Mammografie-punktie-biopsy-detail echografie-Pijn?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 18:13

*edit: sorry had je pbtje niet goed gelezen ivm wanneer de volgende onderzoeken zijn, excuses Bloos *

Mammografie: zelf nog niet meegemaakt, wel de verhalen van mijn moeder gehoord. Zoals hierboven al gezegd, wordt je borst geplet en is dat niet zo fijn. Maar wel te overleven Knipoog
Punctie: kan je niet erg opbeuren, maar een punctie doet nu eenmaal altijd pijn, en idd, zonder verdoving. Zelfs niet als je extreem aan het stressen bent Scheve mond
Biopsie is niets op zich, ze zullen gewoon tijdens de punctie een stukje weefsel opzuigen met de naald en daar n kweek van maken voor onderzoek.

Wat betreft de verstrooidheid, dat kan ook gewoon komen omdat je "van je melk bent" hoor. Dat nieuws op je bord gekregen, je maakt je zorgen, loopt te piekeren etc.

In elk geval, veel sterkte en "goei moed"!!!!

*knuff*
Laatst bijgewerkt door leentje op 05-02-04 18:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.


leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 22:21

Heb aan je gedacht vandaag, hoe is het geweest?

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 17:29

Als het een geruststelling is, ik ben nog steeds aan het wachten op de uitslag van een echografie van mijn darmen die gemaakt is op 11 april 2003.... De rekening is wel allang gekomen hoor...

Wat ik wil zeggen: Ondanks dat ze gezegd hebben dat je het bij goed nieuws na twee a drie dagen zou weten, wil het "nog geen nieuws gekregen hebben" nog niet meteen zeggen dat het slecht nieuws is hoor. Ze beloven nogal snel iets wat betreft resultaten en als puntje bij paaltje komt mag je nog een stukje langer wachten zonder dat er iets ergs is.
Ach gut

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 14:43

Ouch Sonja Bloos! (verhaal van je man die ff behulpzaam de pleister verwijderde)

Niet twijfelen, gewoon bellen!!! (of gewoon even naar de huisarts)

(Juni is nog meer dan een maand wachten hoor... Scheve mond)

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 95Ellen, BLEXBot, Bloodymary, CupCakes_, Dallista, GrapeshotBot, karlos, marygoround, Noor, rosalie_a, secricible, Sodeletuut, YandexBot, YvonneV en 42 bezoekers