Advies Vakantiebestemming

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Welk land/ plaats raad jij ons aan?

Frankrijk
4 (44%)
Barcelona
1 (11%)
Engeland
Geen stemmen
Ierland
Geen stemmen
Rome
1 (11%)
Griekenland
1 (11%)
Venetie
Geen stemmen
ander land, zoja welke?
2 (22%)

Totaal aantal stemmen: 9


foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Advies Vakantiebestemming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 15:41

Haha! Ik ben al druk met een vriendin aan het overleggen naar welke vakantie bestemming we dit jaar gaan.

We gaan 5 dagen weg en dat heeft te maken dat ik de verantwoordelijkheid van het verzorgen van mijn dieren niet graag uit handen geef. Bloos
We gaan waarschijnlijk in Europa op vakantie, omdat we maar een beperkt aantal dagen hebben.

We houden beiden wel van shoppen, natuur, wandelen, fietsen en historische gebouwen / kastelen etc. bekijken.

Nu zitten we te twijfelen of het Frankrijk, Engeland, Ierland, Barcelona, Venetie of Rome wordt. Of toch naar Griekenland? Verward

Hahahahaha Clown tja dat wordt nog heel wat. Welk land / plaats raden jullie ons aan en waarom? Wat zijn de min en pluspunten van dit land?
Alvast bedankt voor jullie advies / tips.

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 16:04

ik ben 2 jaar gelden en verleden jaar op vakantie geweest in frankrijk en het is me heel goed bevallen
de eerste keer waren we in de streek van de ardeche heel leuk viel veel tezien mooi weer hebben zelf met de kano de ardeche afgedaalt (een aanrader Knipoog )
en verleden jaar zijn we ergens in ambroux geweest ook heel leuk en veel tezien

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 16:06

Ik ben nieuwsgierig naar de antwoorden die gegeven worden..
Ikzelf ben helemaal fan van Turkije, maar voor 5 dagen is dat wel erg kort denk ik... Maar goed.. Ik ben ook niet zo'n actieveling op vakantie, wat mij betreft mag het BLOEDJEHEET zijn Haha!
Griekenland voor 5 dagen is ook wel heel erg kort? Denk niet eens dat dat kan? Of je moet per nacht gaan boeken?? Maar dan ben je sowieso al bijna 2 dagen kwijt met reizen (vliegen enzo)..

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 16:06

Ow nog even: ik mis Portugal in je poll: ook supermooi, en zeker de moeite waard (genoeg te zien!!)!!!!!!

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 16:09

OK dan! Thnx voor jullie reacties.
Ja, inderdaad 5 dagen is erg kort. Maar dan zijn we er wel ff tussenuit. Knipoog
Portugal dat lijkt me ook wel wat .... had advies gevraagd om het voor ons wat makkelijker te maken.... zit er denk ik niet in. Hahahhahaa

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 16:10

Misja schreef:
Ikzelf ben helemaal fan van Turkije, maar voor 5 dagen is dat wel erg kort denk ik...



wij gaan altijd op vrijdagavond heen naar Turkije en op zondagavond weer terug Haha!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 16:13

Barb"]
[quote="Misja schreef:
Ikzelf ben helemaal fan van Turkije, maar voor 5 dagen is dat wel erg kort denk ik...



wij gaan altijd op vrijdagavond heen naar Turkije en op zondagavond weer terug Haha!
[/quote]

Bloos!
Wij zijn er toen 8 dagen geweest en dat was echt veels te kort.. Het reizen was een ramp trouwens... Bijna hele dag op het vliegveld gewacht, gewacht, en nog eens gewacht...
Hoe doen jullie dat dan??

Enne Portugal kan ik je echt serieus aanraden! Het is een een geweldig land, ideaal om te relaxen, cultuur, fietsen, excursies en dergelijke te combineren! Super!
Ben er 1x geweest, helemaal verliefd..helaas krijg ik niemand in mn omgeving mee daarheen..
Mijn vrienden zijn allemaal verstokte Kreta/Mallorca gangers.. *zucht* Knipoog

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 16:19

Misja"]
[quote="Barb"][quote="Misja schreef:
Ikzelf ben helemaal fan van Turkije, maar voor 5 dagen is dat wel erg kort denk ik...



wij gaan altijd op vrijdagavond heen naar Turkije en op zondagavond weer terug Haha!
[/quote]

Bloos!
Wij zijn er toen 8 dagen geweest en dat was echt veels te kort.. Het reizen was een ramp trouwens... Bijna hele dag op het vliegveld gewacht, gewacht, en nog eens gewacht...
Hoe doen jullie dat dan??

[/quote]

wij hebben zo onze connecties Knipoog

wij vliegen naar Istanbul en van daaruit worden we opgehaald naar ons appartement. In dat weekend reizen we met trein en boot heen en weer naar Istanbul, of we blijven op het resort om te zwemmen enzo.

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 16:23

ik ben jaren achter elkaar naar frankrijk geweest, steeds ander gebied.
mooi land hoor
mooi weer en iig genoeg kastelen

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 20:48

We zijn eruit....... we hebben een mooie excursie reis naar Rome gevonden. Haha!
Helaas kan mn vriendin waarschijnlijk niet de financien rondkrijgen.
Het alternatief is een combinatie Euro Disneyland met enkele dagen Parijs bezoeken. Scheve mond
Bedankt voor al jullie reacties. OK dan!