Wie heeft er een tatoe?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Wie heeft er een tatoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 12:58

Op zijn heup net boven je heupbotten zeg maar Haha! Ik wil misschien graag een tatoe daar, 2 sterren iets naar het midden en iets hoger dan je heupbotten. (moeilijk uit te leggen). Maar ik twijfel nog steeds... Ik wil in ieder geval niet zwart maar grijs/zilver ofzo... Wie heeft er ervaring met die kleur, hoe ziet dat eruit?

Doet het pijn een tatoe zetten?? Scheve mond

Wat voor tatoe hebben jullie en waar heb je het gedaan?

(weet dat er al topics over zijn maar wil toch een nieuwe Knipoog )

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 13:10

Ik heb 2 tattoo's. Eentje op mijn schouderblad en de andere op mijn borst. Mijn ervaring is dat tattoeeren niet echt pijnlijk is. Meer irritant en op mijn schouder was het wat gevoeliger dan op mijn borst. Maar dat is denk ik per persoon verschillend. Over het algemeen kun je wel zeggen dat het gevoeliger is op plaatsen waar de huid dicht op het bot ligt.
Kies in ieder geval voor een tattoeerder die is aangesloten bij de NBT (Nederlandse Bond voor Tattoeerders).

eefke

Berichten: 864
Geregistreerd: 03-09-03
Woonplaats: Kessel-Eik (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 13:38

ik wil ook een tattoo.. moet alleen nog f sparen, en aangezien ik nog voor meer dingen moet sparen Verward zal dat nog wel f duren

maar ik wil er ook een waar jij dat zegt.. een roos ofzoiets, of een leuk hartje..

en dan heb ik mn ouders nog niet overgehaald, sterker nog ze weten er nog niets vanaf dat ik dat wil Bloos

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 14:27

Een vriendin van me heeft op de plek die jij zegt aan beide kanten een vlindertje, zwart met grijs/zilver. Ik vind het wel origineel. Ze zijn niet precies hetzelfde. Het deed wel een beetje pijn geloof ik.

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 14:29

ik wil ook een tattoo! maar soms ook weer niet! ik twijfel heel soms, daarom doe ik het echt nog niet! zo meteen heb ik spijt en dan zit ik er mee...
ook al vind ik het wel leuk, maar vind je het ook nog over 40 jaar leuk?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 14:42

Ik heb ook een tattoo. OP mijn linkerschouder. Ik vond het helemaal geen pijn doen. Ze maken eigenlijk 'krasjes' op je huid. Hoogstens irritant.

en dit is mijn tattoo! Een eenhoorn! Hij is gezet op de dag dat Julius precies drie jaar dood was. Een soort van herdenkingsritueel.
Afbeelding

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 14:56

ik heb een tattoo op mn onderug, net boven mijn kont Haha! heb m 2 jaar geleden laten zetten, tis geen lekker gevoel. maar het geluid zelf vond ik irritanter, maar ik ben een enorme bikkel Haha! Ik heb zelf een tribal teken ontworpen, dat vind ik zelf ook t leukste, iets uit een boek vind ik niet zo origineel. nu heb ik iets persoonlijks. Ben er ook enorm trots op.
maar denk er wel heel goed overna... ik merk namelijk veel dat er veek door meiden te snel een tattoo wordt genomen zonder dat ze erover na gedacht hebben... succes

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 15:31

Afbeelding

Deed het pijn? JA! De kleine niet echt, maar de grote zit recht over m'n ruggengraat, en reken maar dat dat pijnlijk was. Zilver weet ik niet hoe mooi dat word. De mijne zijn allebij zwart en worden langzaam grijs. Vind ik ook wel mooi. Ik ben niet van plan ze te laten her-inkten, of ze moeten heel lelijk worden; ik vind het wel een mooi symbool van het voorbijgaan van de tijd eigenlijk.

Oh, tip: ontwerp je tattoage. Leg het ontwerp minimaal een maand in je bureaula en kijk er niet naar. Haal het er dan uit en denk nog eens goed na over of je het nu iets vind om levenslang op je lijf te hebben, of je het over 10 jaar nog steeds mooi zult vinden, en over 20 jaar? Ga in godsnaam niet naar de tattooshop en kies zomaar een plaatje. Dit is iets wat je de rest van je leven met je mee gaat dragen; zorg er alsjeblieft voor dat het iets word waar je geen spijt van krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 16:32

Ik heb er een op mijn linker enkel. Bij mij deed het goed pijn, hij zat rechtsreeks op het bot.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er nooooit meer aan begin.
Ik wilde mijn tattoo ook op een plek dat ik hem kan verbergen, dus niet op mijn schouder oid.

