Mooi ontwerp maken???Wie kan dit???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Mooi ontwerp maken???Wie kan dit???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 22:03

Wie kan mij helpen???Ik heb van een vriend nog een muur tekening tegoed(athans airbrush) maar nou weet ik niet wat.Zou leuk zijn als die kleine dondersteen(zie profiel)op mijn muur kwam maar zo als op een gewone foto vind ik het niet leuk.Ik wil echt iets aparts.Dus wie kan er van een foto iets moois maken die ik dan over kan laten spuiten op mijn muur???Heb je iets moois zet het dan hiet of pb het even door.Mailen kan ook op loontje22@hotmail.com.
Ik zal jullie dankbaar zijn.Wil het zo graag en al zo lang maar zelf heb ik geen creaprogramma's op mijn compie en ik kan niet zo goed tekenen.

Als dit topic op de verkeerde plaats staan sorry hier voor.

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 22:06

misschien je paard als eenhoorn of pegasus ofzo?
maar kan die vriend dan niet zelf wat verzinnen ermee?
(als jij niets kan verzinnen mag hij hier wel iets moois op de muur komen zetten Schijnheilig )

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 22:15

ja daar zat ik ook aan te denken, je paar als pegasus. ik wou trouwens ook nog even zeggen dat je echt een heel mooi getekend paardje hebt!!! *LOL* die eerste 3 foto's! Kwijl Kwijl

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 22:44

Die allerlaatste foto vind ik cool. Dat is nou echt iets bijzonders!

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 18:12

ik heb misschien wel een leuk idee, maar dat idee van een eenhoorn of pegasus vond ik ook wel leuk, ennuh...mijn ideetje, misschien kan je je paard op de muur schilderen al steigerende!! zou IK wel mooi vinden, ennuh, als je echt niks weet, dan stuur je die schilder maar door naar mij!! hihi *LOL* kusz Miej

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 18:15

misschien iets 'vreemds' met de achtergrond? een super tropisch eiland, woestijn of fantasy-landschap?

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 20:16

Dat zijn veel ideeen die mij ook wel aanspraken maar ik kan niks leuks vinden.Tuurlijk mijn eigen paard is apart en das ookw el leuk oop mijn muur alleen mijn paard vind ik zo saai.Aangezien dit een heel erg mooi aanbod is.Normaal ben je ruim 1000euro kwijt voor zo iets.