Letten jullie ook meer op wat je koopt?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 13:29

Ik probeer ook op te letten. Zit er nu serieus over na te denken om wat verzekeringen te gaan schrappen c.q. om te gooien.

Je suis Charlie.


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 10:26

Ik zoek met tanken de witte pompen op. En ik weet een Tango bij ons in de buurt te staan. Ideaal, pinpas mee, geen wachtrijen bij de kassa, 24h per dag kun je tanken.

www.tango.nl

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 10:54

Sorane schreef:
Met witte pompen heb ik niet zulke beste ervaringen.
Ik moets ooit met een dieselauto tanken. Dus ik pak de dieselslang en tank die auto helemaal vol. Ik reken af, start de auto rij weg en vrijwel onmiddelijk had ik een probleem. Hij schee er mee uit. Wat is er nou gebeurd. Ze hebben de tank waar diesel in hoort gevult met Euro95. Hun fout dus want ik had de juiste slang. Dus gauw terug om hun te waarschuwen, maar dat was helaas niet meer op tijd voor de persoon achter me.


Dat kan overal gebeuren, en niet alleen bij witte pompen.

Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, anne7, Briiet, Celebi, Donderwolk55, DWitzel, Eleeke, Elitedeux, Eretria, eva92, fnpetter1990, GrapeshotBot, Hanneke137, IASCrawler, Keizerinnnn, KikiCelinevs, Kirrietje, laura22, Mars, Mrskiwi, Pantykous, Poldermenner, PowerPoef, Room_Soesje, scappa, senna21, Tink89, Tomboy0, xJurdyWonanx en 75 bezoekers