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 17:42

Mij lijken 2 sterren aan beide kanten van je heupbotten wel leuk, dus precies dezelfde tekeningen en niet te groot... Misschien dat ik eerst een henna tatoe laat zetten zodat ik zeker weet dat het leuk staat....
Ik wil wel dat je ze kan zien als je een heupbroek draagt dus ze moeten ook weer niet te laag zitten, maar in bikini moeten ze ook weer niet teveel boven het broekje uitkomen, dat vind ik nou ook weer niet mooi... Misschien dat ik eerst kleine sterren laat zetten en als ik het leuk vind laat ik ze iets groter maken Haha!
Ik weet in ieder geval dat het sterren worden, vind ik het mooist nu, maar of ik het later ook nog mooi vind....

Moeilijk....

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 18:33

Volgens mij kan ik niet eens het woord goed schrijven Bloos! Wat erg!!

Het moet dus tattoo zijn, toch?

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 18:54

Ik wil even zeggen dat ik die tattoo van Heike echt geweldig vind !
Zelf zou ik idd ook zo'n tattoo willen

Mn vriend heeft er 1 aan de buitenkant van zijn voet, net onder zijn enkel. Schijnt een pijnlijke plek te zijn Haha!
Hij heeft er ook 1 hoog in zijn zij onder zijn ribben.

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 18:57

ik heb ook een tatoo.

en kleine cobra op mijn rechter schouderblad.
deed het pijn nee helemaal niet maar dat verschild per huid en per persoon.

ik wil later als ik wat ouder ben nog een tatoo waar en wat voor daar ben ik nog druk over aan het nadenken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 19:23

eentje op mn linker schouder een kruipend grommend tijgertje!

Saar4
Berichten: 2346
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 19:24

Ik zou er ook graag een willen. Ik weet ook wel wat ik wil maar ik ben zo'n bangerd! Zijn er trouwens ook mensen hier met tatoeages op de onderarmen? Of krijg je dan teveel het zeebonk-idee? Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 19:26

Eentje op mijn kuit. Deed geen pijn, was meer erg irritant.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 19:27

:J ik ben ook tattoo-fan

ben nu op zoek naar een leuk knorretje(kheb via de pb al hele leuke knorries gekregen *LOL* ) voor op mijn schouderblad
daarna wil ik nog iets op mijn bovenarm

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 19:46

Ik beken Haha!

Afbeelding

Hij is een beetje uit z'n verband gerukt door de grootte, maar hij zit op de plaats van mijn hart en het zijn mijn initialen...

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 19:50

Dan hoeven ze jou iig niet meer te brandmerken om te kijken hoe je heet Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 19:54

Ik heb mijn sterrenbeeld, een klein steenbokje, op mijn schouderblad.

Ja, het deed onnoemelijk veel pijn... De vrouw die het zette heeft me al meteen veel te veel verdoving gegeven, aangezien ik het bleef voelen (en dan bedoel ik ook echt voelen!). Tussendoor heeft ze nog een paar maal verdoving erin moeten spuiten... Daarbij heeft ze de inkt heel ver in mijn huid moeten spuiten, mijn bloed duwde de inkt omhoog zei ze. Ze heeft me ook afgeraden om een 2e tatoo te nemen, omdat er een reele kans op bloedvergiftiging is Scheve mond

Bij bv je navel zal de pijn meevallen, daar zit je immers in vet te tekenen. Op je pols en enkel daarentegen doet het goed pijn, daar zit je op bot...

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 19:56

ik heb er geen, denk ook niet dat ik er ooit aan begin...

stel dat er goede tijdelijke tatoos waren, dus die een jaar of vijf blijven zitten, dan zou ik er wel aan beginnen, maar m'n hele leven... neej...

Ik krijg trouwens kippenvel van wat je verteld Pervinco... pijnlijk... :/

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:01

Die zijn er... Ik heb ook een tijdelijke, blijft 6 jaar zitten. Is inkt op natuurlijke basis en wordt gewoon door je bloed afgebroken. Het zal niet helemaal wegtrekken, je hebt kans dat je het heel wazig blijft zien...

Het is nog maar de vraag of de vraag of ik de mijne over 2 jaar kwijt ben, aangezien de inkt veel te diep zit...

Heb hem in Weert laten zetten, wil wel wat info + adressen voor je verzamelen..?

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:04

Ik gebruikte niet voor niets het woordje 'goede' Knipoog

ik heb op een gegeven moment info aangevraag over tijdelijke tattoos en het werd mij ten zeerste afgeraden, omdat het gewoon niet zeker is hoe lang ie blijft zitten, hij kan na een maand al gaan vervagen, en kan ook na 10 jaar nog blijven zitten, en dat vind ik dus gewoon eng Lachen

wel bedankt voor het aanbod trouwens!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:11

Plakplaatje? Haha!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:14

Tong uitsteken

Op zich dé oplossing natuurlijk Knipoog Dus als iemand nog een plakplaatje heeft voor een grote tribal op m'n onderarm hou ik me aanbevolen Knipoog