Arrogante arts. Blehhh

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 11:08

Ik snap je probleem niet hoor. Die arts zal heus niet uit zijn net kletsen, hij heeft niet voor jan *** zoveel jaren gestudeerd.
Een assistente kan iets raar vinden maar zij heeft er niet voor geleerd.

En om nou medische problemen zelf op te lossen door op het internet te gaan zoeken vind ik niet echt verantwoord.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 11:15

Billy schreef:
Applaus voor Sorane
Door mensen zoals jij worden artsen weer oppermachtig en patienten dom Scheve mond


Dus jij gaat nooit naar de dokter of ziekenhuis? Knap! OK dan!
Als wij alles van het internet konden halen, en alle kennis uit boekjes konden vissen, waarom zijn er dan doktoren? Waarom betalen we ons dan scheel aan ziekenfonds? We kunnen het toch zelf allemaal oplossen?

Sorry maar als ik me niet goed voel ga ik naar de arts, ik ga niet zelf conclusies lopen trekken, daar hebben wij gewoon de kennis niet voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 11:20

Als jij van te voren al weet dat een arts het niet bij het goede eind heeft, waarom ga je er in de eerste plaats dan naartoe?

Ik denk niet dat het verder wat met arrogantie te maken heeft. Zo'n arts heeft het vreselijk druk op een dag, en om dan uren te gaan uitleggen wat iets inhoud, tja dat gaat dan niet.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 11:26

Als een arts iets bij mij moet onderzoeken, en ik kom aan met iets waarvan ik DENK dat dat het is en het blijkt het niet te zijn ga ik daar ook niet over door. Ik ga ook geen uitleg vragen over dingen die ik niet heb. Als ik dat allemaal had willen weten had ik wel geneeskunde gaan studeren.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Corien_, DotBot, DWitzel, Facebook, fleurtjeuh, Hootje, Silenna, tessaaa24, Urona447 en 160 bezoekers