij mij hielp was de pc formatteren..... Boos! maar doe dat pas na een paar dagen er kan ook een tijdelijke storing zijn bij MSN ik heb op dit moment geen last ik zou gewoon eens in je buurt gaan vragen of er meer niet op MSN kunnen komen...

Ik zou zeker geen advies gaan vragen bij MSN zelf, zo stom was ik namelijk zelf, die geven computer dus standaard antwoorden en wordt je zwaar gefrustreerd van!
Ik hoop voor je dat je morgen gewoon weer kan inlochen!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:17

Hier heb ik dus ook last van Boos! Ben heel de middag bezig geweest, en nu opeens kan ik er wel op Verward En dan zul je zien, dan kom ik er morgen weer niet op (Kwam er n.l gister ook niet op)

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 12:40

Misschien kun je eens proberen om 6.1 te downloaden vanaf http://msn.tweakzone.nl
Het heeft bij mij erg geholpen. En zonder MSN Plus erbovenop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 14:22


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 18:17

een super handige link zeg want mijn Msn ligt eraf! *LOL*

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 19:09

boygirl schreef:
www.e-messenger.net is gewoon MSN alleen dan op i-net mischien heb je der wat aan???

zal ook eens ff gaan kijken!

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 19:13

Super handig die site!