Pfff ze hebben ingebroken in me autootje |(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjiem
Berichten: 415
Geregistreerd: 10-07-03

Pfff ze hebben ingebroken in me autootje |(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 12:07

Hey Mensen..
Vanochtend om half 7 toen ik met de auto naar school wilde gaan om een belangrijke toets te maken zag ik dat er ingebroken was in mijn auto.. Alle spullen uit het dashbord door de hele auto lagen, ik was meteen in paniek want die kunnen er niet maar zo uitvallen. Ook was ik gisteravond uitgeweest en kwam ik er vanmorgen achter dat ik AL mijn autopapieren in de auto had laten liggen... hoezo blond?? Boos! Ik weet wel zeker dat alles op slot zat, dat check en dubbel check ik wel honderd keer zo secuur ben ik daarin.. Mijn autopapieren zijn nu dus gejat.. Huilen Ik ben meteen overal gaan zoeken of ik ze toch niet ergens had, ben overal heen gereden waar ik ben geweest en gezocht maar nee; toch echt gestolen..
Ik ben net naar het politiebureau gegaan en het aangifte gedaan.. jezus dat duurde lang, nu kan ik dus niet meer naar school en mis ik de toets. Mijn moeder was best pissig maar niet boos, dat was een opluchting. Ik weet van mezelf dat dit heeeeel stom is, echt stom, hoe kon ik die rot papieren ooit in de auto laten liggen?? Ik kan mezelf wel voor mijn kop rammen Frusty Daarbij heb ik nog mazzel gehad; ik heb geen schade aan de auto en zelfs de radio zit er nog in!! Bij ons in de straat zijn 4 auto's vernield en die van ons is daarvan het mist slecht aan toe.
Ik voel me heel stom vanwege mijn fout met die papieren maar wat mankeert die mensen eigenlijk om in te breken, te stelen en auto's te vernielen??? Die mensen zijn gelukkig nog stommer als mijn maar dat voelt nu ff niet zo ondanks dat het dat weet..
Huilen Huilen Huilen Huilen Stoom uit je oren


Sjiem
Berichten: 415
Geregistreerd: 10-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 12:24

das helemaal balen dan jah.. ik heb zowiezo nog mazzel als ik de andere auto's uit onze straat zie..

Sjiem
Berichten: 415
Geregistreerd: 10-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 19:55

pff net post gehad van de politie..
ze kunnen niks doen er is geen voldoende informatie, nee gek he als je ligt te slapen midden in de nacht Verward
Maar goed morgen dus maar naar het postkantoor enzo om nieuwe papieren aan te vragen Boos! Duur grapje weer..

Sjiem
Berichten: 415
Geregistreerd: 10-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 19:59

Jah dat doen ze lekker makkelijk voor hun zelf maar voor mij is het een heel ander verhaal en voor de anderen mensen ook.. vind dit eigenlijk ook raar maar goed zolangs ze geen tips ofzo krijgen wordt het natuurlijk best lastig..


Sjiem
Berichten: 415
Geregistreerd: 10-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 20:00

nee zker niet snel meer doen maar ik doe het eigenlijk ook nooit maar goed een keer vergeten en God straft meteen en terecht!

Sjiem
Berichten: 415
Geregistreerd: 10-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 20:04

nou op zich moet je alles zelf betalen helaas ik dus ook> ik was niet belangrijk genoeg Tong uitsteken Maar goed als ik er achter komt wie me dit geflikt heeft is die bij de politie nog veiliger als bij mij Extreme duivel

Sjiem
Berichten: 415
Geregistreerd: 10-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 11:45

Tsjah het is best een grappig verhaal maar op dat moment is het niet grappig!
Ik ben net naar postkantoor geweest voor formulieren, jezus ik moet ook nieuw kenteken nemen; dit wordt dus een heel duur grapje Stoom uit je oren
Maar goed het zal wel moeten ik kan niet de hele tijd met aangifte papieren rond rijden!

Sjiem
Berichten: 415
Geregistreerd: 10-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 11:45

Best eng trouwens in huis en ze dan betrappen ik snap dat je slapeloze nachten hebt jah
wat mensen tegenwoordig allemaal al niet durven en doen..

Sjiem
Berichten: 415
Geregistreerd: 10-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 17:08

nee weet dat het nooit moet maare scum heeft ook beetje gelijk.. eigenlijk neem ik de papieren ook altijd mee naar binnen maar goed een keer vergeten en zoals ik al zei God straft meteen.. Gelukkig heb ik altijd deel 3 in huis liggen en zonder dat kunnen ze de auto nooit verkopen of zeggen dat het hun eigendom is!!!

Sjiem
Berichten: 415
Geregistreerd: 10-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 17:09

Ik heb geen schade
ze hebben met een ijzertje me slot open gemaakt bij een oude golf is dat namelijk zo gepiept..

Sjiem
Berichten: 415
Geregistreerd: 10-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 17:11

haha Haha!

Sjiem
Berichten: 415
Geregistreerd: 10-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 17:12

zegt mijn mams ook altijd dat ik geluk heb dat mijn kont vast zit anders vergat ik die ook nog Haha!

Sjiem
Berichten: 415
Geregistreerd: 10-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 20:30

nou ik weet zeker dat hun zonder deel 3 niks kunnen en ze kunnen hem niet aanvragen zonder te kunnen laten zien dat hun de huidige eigenaren op papier 1 en 2 zijn door middel van legitimatie! Ik heb dit zelf bij de politie nagevraagt.. maar maar niet uit hoor! als je net zoals kaj goed gelezen had had je dit niet hoeven schrijven Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: juniper, kaatje89 en 136 bezoekers