Pfff ze hebben ingebroken in me autootje |(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 17:44

Sjiem schreef:
Tsjah het is best een grappig verhaal maar op dat moment is het niet grappig!
Ik ben net naar postkantoor geweest voor formulieren, jezus ik moet ook nieuw kenteken nemen; dit wordt dus een heel duur grapje Stoom uit je oren
Maar goed het zal wel moeten ik kan niet de hele tijd met aangifte papieren rond rijden!


Logisch.... Je bekijkt het van de verkeerde kant!! Er loopt momenteel iemand met JOUW papieren rond. Waar het huidige kenteken op staat... Als ze die auto meenemen, heb jij een probleem. Jouw naam staat er momenteel nog op, maar een overschrijving is zo gemaakt... Zie hem dan nog maar eens terug te vinden.

Sja, wat die autopapieren betreft... Het is jouw auto, maar helaas is het een algemeen bekend feit dat men niet van andermans spullen af blijft... Het erin laten zitten van een radio of een tas vind ik dan ook echt vragen om 'ongelukken'. Die autopapieren waren idd niet zichtbaar, maar vergelijk het eens met een beurs... Een pinpas en een blaadje met je pincode in je portomonnee, en die wordt ineens gerold...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.



Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 11:59

Geloof het maar niet Kaj... Deel III kun je zo aanvragen. Ik ben een hele tijd dat deel kwijt geweest (voordat ik erachter kwam dat pap en mam dat hadden) en als ik deel I en deel II had, heeft de RDW zelf geschreven, kon ik deel III zo aanvragen... Wel idd met nieuwe nummerplaten, maar dat is een kwestie van vervangen.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:57

Die legitematie heeft de RDW niets over gezegt, maar ze hebben wel gezegt dat ik met deel I en II een deel III aan kan vragen. That's all...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1810naomi, __sanne, _kimm, agesus, amy495, Arlette1991, craiester, Eskimo, Facebook, fotolijstje, goldith, Jennifer_S, Lalladidoo, Lotje033, marygoround, Sodeletuut, Talishe, Ufurio4e, Xyris en 207 bezoekers