Zwangere boksters

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 22:42

Ik ben 6 mei uitgerekend van ons 1e kindje..
Maar hoop dat het toch wat eerder komt..het valt me erg zwaar...


Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 22:45

Yep..nog 3 maandjes.....

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 22:15

Ik wilde ook wel eerder kinderen (ben nu 31 en zwanger van de 1e...zal in sommige ogen ook wel oud zijn..) maar je hebt het niet voor het zeggen....
Ten eerste had ik geen geschikte vent...en ten tweede werd ik ziek en moest ik medicijnen slikken....die ik dus voor ik zwanger wilde worden ook weer af moest bouwen.

Wat het financiele betreft....ja kinderen zijn duur..maar je kan het zo duur maken als je zelf wilt...bij ons werkt alleen mijn man..omdat ik het niet kan...maar we hebben allebei een auto..we hebben een eigen huis..en straks als het kindje er is zal ze alles krijgen wat we haar kunnen en willen geven...ze zal niks te kort komen.
En het babykamertje..tja dat is 2e hands...nou en??? dat ziet dat kind niet..

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 03:10

Mijn beeb is nu flink aan het "sporten"lijkt wel...zie het al helemaal voor me..handen in de lucht....benen omhoog...voel de hele tijd flinke ploppen..en als manlief hand op mijn buik legt is ze natuurlijk stil....

Zo ga toch maar mijn nestje opzoeken...was nogal misselijk en dan gaat slapen slecht...
Kijken of ons kind rustiger wordt als ik ga liggen *LOL*

Het blijft een apart gevoel..... Haha!

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 23:30

kojack schreef:
Bij mij gaat de zwangerschap niet zo goed helaas, heb een veel te hoge bloeddruk. De bloeddruk mag niet verder omhoog gaan want dan moet ik aan de medicijnen.

Geeft jou een hand...heb de halve dag onderhand in het ziekenhuis gelegen omdat bloeddruk veel te hoog was..en ik ook me helemaal niet lekker voelde..met kindje gaat t gelukkig goed..zit precies op schema van ruim 27 weken en weegt een kilo.
Ik heb nu tabletjes gekregen om de bloeddruk om laag te krijgen...en aankomende vrijdag moet ik weer naar het ziekenhuis voor controle.

Voordeel..heb nu de verloskamers gezien en weet dat ze in het St Joep in Veldhoven heel erg aardig zijn Haha!

Pauline gefeliciteerd!!!

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 14:53

Debo..je bent er zo mee bezig..snap dat ook wel want je wilt je kindje zo onderhand wel eens een keertje zien...maar ik denk dat als je even je gedachte op iets anders zet het misschien veel sneller gaat gebeuren...

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 17:55

Dat kind wordt helemaal zenuwachtig van jullie en denkt....ik blijf hier nog even lekker zitten.... groot gelijk noa!! Lachen
Zou ook liever daar binnen blijven..als je ziet hoe koud het buiten is....ja ja dat meisje is nu al een slim kind...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Antonius, Arlette1991, BeFunny, Berdien, GrapeshotBot, karinmanon, rosalie_a, Rox87 en 182 bezoekers